  • 11. Data: 2009-04-09 06:00:33
    Temat: Re: Sklep internetowy - częściowa rezygnacja z zamówienia
    Od: "Icek" <i...@d...pl>

    > (...)
    >
    > Teoretycznie taka faktura Ci niepotrzebna, jeśli nie chcesz tego wrzucić
    > w koszty. Więc skoro idzie w koszty -- jest zawiązane z wykonywaną
    > działalnością przez przedsiębiorcę.

    wyobraz sobie, ze musisz w przyszlosci udowodnic, ze TV jest Twoj. Jak to
    zrobisz bez faktury ?

    Icek

  • 12. Data: 2009-04-09 06:11:26
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    Icek pisze:

    > wyobraz sobie, ze musisz w przyszlosci udowodnic, ze TV jest Twoj. Jak to
    > zrobisz bez faktury ?

    A co Ci daje faktura? Ja też mogę kupić telewizor, wziąć fakturę na
    Ciebie, co nie oznacza, że TV jest Twój. Chcesz mieć dowód, to zawrzyj
    umowę sprzedaży na piśmie - z podpisami obu stron.

    --
    Liwiusz

  • 13. Data: 2009-04-09 07:09:50
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    Dnia Thu, 09 Apr 2009 08:00:33 +0200, Icek napisał(a):

    > wyobraz sobie, ze musisz w przyszlosci udowodnic, ze TV jest Twoj. Jak
    > to zrobisz bez faktury ?

    A po wuja mam coś udowadniać??
    Poza tym: nic nie stoi na przeszkodzie poprosić o fakturę bez NIP,
    wówczas będzie jasne, że nie ma to związku z prowadzoną działalnością
    gospodarczą.

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd
    Lege Artis http://olgierd.bblog.pl

  • 14. Data: 2009-04-09 08:43:19
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Icek" <i...@d...pl> napisał w wiadomości news:

    > wyobraz sobie, ze musisz w przyszlosci udowodnic, ze TV jest Twoj. Jak to
    > zrobisz bez faktury ?

    Okazując paragon?

  • 15. Data: 2009-04-10 18:00:08
    Od: "Icek" <i...@d...pl>

    > Okazując paragon?

    taaa

    wpada do Ciebie komornik bo np. zameldowany u Ciebie kolega (zona, dziecko,
    dziadek, zmarly ojciec itp.) zalega z czyms. Jak ma zly humor to zajmuje
    ruchomosci przyjmujac, ze sa one w posiadaniu i wlasnoscia dluznika.
    Paragon Ci nie pomoze. Umowa tak, faktura VAT z Twoimi danymi rowniez.

    Icek