  • 1. Data: 2002-02-12 07:39:23
    Temat: Ile trwają sprawy w W-wie
    Od: "MS" <m...@p...com>

    Witam

    Ile czasu może trwać sprawa od momentu złożenia pozwu o nakaz zapłaty dłużnikowi
    jakim jest Spółdzielnia Mieszkaniowa???

    Pozdrawiam
    Marek

  • 2. Data: 2002-02-13 03:22:52
    Temat: Re: Ile trwają sprawy w W-wie
    Od: "mp" <s...@h...pl>

    Użytkownik "MS" <m...@p...com> napisał w wiadomości
    Witam

    >Ile czasu może trwać sprawa od momentu złożenia pozwu o nakaz zapłaty
    >dłużnikowi jakim jest Spółdzielnia Mieszkaniowa???
    no nie wiem jestem z Opola, ale z tym dłużnikiem to możesz nawet nic nie
    dostać poważnie SM to są komunistyczne instytucje i często sędziowie myślą
    (oczywiści się mylą), że SM nie podlegają pod KC i mogą wszystko. Radzę się
    dobrze przygotować i nie mieć 100% - wej nadziei na odzyskanie (nawet
    zasadniego) długu.

  • 3. Data: 2002-02-14 10:24:55
    Od: "KRZEM" <m...@s...pl000>

> [...]
    się
    > dobrze przygotować i nie mieć 100% - wej nadziei na odzyskanie (nawet

    Powiedział co wiedział ...

    Marcin.

  • 4. Data: 2002-02-15 15:02:13
    Od: <p...@p...onet.pl>

    > Ile czasu może trwać sprawa od momentu złożenia pozwu o nakaz zapłaty
    dłużnikowi jakim jest  Spółdzielnia Mieszkaniowa???

    Dłużnik w zasadzie nie ma znaczenia. Dobrze napisany pozew w postepowaniu
    nakazowym Sšdy w Łodzi rozpatrujš œrednio 1 miesišc - liczšc od momentu
    opłacenia wpisu. Jeœli chcesz aby było szybciej to wnieœ pozew w biurze
    podawczym Sšdu i naklej znaki sšdowe. Załšcz jak najwięcej głupot (pisma +
    dowody ich nadania), bo jak nie to jakiœ nadgorliwy Sędzia może przesunšć
    sprawę do zwykłego post. a wtedy koszty + długoo.