  • 1. Data: 2002-02-12 01:58:30
    Temat: prawo jazdy
    Od: "Michal Bojanowski" <b...@w...pl>

    Witam serdecznie

    Mam krótkie pytanie odnośnie przepisów związanych z robieniem prawa jazdy.
    Mam nadzieję, że trafi się ktoś obyty z tematem...

    Czy zaświadczenie ukończenia kursu ma określony okres ważności?

    Jakieś 2 lata temu skończyłem kurs i w szufladzie mam zaświadczenie o jego
    ukończeniu. Nie podchodziłem do żadnego egzaminu państwowego (ani
    teoretycznego ani praktycznego). Czy mogę teraz zapisać się na egzamin?

    Będę wdzięczny za każdą informację (w najgorszym przypadku gdzie szukać
    odpowiedzi)

    pozdrawiam

    Michał Bojanowski

  • 2. Data: 2002-02-13 11:54:12
    Temat: Re: prawo jazdy
    Od: "Zofia J. Mikonowicz" <z...@w...pl>

    Witaj ,
    w swietle nowych przepisów regulujących te kwestie - zaświadczenie o
    ukończeniu kursu dla osób ubiegających sie o prawo jazdy jest ważne jeśli
    jako datę jego ukończenia określono datę po 30 czerwca 1998 r.
    ( podst. prawna : Rozp. MTiGM z dnia 13.06.2001 r. Dz.U. Nr 70, poz. 731, $
    32 )
    pozdrawiam
    Zofia Mikonowicz