    From: Johnson <j...@n...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Skarga - donos : do kogo ją napisać ?
    Date: Thu, 02 Nov 2006 23:00:16 +0100

    gość napisał(a):

    > Ja nie mogę przerwać, bo jak? Prawnie jak ?
    > Nie ma takiej możliwośći.
    > Jak wycofam roszczenia to bym musiała zapłaćić koszty za te prawie 6 lat
    > swoje i ich i państwa.
    > A tak , to roszczenie kilka już lat temu zostało rozszerzone o moje koszty ,
    > które wciąż ponoszę.
    > Poza tym oni mi wciążnie zapłacili tej ostatniej pensji.

    Powiem tak:
    jak jedna strona jest pieniaczem sprawa trwa max. 3 lata;
    jak dwie strony są pieniaczami to 7 lat.
    Sprawdzone doświadczalnie ;)

    A tak w w ogóle to polecam ugodę.

    Druga strona jak ma adwokata z wyboru juz mu zapewne zapłaciła więcej
    niż wynosi wartość przedmiotu sporu. Nawet jak wygra sprawę do sąd pracy
    zasądzi pewnie zwrot kosztów według stawek minimalnych.

    Ten proces opłaca sie tylko adwokatowi pozwanej :)

    --
    @ Johnson

    --- za treść postu nie odpowiadam