  • 1. Data: 2003-06-25 22:53:14
    Temat: prawo rodzinne- pytanie
    Od: "Arnika" <a...@a...pl>

    Mam pytanie: jeśli dwoje ludzi żyje po rozwodzie w jednym mieszkaniu i jedno
    z nich nie chce się zgodzić na sprzedaż lub zamianę na dwa mniejsze to czy
    można sądownie załatwić nakaz i czy to jest bardzo skomplikowane tzn czego
    potrzeba aby wygrać taką sprawę?

  • 2. Data: 2003-06-26 11:09:30
    Temat: Re: prawo rodzinne- pytanie
    Od: "Tom" <...@f...pl>

    Użytkownik "Arnika" <a...@a...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > można sądownie załatwić nakaz i czy to jest bardzo skomplikowane tzn czego

    kto jest właścicielem mieszkania?

    burenezo

  • 3. Data: 2003-06-26 13:55:09
    Od: "Arnika" <a...@a...pl>

    miszkanie kupowali wspólnie kiedy jeszcze byli małżeństwem
    Użytkownik Tom <...@f...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:bdejr5$1un$...@a...news.tpi.pl...