  • 11. Data: 2006-11-02 21:55:04
    Temat: Re: Skarga - donos : do kogo ją napisać ?
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    Łukasz N napisał(a):

> [...]
    > zakresu dzialalnosci administracyjnej (jak dobrze pamietam komentarze
    > podaja, ze dzialalnosc administracyjna to wszystko co laczy sie z
    > prowadzeniem akt, itp - a nie dotyczy bezposrednio orzekania).
    >
    > Oczywiscie Ty tez masz racje - bo prezes okregu rowniez ma pewien zakres
    > mozliwosci dyscyplinujacych sedziego rejonu - ale jak na razie wszystkie
    > skargi jakie widzialem na wlasne oczy byly kierowane wlasnie bezposrednio do
    > apelacji. Byc moze w ten sposob przyspiesza sie procedure - lub po prostu
    > sedzia bardziej sie boi jak widzie zainteresowanie apelacji jego

    Wszystko piknie, tylko że bezpośrednio nad sądem rejonowym jest prezes
    sądu okręgowego. Skarga z sądu apelacyjnego zostanie przekazana według
    właściwości do prezesa so, a ten ją przekaże wizytatorowi.
    A więc szybciej będzie pisać od razu do SO.

    --
    @ Johnson

    --- za treść postu nie odpowiadam

  • 12. Data: 2006-11-02 22:00:16
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    gość napisał(a):

    > Ja nie mogę przerwać, bo jak? Prawnie jak ?
    > Nie ma takiej możliwośći.
    > Jak wycofam roszczenia to bym musiała zapłaćić koszty za te prawie 6 lat
    > swoje i ich i państwa.
    > A tak , to roszczenie kilka już lat temu zostało rozszerzone o moje koszty ,
    > które wciąż ponoszę.
    > Poza tym oni mi wciążnie zapłacili tej ostatniej pensji.

    Powiem tak:
    jak jedna strona jest pieniaczem sprawa trwa max. 3 lata;
    jak dwie strony są pieniaczami to 7 lat.
    Sprawdzone doświadczalnie ;)

    A tak w w ogóle to polecam ugodę.

    Druga strona jak ma adwokata z wyboru juz mu zapewne zapłaciła więcej
    niż wynosi wartość przedmiotu sporu. Nawet jak wygra sprawę do sąd pracy
    zasądzi pewnie zwrot kosztów według stawek minimalnych.

    Ten proces opłaca sie tylko adwokatowi pozwanej :)

  • 13. Data: 2006-11-03 05:16:26
    Od: kam <x#k...@w...pl#x>

    Johnson napisał(a):
    > Jak można miec taką cierpliwość by się sądzić 5 lat? O ile?

    w sądzie jest całkiem przyjemnie, ja mógłbym się sądzić ;)

    KG

  • 14. Data: 2006-11-03 06:27:27
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    kam napisał(a):

    > w sądzie jest całkiem przyjemnie, ja mógłbym się sądzić ;)

    Czyli masz zadatki na pieniacza :)

  • 15. Data: 2006-11-03 13:55:43
    Od: "Alek" <alek67@PRECZ_ZE_SPAMEM.poczta.onet.pl>

    Użytkownik "kam" <x#k...@w...pl#x> napisał

    > w sądzie jest całkiem przyjemnie,

    To zależy w którym miejscu się usiądzie.

  • 16. Data: 2006-11-03 13:57:00
    Od: "Alek" <alek67@PRECZ_ZE_SPAMEM.poczta.onet.pl>

    Użytkownik "Johnson" <j...@n...pl> napisał

    > jak jedna strona jest pieniaczem sprawa trwa max. 3 lata;
    > jak dwie strony są pieniaczami to 7 lat.

    A jak sędzia jest dupa to ile się dolicza?

  • 17. Data: 2006-11-04 11:46:53
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    Alek napisał(a):

    > A jak sędzia jest dupa to ile się dolicza?

    Mógłbyś sprecyzować pojęcie "dupa"?

  • 18. Data: 2006-11-04 13:02:26
    Od: "Alek" <alek67@PRECZ_ZE_SPAMEM.poczta.onet.pl>

    Użytkownik "Johnson" <j...@n...pl> napisał

    > Mógłbyś sprecyzować pojęcie "dupa"?

    http://sjp.pwn.pl/lista.php?co=dupa w znaczeniu 5.

    Aha, czasem na wydłużenie procesu wpływa także burdel w sekretariacie.
    Mam zdefiniować słowo sekretariat? ;)

  • 19. Data: 2006-11-04 14:12:38
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    Alek napisał(a):

    > http://sjp.pwn.pl/lista.php?co=dupa w znaczeniu 5.

    Więc w takim rozumieniu sędziów nie ma. Mówisz o zbiorze pustym.

  • 20. Data: 2006-11-04 15:47:04
    Od: "Alek" <alek67@PRECZ_ZE_SPAMEM.poczta.onet.pl>

    Użytkownik "Johnson" <j...@n...pl> napisał

    > Więc w takim rozumieniu sędziów nie ma. Mówisz o zbiorze pustym.

    Oczywiście, wszyscy są kompetentni, pracowici i uczciwi.
    I osobiście znasz ich wszystkich i możesz to potwierdzić.
    Dziękuję, bardzo mnie pokrzepiłeś :)