  • 1. Data: 2003-12-10 14:55:05
    Temat: wynajem
    Od: asia<j...@o...pl>

    Moja koleżanka wprowadzajac sie do wynajętego mieszkania podpisała
    umowę z włascicielem, na czas nieokreślony z 3 miesięcznym okresem
    wypowiedzenia. Dodam, ze nie została zameldowana. Czy ta umowa
    ma jakieś znaczenie, zwłaszcza, że chce się teraz ona wyprowadzic bo
    jest za drogo i za zimno. Uściślajac to chodzi o pokój który dzieli z
    koleżanką. Na poczatku nie było mowy o umowie, tylko jak się
    wprowadziły i nie miały juz wyjścia, bo był juz październik.

    -> http://usenet.pomocprawna.info

  • 2. Data: 2003-12-10 15:49:44
    Temat: Re: wynajem
    Od: marcin <s...@s...friends.id.pl>

    Użytkownik asia napisał:
> [...]
    > wypowiedzenia. Dodam, ze nie została zameldowana. Czy ta umowa
    > ma jakieś znaczenie, zwłaszcza, że chce się teraz ona wyprowadzic bo

    tak umowa ma znaczenie.

    jeżeli "za zimno" oznacza,że "wady najętego lokalu zagrażają zdrowiu"
    to może w każdej chwili wypowiedzieć

  • 3. Data: 2003-12-10 16:09:44
    Od: "Jo" <k...@y...ie>

    "asia" <j...@o...pl> wrote in message news:br7c49$3mh$1@flis.man.torun.pl...
> [...]
    > koleżanką. Na poczatku nie było mowy o umowie, tylko jak się
    > wprowadziły i nie miały juz wyjścia, bo był juz październik.

    Witam Cie serdecznie,
    Czy kolezanka wplacala kaucje na ten pokoj - rozumiem, ze wynajmuje pokoj...
    Powinno byc zawarte w umowie co grozi w przypadku niedotrzymania warunkow
    umowy.
    Joanna

  • 4. Data: 2003-12-10 16:11:19
    Od: asia<j...@o...pl>

    Jest przeraźliwie zimno tak,że trudno wytrzymać, ale ktoś mi
    powiedział że mogło to by mieć znaczenie jeśli nie było by w ogóle
    grzejników. Co robić, bo zimy jeszcze nie ma, a on już mówi, ze wiecej
    nie da rady grzać?

    -> http://usenet.pomocprawna.info

  • 5. Data: 2003-12-10 16:14:07
    Od: marcin <s...@s...friends.id.pl>

    Użytkownik asia napisał:

> [...]
    > powiedział że mogło to by mieć znaczenie jeśli nie było by w ogóle
    > grzejników. Co robić, bo zimy jeszcze nie ma, a on już mówi, ze wiecej

    masz odpowiedź wyżej :).

    Ten co powiedział, że w ogóle ma nie być grzejników, to powiedział skąd
    ma takie informacje?
    Bo mój kodeks cywilny ma inne informacje :)

  • 6. Data: 2003-12-10 16:17:02
    Od: asia<j...@o...pl>

    Nie wpłacał kaucji. Mieszkanie jest w kamienicy, własciciel mieszka na
    dole. Koleżanka mieszka z 3 innymi dziewczynami, własciwie to
    osobne mieszkanie. Facet je podszedł, a one niedoświadczone
    podpisały. Dopiero jak sie wprowadziły to wyciągnął umowę i nie miały
    wyjścia.

    -> http://usenet.pomocprawna.info

  • 7. Data: 2003-12-10 16:17:21
    Od: joa<m...@g...pl>

    czyli najemca nie ma praktycznie żdnych praw, a co jeśli ja zostałam
    oszukana bo na poczatku czynsz miał wynosić 300 anie 330 zł i nie
    było mowy o jakiejkolwiek umowie więc zostałam postawiana pod
    murem-albo mieszkam albo pod most, pozdrawiam, dopiszę, że
    chodzi o stancje
    a w umowie było napisane , ze spory będzie roztrzygał sąd rejonowy,
    ale nie było powołanie na żaden artykuł Kodeksu z tytułu czego sąd
    miałby orzekać

    -> http://usenet.pomocprawna.info

  • 8. Data: 2003-12-10 16:18:08
    Od: asia<j...@o...pl>

    Nie wiem skąd, ale tak twierdził.

    -> http://usenet.pomocprawna.info

  • 9. Data: 2003-12-10 16:20:51
    Od: asia<j...@o...pl>

    jest jakis paragraf na to zimno?

    -> http://usenet.pomocprawna.info

  • 10. Data: 2003-12-10 16:39:58
    Od: asia<j...@o...pl>

    Umowa wygląda tak:to co jest jest jeje przredmiotem, że zawarta na
    okres nieokreślony z 3 m okresem wypowiedzenia, wysokośc opłat, że
    wszystkie zmiany wymagaja uzgodnienia na piśmie, że spory
    rozstrzygac bedzie sąd i tyle.

    -> http://usenet.pomocprawna.info