  • 1. Data: 2007-09-19 15:10:00
    Temat: Skandal!
    Od: Rich <r...@p...onet.pl>

    Własnie odebrałem telefon od mamy, że dostała tylko 140 zł emerutury
    rolniczej zamiast 600 jak zwykle. Dzwoniła do KRUS i jej powiedzieli, że
    to z tego powodu, iż wygasła umowa dzierżawy którą zawarł tata [zmarł
    miesiąc temu] i że powinna o tym wiedzieć i .. bach!!..słuchawka. Bez
    żadnej decyzji ! Nic!
    Po śmierci taty zamówiłem opinie prawną w kwestiach o których nie miałem
    pojęcia, m.in. tej. Dostałem jasną odpowiedź, że :
    "Co do umowy dzierżawy, to nie ma potrzeby jej aktualizowania. Po
    śmierci Pana ojca stroną tej umowy stali się z mocy prawa wszyscy
    spadkobiercy.
    Przejęli oni wszystkie prawa i obowiązki wynikające z tej umowy. Wynika
    to z faktu, że w skład spadku wchodzą wszystkie prawa i obowiązki
    majątkowe spadkodawcy, co stwierdza art. 922 kodeksu cywilnego.
    Prawa i obowiązki wynikające z umowy dzierżawy mają charakter majątkowy, a
    zatem weszły w skład spadku. Obecnie umowy obowiązuje więc w dotychczasowym
    kształcie, tyle że po stronie wynajmujących występują wszyscy spadkobiercy."
    Jutro dzwonię do tego KRUS i nie wiem co im zrobię..!
    Ryszard

  • 2. Data: 2007-09-20 09:56:37
    Temat: Re: Skandal!
    Od: "Arek Margraf" <m...@W...onet.pl>

    > Własnie odebrałem telefon od mamy, że dostała tylko 140 zł emerutury

    Skandalicznie wysoko jak na składki płacone do KRUS. Najwyzszy czas zaczać
    płacic normalne ubezpieczenia i normalne podatki a nie żerować na koszt
    innych podatników.

    A.

  • 3. Data: 2007-09-20 11:27:25
    Od: "jacek" <j...@...pl>

    > Skandalicznie wysoko jak na składki płacone do KRUS. Najwyzszy czas zaczać
    > płacic normalne ubezpieczenia i normalne podatki a nie żerować na koszt
    > innych podatników.

    No własnie... banda darmozjadów, która żeruje na reszcie społeczeństwa i
    jeszcze sie rzuca, że ma mało...

  • 4. Data: 2007-09-25 13:58:08
    Od: M&C <c...@C...pl>

    Arek Margraf pisze:

    > Skandalicznie wysoko jak na składki płacone do KRUS. Najwyzszy czas zaczać
    > płacic normalne ubezpieczenia i normalne podatki a nie żerować na koszt
    > innych podatników.

    Taa... w wieku emerytalnym :-/

    Marzena