    From: "AndY" <p...@t...t16.ds.pwr.wroc.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Spis i po spisie
    Date: Tue, 25 Jun 2002 16:38:23 +0200

    > Pierwszy raz sie z tym spotkales. Przeciez to standard w spoldzielniach,
    > ktore naliczaja niektore oplaty w zaleznosci od ilosci osob.

    Nie chodzi o to ze chca takie dane ale ze nagle chca zweryfikowac czy oby na
    pewno jest tak jak mja u siebie zapisane ...
    Oczywiscie do komisyjnego sprawdzenie nie maja prawa :) Ze co ? Przyjda z
    Policja zeby policzyc ile jest lozek ? a moze przyjda w nocy o 3:00 zeby
    sprawdzic ile ludzi spi akurat i beda to powtarzac co 3 dni srednio zeby
    wyeliminowac ludzi ktorzy spali przypadkowo raz czy dwa (rodzina
    przyjechala). :)

    AndY