  • 1. Data: 2006-11-02 16:26:54
    Temat: Jak dlugo mozna pracować przy komputerze?
    Od: "Mariusz O." <m...@p...fm>

    Witam !
    Czy sa jakies przepisy mówiące o maksymalnym czasie pracy przy komputerze?
    Słyszalem ze niewolno pracowac przy komputerze dluzej niz 5 godz , to prawda
    ? jaki przepis o tym mowi ?
    Pozdrawiam
    Mariusz

  • 2. Data: 2006-11-02 18:07:27
    Temat: Re:
    Od: Adam Klobukowski <a...@g...pl>

    Mariusz O. napisał(a):
> [...]
    > Słyszalem ze niewolno pracowac przy komputerze dluzej niz 5 godz , to prawda

    Ostatnio na szkoleniu BHP mówiono mi że nie wiecej niz 6 godzin, co
    godzinę przysługuje przerwa 5 minut od pracy przy komputerze (ale nie od
    pracy wogóle)

    Niestety przepisu nie jestem w stanie podać.

    --
    Semper Fidelis

    Adam Kłobukowski
    a...@g...pl

  • 3. Data: 2006-11-02 19:09:22
    Temat: Re: Re:
    Od: "MM" <m...@g...pl>

    > Niestety przepisu nie jestem w stanie podać.
    ROZPORZĄDZENIE MINISTRA PRACY I POLITYKI SOCJALNEJ
    z dnia 1 grudnia 1998 r.
    w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy na stanowiskach wyposażonych w
    monitory ekranowe.
    (Dz. U. z dnia 10 grudnia 1998 r.)
    MM

  • 4. Data: 2006-11-03 15:25:25
    Temat: Re: Jak dlugo mozna pracowac przy komputerze?
    Od: "WOJSAL" <w...@g...pl>

    Użytkownik "Adam Klobukowski" <a...@g...pl> napisał w wiadomości
    > Mariusz O. napisał(a):
    > Ostatnio na szkoleniu BHP mówiono mi że nie wiecej niz 6 godzin, co
    > godzinę przysługuje przerwa 5 minut od pracy przy komputerze (ale nie od
    > pracy wogóle)

    To dzien pracy programisty mialby wynoisc ok. 6 godzin?

    Pozdrawiam :)
    WOJSAL