  • 1. Data: 2002-02-12 07:18:30
    Temat: Spis ludnosci a konsekwencja za nie wpuszczenie ankietera
    Od: "ZWAN" <z...@p...onet.pl>

    Witam serdecznie

    W Wiadomosciach podano ze jako obywatel RP jestem ZOBOWIAZANY do wpuszczenia
    ankietera do domu i musze mu odpowiedziec na pytania !!!
    Straszyli też odpowiedzialnością karną za nie wpuszczenie i właśnie ta
    odpowiedzialność mnie interesuje
    Co mi grozi jak nie otworze drzwi ?
    Poza tym zawsze moge wyjsć z domu ....:-)

    Nie lubie jak sie mnie do czegos zmusza a jak mnie strasza to juz jestem
    nastawiony na ANTY wiec nie bede brał udziału w spisie

    Proszę o info co mi grozi i może numer dziennika ustaw który to reguluje

    Darek

  • 2. Data: 2002-02-12 10:33:41
    Od: "Buker" <m...@w...pl>

    Użytkownik "ZWAN" <z...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > nastawiony na ANTY wiec nie bede brał udziału w spisie
    >
    > Proszę o info co mi grozi i może numer dziennika ustaw który to reguluje

    USTAWA
    z dnia 2 grudnia 1999 r.
    o narodowym spisie powszechnym ludności i mieszkań w 2002 r. Dz.U.2000.1.1

    Art. 8. 1. Udzielanie odpowiedzi na pytania zawarte w formularzach spisowych
    A i M, o których mowa w art. 6 i art. 7 ust. 3, jest obowiązkowe.
    2. Osoby objęte spisem obowiązane są do udzielenia ścisłych, wyczerpujących
    i zgodnych z prawdą odpowiedzi na pytania zawarte w formularzach spisowych.
    Do udzielenia odpowiedzi o osobach małoletnich oraz o osobach nieobecnych
    obowiązane są pełnoletnie osoby wspólnie z nimi zamieszkałe

  • 3. Data: 2002-02-12 12:07:10
    Od: "Andrzej Lawa" <a...@l...com>

    Użytkownik "Buker" <m...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Do udzielenia odpowiedzi o osobach małoletnich oraz o osobach nieobecnych
    > obowiązane są pełnoletnie osoby wspólnie z nimi zamieszkałe

    Już widzę, jak 95 letnia staruszka ze sklerozą udziela wyczerpujących
    informacji o innych...

    A co, jak w ogóle nikogo nie ma w domu?