  • 1. Data: 2017-01-20 11:08:50
    Temat: Sprawa w 2016 - dzis dzielnicowy
    Od: gosc <g...@o...eu>

    witam, w styczniu 2016 dostałem wyrok w zawieszeniu pol roku na dwa lata
    i dzis byl u mnie dzielnicowy sporzadzic opinie.
    czy do kazdej osoby ktora byla karana chodzi dzielnicowy ?

  • 2. Data: 2017-01-22 01:33:22
    Temat: Re: Sprawa w 2016 - dzis dzielnicowy
    Od: Sonn <x...@p...onet.pl>

    W dniu 2017-01-20 o 11:08, gosc pisze:
    > witam, w styczniu 2016 dostałem wyrok w zawieszeniu pol roku na dwa lata
    > i dzis byl u mnie dzielnicowy sporzadzic opinie.
    > czy do kazdej osoby ktora byla karana chodzi dzielnicowy ?

    Pewnie sąd się przymierza do odwieszenia kary i zarządził wywiad
    środowiskowy ;)

    --
    Sonn

  • 3. Data: 2017-01-22 07:09:50
    Od: gosc <g...@o...eu>

    W dniu 2017-01-22 o 01:33, Sonn pisze:

    > Pewnie sąd się przymierza do odwieszenia kary i zarządził wywiad
    > środowiskowy ;)

    A dlaczego tak sadzisz? nic nie zrobiłem ani nic

  • 4. Data: 2017-01-22 12:43:16
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 22-01-17 o 07:09, gosc pisze:

    > A dlaczego tak sadzisz? nic nie zrobiłem ani nic

    A zaspokoiłeś roszczenia pokrzywdzonych? oo tym skazani często zapominają.

  • 5. Data: 2017-01-22 15:13:51
    Od: Sonn <x...@p...onet.pl>

    W dniu 2017-01-22 o 07:09, gosc pisze:

    > A dlaczego tak sadzisz? nic nie zrobiłem ani nic

    No właśnie. A może chodzi o to czego nie zrobiłeś, a miałeś zrobić
    zgodnie z wyrokiem, tak jak ci napisał Robert :)
    Np. zapłata grzywny, naprawienie szkody, uiszczenie nawiązki itp...

    --
    Sonn

  • 6. Data: 2017-01-22 17:45:59
    Od: gosc <g...@o...eu>

    tak, oczywiscie , cala grzywne zaplacilem od razu
    teraz czytam ze jak ktos ma wyrok, byl skazany to dzielnicowy chodzi i
    przeprowadza wywiad srodowiskowy na wniosek sadu