  • 21. Data: 2019-10-07 09:54:27
    Temat: Re: Śledczy podejrzewają, że warszawskie kozy zdechły bo piły wodę z Wisły
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sun, 6 Oct 2019 11:19:07 +0200, cef napisał(a):

    > I dlatego w Wiśle jest taki syf, że zrzut ścieków nic nie zmienia?

    Rzeka sie niby sama oczyszcza.
    Ale jak tak pomysle ... na sciekach żeruja rozne bakterie, minie 2 dni
    i 30 km ... scieki przerobione, a co z tymi groznymi bakteriami ?

    No i skad te bakterie sie wziely przy doplywie sciekow, skoro rzeka
    plynie ...

    Warszawa cwana bo wode czerpie przed rurociagiem Czajka.

    Ale ... ta kozia wyspa to za rurociagiem czy przed ?

    J.

  • 22. Data: 2019-10-07 15:10:34
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Połowa W-wy to wodę z Narwii bierze, tzw. wodociąg północny.

    -----

  • 23. Data: 2019-10-09 09:45:08
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    W dniu poniedziałek, 7 października 2019 15:11:22 UTC+2 użytkownik ąćęłńóśźż napisał:

    > Połowa W-wy to wodę z Narwii bierze, tzw. wodociąg północny.

    Ta zdecydowanie "mniejsza połowa" ;P

  • 24. Data: 2019-10-09 10:49:56
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    https://przetargi.mpwik.com.pl/img/original/34.jpg