  • 182. Data: 2013-08-05 20:00:59
    Temat: Re: Smieci po nowemu cd
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail n...@s...pl napisał(a) w poprzednim odcinku co
    następuje:

    > z każdym papierkiem zasuwasz do śmietnika?

    > I obwiesić przedpokój? Nie dość, że już mój dom stoi na śmietniku, to
    > jeszcze moje mieszkanie ma być śmietnikiem?

    To juz zgodnie z wymaganiami estetycznymi.
    Ja włożyłbym gdzies z boku smietnika ale przecież możesz i w dużym pokoju.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Nowa Kobieta chce być taka sama, jak Dawny Mężczyzna.

  • 180. Data: 2013-08-05 20:00:59
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail n...@s...pl napisał(a) w poprzednim odcinku co
    następuje:

    > Akurat do tego jest niewielka. Widziałem większe klejone na butelce.

    Powodów pakowania w kartoniki jest kilka:
    - marketingowe - syrop w kartoniku musi byc lepszy bo jest droższy i lepiej
    wygląda
    - prawne - zapisy w prawie farmaceutycznym są tak bzdurne ze lepiej nawet
    nie wspominać. Inspektorzy farmaceutyczni potrafia się czepiać ze na pólce
    suplement diety lezy obok leku (a nie powinien!) pomimo tego, ze oba są
    zapakowane w szczelne puidełka.
    I gdzie tu miejsce na ekologię? ;-/

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Dyplomata to człowiek, który pamięta o urodzinach kobiety,

  • 183. Data: 2013-08-06 12:34:40
    Od: krys <k...@p...onet.pl>

    Gotfryd Smolik news wrote:

    > Przypuszczam że w żadnej polskiej gminie nie ma problemu ze zbiórką
    > śmieci składających się z metali :D

    Do czasu, aż ktoś nie wpadnie na pomysł, że trzeba zadbac o ucywilizowanie
    procederu, znaczy - dopóki państwo sie tym nie zajmie;-P

  • 184. Data: 2013-08-08 01:08:29
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Tue, 6 Aug 2013, krys wrote:

    > Do czasu, aż ktoś nie wpadnie na pomysł, że trzeba zadbac o ucywilizowanie
    > procederu, znaczy - dopóki państwo sie tym nie zajmie;-P

    Po polsku: ZABRONI :D
    W sumie, w świetle dyskusji nad gałęziami na ognisku, to chyba już
    zabroniło - skoro "przetwarzanie śmieci" wymaga uprawnień :>

    pzdr, Gotfryd

  • 185. Data: 2013-08-08 08:39:01
    Od: jureq <j...@X...to.z.adresu.Xop.pl>

    Dnia Thu, 08 Aug 2013 01:08:29 +0200, Gotfryd Smolik news napisał(a):

    > Po polsku: ZABRONI :D W sumie, w świetle dyskusji nad gałęziami na
    > ognisku, to chyba już
    > zabroniło - skoro "przetwarzanie śmieci" wymaga uprawnień :>

    A to jest jeszcze legalne? Bo przecież odpady komunalne są obecnie
    WŁASNOŚCIĄ gminy, więc ich zbieranie to po prostu kradzież. Nie, ja nie
    żartuję. Mam wśród sąsiadów właścicieli firmy zajmującej się między
    innymi skupem makulatury. Oni w tej chwili poszukują prawnika, który im
    będzie potrafił wskazać jakie warunki muszą spełnić aby nie zostać
    oskarżonymi w sprawie o paserstwo.

  • 186. Data: 2013-08-08 11:49:04
    Od: Marcin N <m...@o...pl>

    W dniu 2013-08-02 14:28, witek pisze:

    > zysk gminy

    Zabrali gminom fotoradary - to dają coś na osłodę.

    --
    MN

  • 187. Data: 2013-08-09 12:47:05
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Thu, 8 Aug 2013, jureq wrote:

    > A to jest jeszcze legalne?

    Nie sądzę.
    Ale również nie sądzę aby "organy" chciały ścigać meneli, bo
    więzienia są zapchane po sufit a grzywnę to sobie można.

    > Bo przecież odpady komunalne są obecnie
    > WŁASNOŚCIĄ gminy, więc ich zbieranie to po prostu kradzież.
    > Nie, ja nie żartuję.

    W żadnym razie nie wygląda to na żart, bo nie umiem
    od ręki wskazać kryterium które przesądza o "niezawłaszczeniu"
    czegoś co *może* być odpadem.

    pzdr, Gotfryd