  • 1. Data: 2007-09-19 14:26:46
    Temat: opłata abonamentu RTV z konta internetowego
    Od: "Tombig" <t...@o...pl>

    Nie wiem czy do końca to ta grupa, ale mam pytanie dotyczące możliwości
    opłacania abonamentu RTV z konta internetowego. Jak to wygląda techniczne w
    przypadku posiadacza papierowej książeczki abonamentowej? Czy gdzieś trzeba to
    zgłosić no i pytanie najważniejsze na jaki rachunek to opłacać? Piszę ponieważ
    Pani z okienka pocztowego twierdzi że nie ma takiej możliwości a ja słyszałem
    co innego!?!

  • 2. Data: 2007-09-19 14:53:13
    Temat: Re: opłata abonamentu RTV z konta internetowego
    Od: "Kamil \"czemu\" Bista" <t...@c...org>

    Tombig pisze:
> [...]
    > Pani z okienka pocztowego twierdzi że nie ma takiej możliwości a ja słyszałem

    Nie płać na poczcie, po miesiącu przyjdzie pisemko z informacją, że
    należność za nieopłacony okres należy wpłacić na taki i taki numer
    konta. Wpłacisz i za 3 miesiące znowu to samo ;)

    --
    k.

  • 3. Data: 2007-09-19 15:36:17
    Od: "Grześ" <p...@S...o2.pl>

    Użytkownik "Tombig" <t...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > ponieważ
    > Pani z okienka pocztowego twierdzi że nie ma takiej możliwości a ja

    http://www.poczta-polska.pl/Uslugi/?U=DlaCiebie&DC=F
    inanse&F=RTV
    tam znajdziesz konto gdzie masz wpłacać na podstawie kodu pocztowego