    Subject: Re: Spamerstwo telefoniczne telemarketing zwalczanie
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    <4...@g...com>
    From: m <m...@g...com>
    Date: Fri, 27 Jan 2017 20:09:44 +0100

    W dniu 25.01.2017 o 10:03, Kris pisze:

    > Pomine watek czy użyteczne czy nie bo to kazdy indywidualnie
    > zdecydowac powinien. Ale skoro jest o spamie to zdziwiony jestem ze
    > piszesz o kilku telefonach dziennie.

    Zważ że napisałem że kiedyś, ponad 10 lat temu, miałem kilka tel.
    dziennie, dzisiaj jest jeden na kilka dni.

    > Ja mam ten sam nr telefonu od chyba 15lat, z reguły wszędzie zgody
    > marketingowe zaznaczam na tak, na OLX kilka przedmiotów miesięcznie
    > sprzedaję i ten nr tel jest tam podany, na allegro dużo kupuję,
    > trochę sprzedaję nr telefonu podany zawsze w aukcji i
    > powiadomieniach. Czyli idealny cel dla spamerów a telefonów z
    > "ofertami" w sumie niewiele.

    A czy masz DG? I czy 10 lat temu też miałeś niewiele tych telefonów?

    Bo sądze że głównie "gospodarczość" tego numeru powoduje że dzwonią.

    Pochlebiam sobie że znalazłem na nich sposób że się ode mnie odczepili
    (sama Panorama Firm potrafiła raz w tygodniu dzwobić), ale być może po
    prostu model biznesowy teleupierdliwców się zmnienił i do wszystkich
    dzwonią mniej, co by znaczyło że niepotrzebnie się spinałem i czyniłem
    wysiłki żeby ich do mnie zniechęcić.

    p. m.