  • 51. Data: 2011-07-12 16:37:09
    Temat: Re: Słabo mi... rodzice kupili iR=?ISO-8859-2?Q?=3D=3FISO-8859-2=3FQ=3Fobota=3D2E=3D2E=3D2E=3F=3D?=
    Od: "pmlb" <b...@d...pl>

    "miodu" <o...@g...com> wrote in message
    news:a01acf7b-8208-45b2-8cf9-e695c0af03ba@a7g2000vby
    .googlegroups.com...

    > Nie pierdol bo to już zależy od polityki sklepu. Amazon ma inną,
    > Superdrugs inną, TK Maxx inną, chociaż zapomniałem że jesteś
    > psychofanem wysp, a gówno brytyjczyka pachnie najładniej

    Po pierwsze jak widze jestes wzorem kulturalnego polaka.
    Po drugie, w UK obowiazuje zasad 5 dni na rozmyslenie sie od zakupu, nawet
    Argos mimo, ze na niektorych towarach pisze, ze ten towar nie podlega tej
    polityce to i tak mozna to oddac, bez najmniejszego problemu.
    Problem ze zwrotem maja w wiekszosci polakczki podobne do ciebie, pelne
    pretensjonalizmu i wulgaryzmu a do tego z barakiem jezykowym.
    A czyje gowno pachnie ladniej to wybacz, ale wachanie gowna nie nalezy do
    moich zajec, jak widac w Polsce musi to byc dosc popularne zajecie?

  • 52. Data: 2011-07-12 16:41:34
    Od: "pmlb" <b...@d...pl>

    > Nie znają tam jeszcze polaków z ich mentalnością wypożyczania rzeczy ze
    > sklepu.

    Bzdura!
    Kupujesz po to by miec a nie by pozyczyc. Inaczej jest jak kupisz cos
    swiadomie bo tego potrzebujesz a inaczej jak kupisz cos czego
    nie[potrzebujesz a dokonales zakupu pod wpluywem namowy osoby fizycznej lub
    reklamy.
    To dwie rozne sprawy.
    I tak samo dzialali by Polacy. Ale nie moga, ba wciskaja im same buble ktore
    zostaly wlasnie na takiej zasadzie zwrocone do sklepow na zachodzie europy.
    Do niedawna M&S mial polityke zwrotow do 45 dni teraz jest chyba 40 dni i
    jakos nie widze by bankrutowal.

  • 53. Data: 2011-07-12 18:10:47
    Temat: Re: Słabo mi... rodzice kupili iRobota...
    Od: Bydlę <p...@g...com>

    On 2011-07-11 23:14:39 +0200, Quidam <q...@s...in.time> said:

    > No i teraz po tej litanii jęków pytanie do Was, Szanowni biegli - co począć?

    1. podziękować za prezent
    2. nie wsadzać nosa w finanse dorosłych i nieubezwłasnowolnionych rodziców
    3. żyć dalej
    4. jeśli się nie da - zacznijcie czytać te papiery, które pewnie
    podpisali twoi producenci.

    > Jak się z tego "szalonego" interesu
    > (...) wywinąć?

    Oni chcą, czy ciebie drażni?

    > Radźcie jeśli potraficie.

    To jednak te papiery najpierw...
    Co w nich stoi?

    --
    Bydlę

  • 54. Data: 2011-07-12 19:01:37
    Od: "wromek" <wromek@...poczta.onet.pl>

    >Od momentu gdy frajer twojego pokroju obudzi się z ręką w nocniku
    >zauważając, że wydał na kawałek stali 1362 euro

    porsche to tez kawalek metalu a kosztuje jednak 100 tys. euro czasami :)

  • 55. Data: 2011-07-12 19:11:51
    Od: "wromek" <wromek@...poczta.onet.pl>

    Rzadko komus to mowie/pisze ale:
    Ty jestes po prostu bezdennie głupia a swoim pięknym elaboratem to
    potwierdziłaś.
    Niestety nie napisze dlaczego, bo tego po prostu nie zrozumiesz.

    Na prawdę rzadko uciekam się do takich komentarzy.

    Przepraszam tych, którzy uważają mnie za stabilnego emocjonalnie ale czasami
    nawet mnie ponosi.

    --
    pozdrawiam, wromek

  • 56. Data: 2011-07-12 19:32:21
    Od: miodu <o...@g...com>

    On 12 Lip, 18:37, "pmlb" <b...@d...pl> wrote:
> [...]
    > A czyje gowno pachnie ladniej to wybacz, ale wachanie gowna nie nalezy do
    > moich zajec, jak widac w Polsce musi to byc dosc popularne zajecie?

    Ach, nie doczekałem się na emigracji, to na szczęście tutaj napisałeś
    mój portret psychologiczny. Będę się nim delektował przez najbliższy
    miesiąc.

  • 57. Data: 2011-07-12 19:34:21
    Od: miodu <o...@g...com>

    On 12 Lip, 18:41, "pmlb" <b...@d...pl> wrote:
    a inaczej jak kupisz cos czego
    > nie[potrzebujesz a dokonales zakupu pod wpluywem namowy osoby fizycznej lub
    > reklamy.

    Na pewno rodzice autora BARDZO potrzebowali odkurzacza za 4.5 tysiąca.
    W ogóle szok jak mogli żyć kilkadziesiąt lat bez tego artykułu
    pierwszej potrzeby! Szok!

  • 58. Data: 2011-07-12 19:42:18
    Od: Bydlę <p...@g...com>

    On 2011-07-12 21:11:51 +0200, "wromek" <wromek@...poczta.onet.pl> said:

    > Rzadko komus to mowie/pisze ale:
    > Ty jestes po prostu bezdennie głupia

    A mógłbyś zostawiać informację komu odpisujesz?
    Bo u mnie wychodzi, że Quidamowi.
    ;>

    > Na prawdę

    Naprawdę?
    ;>

    --
    Bydlę

  • 59. Data: 2011-07-12 20:04:58
    Od: "zz" <p...@o...eu>

    On 2011-07-12 21:11:51 +0200, "wromek" <wromek@...poczta.onet.pl> said:

    > Rzadko komus to mowie/pisze ale:
    > Ty jestes po prostu bezdennie głupia

    A mógłbyś zostawiać informację komu odpisujesz?
> [...]

    Naprawdę?
    ;>
    Jednak naprawdę.
    :}

    --
    Bydlę

  • 60. Data: 2011-07-12 20:22:58
    Od: RadoslawF <r...@o...pl>

    Dnia 2011-07-12 21:34, Użytkownik miodu napisał:

    > a inaczej jak kupisz cos czego
    >
    > Na pewno rodzice autora BARDZO potrzebowali odkurzacza za 4.5 tysiąca.
    > W ogóle szok jak mogli żyć kilkadziesiąt lat bez tego artykułu
    > pierwszej potrzeby! Szok!

    Tylko biedacy są ograniczeni do artykułów pierwszej potrzeby.
    Normalni ludzie mogą sobie pozwolić na różne kaprysy w tym
    i odkurzacze za kilka tysięcy.