  • 11. Data: 2019-10-05 20:34:05
    Temat: Re: Śledczy podejrzewają, że warszawskie kozy zdechły bo piły wodę z Wisły
    Od: u2 <u...@o...pl>

    > A w Twojej okolicy czyściejsze wody

    Sram tu sram tam sram do Wisly sram na net i usnet

    --
    I love love

  • 12. Data: 2019-10-05 20:38:47
    Od: u2 <u...@o...pl>

    W dniu 05.10.2019 o 20:34, neva.ru pisze:

    > Sram tu sram tam sram do Wisly sram na net i usnet

    zieeef

    --
    I love love

  • 13. Data: 2019-10-05 20:39:31
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl>

    Shrek <...@w...pl> pisze:

    > Ja też bez obaw piję kranówkę. A bo co? Bo koza zdechła od wody z
    > Wisły?

    To pod rządami PO filtry wody w Warszawie wyłączyli i kranach jest woda
    prościutko z Wisły? :-)

    --
    A. Filip

  • 14. Data: 2019-10-05 20:40:12
    Od: Shrek <...@w...pl>

  • 15. Data: 2019-10-05 23:37:04
    Od: cef <c...@i...pl>

    W dniu 2019-10-05 o 20:25, u2 pisze:

    > ja piję bez obaw kranówkę, wiem, że PIS (państwowa inspekcja sanitarna)
    > działa

    Zanim Wisła do Ciebie dopłynie, to już się oczyści sama.

  • 16. Data: 2019-10-06 07:35:26
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 05.10.2019 o 20:39, A. Filip pisze:

    > To pod rządami PO filtry wody w Warszawie wyłączyli i kranach jest woda
    > prościutko z Wisły? :-)

    No właśnie pytam czemu miałbym nie pić?

    --
    Shrek

  • 17. Data: 2019-10-06 07:37:04
    Od: u2 <u...@o...pl>

    W dniu 05.10.2019 o 23:37, cef pisze:

    > Zanim Wisła do Ciebie dopłynie, to już się oczyści sama.

    to ode mnie rzeki płyną w kierunku Wisły:)

    --
    I love love

  • 18. Data: 2019-10-06 11:19:07
    Od: cef <c...@i...pl>

    W dniu 2019-10-06 o 07:37, u2 pisze:

    > to ode mnie rzeki płyną w kierunku Wisły:)

    I dlatego w Wiśle jest taki syf, że zrzut ścieków nic nie zmienia?

  • 19. Data: 2019-10-06 11:40:57
    Od: u2 <u...@o...pl>

    W dniu 06.10.2019 o 11:19, cef pisze:

    > I dlatego w Wiśle jest taki syf, że zrzut ścieków nic nie zmienia?

    nie wiem, nie jestem szpecem od prawa wodnego:)

    --
    I love love

  • 20. Data: 2019-10-06 15:05:53
    Od: Animka <a...@w...pl>

    W dniu 2019-10-06 o 07:35, Shrek pisze:
    > Ja też bez obaw piję kranówkę. A bo co? Bo koza zdechła od wody z
    > Wisły?

    Skąd wiesz, że zdechła od wody z Wisły? Tam jest głęboko. Utopiłaby się.
    Kozy zdechły z głodu, zimna i właśnie z braku wody do picia.

    --
    animka