  • 31. Data: 2011-04-14 14:27:08
    Temat: Re: Skarga na lekarza?
    Od: "niusy.pl" <d...@n...pl.invalid>

    Użytkownik "Icek" <i...@d...pl>

    > 1. zmien przychodnie

    Na co ? Sam się kiedyś spotkałem z chamskim zachowaniem recepcjonistki w
    stosunku do starszego pacjenta i skrajną bezczelnością w odpowiedzi na jego
    uwagę. Nawet w prywatnej poradni takie zachowanie byłoby rażące a co dopiero
    publicznej.

    > 2. zamawiaj lekarza do domu

    ... i pizzę :-)

    > 3. prywatna opieka nie jest znowu tak droga.

    Nie po to płaci składkę zdrowotną by płacić drugi raz.

  • 32. Data: 2011-04-14 14:29:12
    Od: "niusy.pl" <d...@n...pl.invalid>

    Użytkownik "jureq" <j...@X...to.z.adresu.Xop.pl>

    > Jeśli to w ramach umowy z NFZ, to po prostu poinformuj (na piśmie, z
    > kopią) NFZ, że tak co powiedzieli w ośrodku. Kontrola z NFZ bardzo szybko
    > ich "naprostuje".

    Bujać to my a nie nas. Oni w jednej drużynie grają.

  • 33. Data: 2011-04-15 05:21:18
    Od: "Misiek" <p...@o...pl>

    Użytkownik "niusy.pl" <d...@n...pl.invalid> napisał w wiadomości

    > Użytkownik "jureq" <j...@X...to.z.adresu.Xop.pl>

    > Bujać to my a nie nas. Oni w jednej drużynie grają.

    Nawet nie wiesz jak bardzo sie mylisz. tak sie sklada ze moja zona pracuje w
    Sluzbie Zdrowia...

  • 34. Data: 2011-04-15 08:29:44
    Od: Kamil <a...@a...com>

    Dnia Thu, 14 Apr 2011 14:08:31 +0200, qwerty napisał(a):

    > Najpierw czekasz 2 tygodnie z chorobą, a potem wymagasz, aby lekarz był
    > natychmiast. Ch***wy z ciebie rodzic.

    Pierdolnij se barana w ścianę, może wtedy zatrybisz :)
    Z czego wysnułeś że CZEKAŁEM dwa tygodnie??
    Chyba tylko swąd z twojej d...y ci to podsunął.

  • 35. Data: 2011-04-15 08:50:29
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    Użytkownik "Kamil" napisał w wiadomości grup
    .net...
    > Pierdolnij se barana w ścianę, może wtedy zatrybisz :)
    > Z czego wysnułeś że CZEKAŁEM dwa tygodnie??
    > Chyba tylko swąd z twojej d...y ci to podsunął.

    "telefonuję i chcę rejestrować dziecko, z tragicznie ostrym kaszlem, przewklekłą
    biegunką (dwutygodniową!!)."

  • 36. Data: 2011-04-16 19:32:12
    Od: KRZYZAK <k...@k...pl>

    Dnia Thu, 14 Apr 2011 10:48:57 +0200, Kamil napisał(a):

    > i na razie
    > spokojnie tłumaczę że było tak i tak, ze teraz dziecko jest bardzo chore i
    > nie mam zamiaru czekać kilka godzin na pediatrę.

    Tak na boku - czekales 2 tygodnie, a kilka godzin mialo dziecko zbawic?

    --
    usenet jest dla mieczakow
    (irc.freenode.net)