  • 171. Data: 2013-08-05 14:01:04
    Temat: Re: Smieci po nowemu cd
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Sun, 4 Aug 2013, animka wrote:

> [...]
    [...]
    > Przecież śmieciarzom trzeba podać wszystko na tacy,
    > a to im płacą- nie Tobie.
    > Ty jesteś przecież pan. Płacisz

    Animko szanowna, błąd, gruby błąd.

    NIE PŁACISZ za usługę.
    To co płacisz to jest PODATEK.
    Nie możesz (i hiki nie może i ja nie mogę) podskakiwać śmieciarzom,
    bo to NIE TY im płacisz!
    Masz grzecznie dopasować się do zarządzonych wymagań i już.
    A jak komu nie pasuje do droga administracyjna jest otwarta,
    przy czym z ustawy wynika że gmina (gmina, nie śmieciarze!)
    to i owo "może", więc jak z łaski zrobi lub pozwoli to dobrze,
    a jak nie to nie.

    > Oby wysypiska przed domem Ci nie zrobili

    Otóż to.
    Wnioski całkiem prawidłowe, tylko teza jakobyśmy Ty, hiki czy
    ja płacili *za śmieci* jest błędna :|
    Płacimy "podatek na śmieci" i basta.
    Różnica dramatyczna, jak przy każdym podatku.

    pzdr, Gotfryd

  • 173. Data: 2013-08-05 15:34:28
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail s...@s...com.pl napisał(a) w poprzednim odcinku co
    następuje:

    > Niektóre działania proponowane na grupie chcą do tego zachęcać :>
    > (jak np. pomysł otwarcia śmietników tylko w określonych godzinach)

    Widziałem reportaż o jakims miejscu gdzie otwieraja na 2 godziny rano i
    dwie po południu.
    do tego stoi pan i poucza, jak sortowac :) W sumie nawet ciekawie - skoro
    jest potrzebna pomoc i nauczenie - nie widze problemu.

    Wypowiadali sie ludzie i twierdzili, ze to dobry pomysł - co to sie
    porobiło.
    dla mnie jest to nie do pomyslenia i na pewno gdyby pomysł sie utrzymał i
    musiałbym wyrzucic poza godzinami to po prostu przerzuciłbym przez płot.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Ludzie nie mają problemów, tylko sobie sami je stwarzają"

  • 172. Data: 2013-08-05 15:34:28
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail kaczus@dowyciecia_poczta.onet.pl napisał(a) w poprzednim
    odcinku co następuje:

    > Bo prawo wymusza na sprzedawcy odbiór opakowań zwrotnych nie dając nic
    > w zamian.

    Czyli te niezwrotne butelki to wymysł sklepów a nie producentów?

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Błędy człowieka szlachetnego są jak zaćmienie Słońca lub Księżyca.

  • 174. Data: 2013-08-05 15:34:29
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail s...@s...com.pl napisał(a) w poprzednim odcinku co
    następuje:

    > Przywróci ceny sprzed rewolucyjnej ustawy? ;)

    A to spowoduje lepsze wyniki w ilości przyjmowanych na wysypiska smieci
    niesortowanych?

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Film powinien zaczynać się od trzęsienia ziemi, potem zaś napiecie

  • 175. Data: 2013-08-05 15:42:15
    Od: Tomasz Kaczanowski <kaczus@dowyciecia_poczta.onet.pl>

    W dniu 2013-08-05 15:34, Budzik pisze:
    > Osobnik posiadający mail kaczus@dowyciecia_poczta.onet.pl napisał(a) w poprzednim
    odcinku co następuje:

    > Czyli te niezwrotne butelki to wymysł sklepów a nie producentów?

    Gdyby był to wymysł producentów, to zapewne nikt nie robiłby butelek
    zwrotnych. A jednak są tacy co robią. Ba - mają serie z butelkami
    zwrotnymi i z butelkami bezzwrotnymi.

    --
    Kaczus
    http://kaczus.republika.pl

  • 176. Data: 2013-08-05 17:56:09
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>

    W dniu 04.08.2013 08:30, jureq pisze:

    > A jak inaczej do tej butelki przymocować tą wielgachną unijną instrukcje
    > stosowania leku?

    Akurat do tego jest niewielka. Widziałem większe klejone na butelce.

    --
    Przemysław Adam Śmiejek

  • 177. Data: 2013-08-05 17:58:05
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>

    W dniu 03.08.2013 21:27, Budzik pisze:
    > Osobnik posiadający mail n...@s...pl napisał(a) w poprzednim odcinku co
    następuje:

    > Nie widze powodu, aby gromadzic je w czymkolwek.

    z każdym papierkiem zasuwasz do śmietnika?

    > Ale skoro bardzo chcesz, to mozesz sobie jakiś woreczek czy reklamówkę
    > uszykować.

    I obwiesić przedpokój? Nie dość, że już mój dom stoi na śmietniku, to
    jeszcze moje mieszkanie ma być śmietnikiem?

    --
    Przemysław Adam Śmiejek

  • 178. Data: 2013-08-05 18:14:45
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>

    > Przedpiśca chyba przesadził z rekrutacją.
    > Prędzej spodziewałbym się procedury przetargowej, w której
    > "powinien" wygrać Zdzichu ze szwagrem, bo co za problem
    > śmieci sprawdzać a pieniądz jest ;)

    Wiesz, nie wnikałem w metody rekrutacji. Nie mówiłem,że będą ogłoszenia
    o pracy... Raczej miałem na myśli rekrutowanie pośród swoich. Chodziło
    mi o sam efekt końcowy.

    --
    Przemysław Adam Śmiejek

  • 179. Data: 2013-08-05 18:15:30
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>

    W dniu 04.08.2013 00:00, Budzik pisze:
    > Osobnik posiadający mail s...@s...com.pl napisał(a) w poprzednim odcinku co
    następuje:

    > :)
    > Tak czy siak, nadal nie potrafię zrozumieć, dlaczego to odbiorca śmieci
    > czyli wykonawca usługi nie ma tgo sprawdzać.

    A co za różnica kto? Ważne, że to kolejny koszt.

    --
    Przemysław Adam Śmiejek

  • 181. Data: 2013-08-05 20:00:59
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail n...@s...pl napisał(a) w poprzednim odcinku co
    następuje:

    > A co za różnica kto? Ważne, że to kolejny koszt.

    I tak i nie.
    Zakładam, ze tradycyjnie firma prywatna zrobi to lepiej niż urzędnicy.
    Wiec wolalłbym, zeby robili to smieciarze.

    Po drugie - firmy już ogłosiły ceny, wiec zrobia to w ramach ceny.

    Po trzecie - na grupie prawo chyba ma znaczenie, dlaczego? ;-)

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Nic tak nie obnaża ludzkiego charakteru, jak obrażanie się