  • 31. Data: 2006-11-05 20:53:35
    Temat: Re: Skarga - donos : do kogo ją napisać ?
    Od: "Alek" <alek67@PRECZ_ZE_SPAMEM.poczta.onet.pl>

    Użytkownik " gosc" <g...@g...SKASUJ-TO.pl> napisał

    > Pracujesz w Paj-compie, policji, czy jesteś adwokatem?
    > Dalej nawet nie czytałam , przestępco.

    Ktoś bezinteresownie udzielił ci solidnej i obszernej odpowiedzi na twój
    długi i pogmatwany post a ty tak dziękujesz? Jeśli to twój zwykły sposób
    postępowania to wygląda na to, że masz kłopoty na własne życzenie.

  • 32. Data: 2006-11-05 21:54:11
    Od: kam <x#k...@w...pl#x>

    Johnson napisał(a):
    > Czyli masz zadatki na pieniacza :)

    być może :)

    KG

  • 33. Data: 2006-11-05 22:15:55
    Od: " jb" <j...@g...SKASUJ-TO.pl>

    > Do kogo więc napisać tę skargę ?

    Najlepiej tutaj:

    http://www.tworki.internetdsl.pl/

  • 34. Data: 2006-11-06 07:13:45
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    Alek napisał(a):

    > Ktoś bezinteresownie udzielił ci solidnej i obszernej odpowiedzi na twój
    > długi i pogmatwany post a ty tak dziękujesz? Jeśli to twój zwykły sposób
    > postępowania to wygląda na to, że masz kłopoty na własne życzenie.

    Przecież od razu mówiłem że to pieniacz ...

    --
    @ Johnson

    --- za treść postu nie odpowiadam

  • 35. Data: 2006-11-06 13:21:12
    Od: "Alek" <alek67@PRECZ_ZE_SPAMEM.poczta.onet.pl>

    Użytkownik "Johnson" <j...@n...pl> napisał

    > Przecież od razu mówiłem że to pieniacz ...

    Ale Roberta rozpracowała w mig :)

  • 36. Data: 2006-11-06 20:46:38
    Od: " gosc" <g...@g...SKASUJ-TO.pl>

    > Ktoś bezinteresownie udzielił ci solidnej i obszernej odpowiedzi na twój
    > długi i pogmatwany post a ty tak dziękujesz? Jeśli to twój zwykły sposób
    > postępowania to wygląda na to, że masz kłopoty na własne życzenie.

    Nie odpowiedział na pytanie.
    A co próbował mącić, jak próbował zamieszanych w tę mafię bronić...
    to się wydało.