  • 1. Data: 2013-10-31 22:47:16
    Temat: Smieci
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Ktoś ma jeszcze wątpliwości?

    http://www.tokfm.pl/Tokfm/1,103454,14879022,Smieciow
    y_absurd__Pan_Wojciech_segreguje_smieci__Ale.html

    "Pan Wojciech mieszka w domku jednorodzinnym i podpisując umowę na wywóz
    śmieci, wybrał opcję z segregacją. I segreguje. Tyle że ostatnio firma
    odbierająca odpady worka nie zabrała. Włożyła za to w worek czerwoną
    kartkę."

    Kubeczka po jogurcie nie wzięli bo nikt od nich go nie chce odkupić.
    Segregowanie jest zależne od tego czy firma ma zbyt na odpady czy nie.

  • 2. Data: 2013-11-01 09:45:30
    Temat: Re: Smieci
    Od: Piotrek <p...@p...na.berdyczow.info>

    On 2013-10-31 22:47, witek wrote:
    > Kubeczka po jogurcie nie wzięli bo nikt od nich go nie chce odkupić.
    > Segregowanie jest zależne od tego czy firma ma zbyt na odpady czy nie.

    Problem polega oczywiście nie na ustawie, tylko na tym, że Pan Wojciech
    jest za mało asertywny i daje się robić w wała.

    Jeśli sortuje zgodnie z regulaminem utrzymania porządku i czystości w
    gminie, to nieodebrane śmieci pakuje i zawozi do urzędu gminy. Przecież
    od uchwalenia ustawy utylizacja odpadów staje się problemem gminy, a nie
    Pan Wojciecha. A jeśli w podobnej sytuacji jest nie tylko on, ale i
    sąsiedzi to ich siła negocjacyjna zdecydowanie rośnie.

    Przypuszczam, że już takie przedstawienie sprawy w firmie śmieciowej
    rozwiązałoby sprawę (ze względu na kary jakie mogą zostać nałożone na
    firmę odbierającą odpady).

    BTW, przećwiczyłem podobną sytuację jak u mnie ekipa zostawiła dwa worki
    bo im się wydawało że za dużo śmieci wyrzucam.
    Email ze zdjęciem wysłany do firmy i CC do urzędu gminy jeszcze tego
    samego dnia spowodował automagiczne zniknięcie worków.

    Piotrek

  • 3. Data: 2013-11-01 18:15:53
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Thu, 31 Oct 2013, witek wrote:

> [...]
    y_absurd__Pan_Wojciech_segreguje_smieci__Ale.html

    > "Pan Wojciech mieszka w domku jednorodzinnym i podpisując
    ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^

    No to ja bym był ostrożny z rzetelnością tego artykułu.
    Sam sobie umowę podpisał, kradnąc gminne śmieci?

    ;)

    pzdr, Gotfryd

  • 4. Data: 2013-11-01 20:08:07
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Gotfryd Smolik news wrote:

> [...]
    > ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
    >
    > No to ja bym był ostrożny z rzetelnością tego artykułu.
    > Sam sobie umowę podpisał, kradnąc gminne śmieci?

    wiadomo o co chodzi.

    to ze uczniowie gimnazjum dorabiajacy na umowe zlecenie w wyborczej nie
    wszystko wiedza to wiadomo od dawna

  • 5. Data: 2013-11-02 12:27:08
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Fri, 1 Nov 2013, witek wrote:

    > wiadomo o co chodzi.

    No ja wiem że Ty wiesz.
    Ale redaktor mógłby się douczyć ;)
    W końcu za SWOJE śmieci też płaci :]

    pzdr, Gotfryd

  • 6. Data: 2013-11-02 20:24:27
    Temat: Nareszcie przełom w segregacji śmieci ...
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid>

    Użytkownik "Piotrek" <p...@p...na.berdyczow.info>

    > Problem polega oczywiście nie na ustawie, tylko na tym, że Pan Wojciech
    > jest za mało asertywny i daje się robić w wała.

    ... poinformowano nas wreszcie gdzie stoją pojemniki na te segregowane. To
    zebrałem jeden worek z plastikami bo przecież nie będę codziennie chodził,
    ale ... nie chciał się zmieścić przez otwór zbiornika, czyli ... chyba
    jednak będę musiał bawić się w śmieciarza, który grzebie w tych śmieciach.

  • 7. Data: 2013-11-02 21:31:42
    Temat: Re: Nareszcie przełom w segregacji śmieci ...
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail j...@k...invalid napisał(a) w poprzednim odcinku co
    następuje:

> [...]
    > codziennie chodził, ale ... nie chciał się zmieścić przez otwór
    > zbiornika, czyli ... chyba jednak będę musiał bawić się w śmieciarza,

    Tez mam taki problem - nie wiem kto to wymyslił, zeby to były pojemniki z
    takimi malymi oczkami.
    Radze sobie w ten sposób, ze wkładam koncówke worka z otworem do pojemnika
    i przepycham po trochu.
    Plastiki maja dosc duza "gniotliwośc" wiec cala operacja nie trwa wiecej
    niz 30 sekund ale jest niewątpliwie upierdliwa.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "No bo jest tak: ludzie dzielą się na trzy grupy: tych, którzy umieją

  • 8. Data: 2013-11-02 22:07:23
    Od: hikikomorisan <h...@a...pl>

    On 02.11.2013 21:31, Budzik wrote:
> [...]
    > Plastiki maja dosc duza "gniotliwośc" wiec cala operacja nie trwa wiecej
    > niz 30 sekund ale jest niewątpliwie upierdliwa.

    mielismy takie, ale juz nie mamy,

    wszyscy kladli worki wokol pojemnikow.

    w koncu sie zorientowali, ze te z otworkami si enie nadaja...

    http://www.bankier.pl/wiadomosc/Chcesz-biedowac-na-s
    tarosc-Zaufaj-panstwu-2929060.html

    zen.aspx

  • 9. Data: 2013-11-02 22:59:49
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail h...@a...pl napisał(a) w poprzednim odcinku co
    następuje:

    > mielismy takie, ale juz nie mamy,
    >
    > wszyscy kladli worki wokol pojemnikow.
    >
    > w koncu sie zorientowali, ze te z otworkami si enie nadaja...

    Moze to jest jakis sposób :)

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Miłosierdzie jest początkiem okrucieństwa.

  • 10. Data: 2013-11-04 18:11:25
    Od: PlaMa <m...@w...pl>

    W dniu 2013-11-02 22:59, Budzik pisze:

    > Moze to jest jakis sposób :)

    U mnie są niby otwory w klapie ale i sama klapa swobodnie się podnosi.