  • 31. Data: 2017-01-27 20:09:44
    Temat: Re: Spamerstwo telefoniczne telemarketing zwalczanie
    Od: m <m...@g...com>

    W dniu 25.01.2017 o 10:03, Kris pisze:

    > Pomine watek czy użyteczne czy nie bo to kazdy indywidualnie
    > zdecydowac powinien. Ale skoro jest o spamie to zdziwiony jestem ze
    > piszesz o kilku telefonach dziennie.

    Zważ że napisałem że kiedyś, ponad 10 lat temu, miałem kilka tel.
    dziennie, dzisiaj jest jeden na kilka dni.

    > Ja mam ten sam nr telefonu od chyba 15lat, z reguły wszędzie zgody
    > marketingowe zaznaczam na tak, na OLX kilka przedmiotów miesięcznie
    > sprzedaję i ten nr tel jest tam podany, na allegro dużo kupuję,
    > trochę sprzedaję nr telefonu podany zawsze w aukcji i
    > powiadomieniach. Czyli idealny cel dla spamerów a telefonów z
    > "ofertami" w sumie niewiele.

    A czy masz DG? I czy 10 lat temu też miałeś niewiele tych telefonów?

    Bo sądze że głównie "gospodarczość" tego numeru powoduje że dzwonią.

    Pochlebiam sobie że znalazłem na nich sposób że się ode mnie odczepili
    (sama Panorama Firm potrafiła raz w tygodniu dzwobić), ale być może po
    prostu model biznesowy teleupierdliwców się zmnienił i do wszystkich
    dzwonią mniej, co by znaczyło że niepotrzebnie się spinałem i czyniłem
    wysiłki żeby ich do mnie zniechęcić.

    p. m.

  • 32. Data: 2017-01-27 23:01:16
    Od: Krzysztof kw1618 z Warszawy <"adres na mojej www">

    Dnia Fri, 27 Jan 2017 08:02:08 +0100, Liwiusz napisał(a):

    > Jeśli to jest rzeczywiście dla ciebie problemem, to powinieneś mieć
    > infolinię z kilkoma paniami do odbierania telefonów.

    nie trzeba, wystarczy usługa połączenie oczekujące. Bezwartościowe rozmowy
    przerywasz gdy widzisz kolejne nadchodzące połączenie

    --
    Krzysztof kw1618 [Warszawa - Ursynów]
    https://grupy.3mam.net/

  • 33. Data: 2017-01-27 23:14:45
    Od: Krzysztof kw1618 z Warszawy <u...@p...3mam.net>

    Powazne firmy telemarketoidowe korzystają z https://listarobinsonow.pl

  • 34. Data: 2017-01-28 11:37:22
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2017-01-27 o 23:01, Krzysztof kw1618 z Warszawy pisze:

    > nie trzeba, wystarczy usługa połączenie oczekujące. Bezwartościowe rozmowy
    > przerywasz gdy widzisz kolejne nadchodzące połączenie

    Wystarczyłoby, gdyby to był rzeczywisty, a nie wydumany problem tego marudy.

    --
    Liwiusz

  • 35. Data: 2017-02-04 09:23:21
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik "Liwiusz"

    > Jest ogromny sens w tym pytaniu. Chętnie też bym się dowiedział gdzie
    > widzisz sens w w/w naciągactwie.

    Trudno dyskutować z czyimś z góry powziętym założeniem. Czemu
    naciągactwo? Celem każdego biznesu jest najdrożej sprzedać, celem
    konsumenta jest najtaniej kupić, gdzieś te oczekiwania się spotykają
    pośrodku, a telefon jest tylko narzędziem takim samym jak lada sklepowa.
    ---
    Tylko, że nie jesteśmy w sklepie więc i lady brak a my nie chcemy niczego
    kupować tylko przejść na chodnik po drugiej stronie jezdni gdy pośrodku
    zatrzymuje nas gość ciągnący za sobą swoją ladę (telefon) pytając czy
    jesteśmy właścicielem swojej lady (telefonu), któremu po krótkiej wymianie
    uprzejmości dziękujemy, ale niestety przed chodnikiem dopada nas kolejny
    właściciel lady którego omijamy już bez słuchania co tam u niego słychać i
    jak już nam się udaje stanąć stopą na tym chodniku po drugiej stronie to
    okazuje się, że zostajemy otoczeni przez całą bandę właścicieli lad, którzy
    widzieli jak rozmawialiśmy na środku drogi i teraz myślą, że znaleźli
    przyjaciół ...

  • 36. Data: 2017-02-04 10:02:13
    Od: Uncle Pete <4...@g...com>

    > A masz tę umowę pod ręką? Sprawdź dokładnie, co podpisałeś i czy
    > wykreśliłeś zgody na marketing.

    Specjalnie tego pilnowałem - nie chciałem nawet bonusu w 5 złotych za
    zgody. Ale dzwonić przestali, zakładam że to był jakiś jednorazowy wyciek.