  • 1. Data: 2007-09-19 16:58:37
    Temat: Upublicznienie akt nieprawomocnej sprawy
    Od: Anna <u...@o...pl>

    Czy mam prawo upublicznić akta trwającej, niezakończonej prawomocnie,
    sprawy sądowej?

    z góry dziękuję za odpowiedź
    --
    pzdr, Anna Kwiatkowska

  • 2. Data: 2007-09-19 17:06:44
    Temat: Re: Upublicznienie akt nieprawomocnej sprawy
    Od: "krzysiek" <k...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Anna" <u...@o...pl> napisał w wiadomości
    > Czy mam prawo upublicznić akta trwającej, niezakończonej prawomocnie,
    > sprawy sądowej?
    >

    > z góry dziękuję za odpowiedź
    > --
    > pzdr, Anna Kwiatkowska

    witam

    akta sprawy sądowej nie możesz upubliczniać, nikt nie może, są ściśle
    określone wypadki w regulaminie urzędowania sądów powszechnych kiedy można
    przy czym uprawnienia w tym zakresie mają tylko prezesi sądów; możesz
    jedynie, jeżeli rozprawa toczy się jawnie, sporządzić notatki z przebiegu
    rozpraw/y, względnie, jeżeli masz zgodę sądu prowadzącego sprawę na
    rejestrację dźwięku i obrazu, upublicznić treści zarejestrowane na sali
    sądowej; wizerunek osób w niej uczestniczących jako oskarżony, świadek -
    tylko za ich zgodą; dane oskarżonego nie wolno ci upubliczniać, jak również
    jego wizerunku;

    pzdr

  • 3. Data: 2007-09-19 17:07:28
    Od: Anna <u...@o...pl>

    krzysiek pisze:
    > akta sprawy sądowej nie możesz upubliczniać, nikt nie może

    Serdecznie Ci dziękuję.

    --
    pzdr, Anna Kwiatkowska

  • 4. Data: 2007-09-19 17:16:01
    Od: "krzysiek" <k...@p...onet.pl>

    > Serdecznie Ci dziękuję.
    >

    > --
    > pzdr, Anna Kwiatkowska

    a co do rejestracji dźwięku i obrazu - dotyczy przedstawicieli prasy, radia
    i TV
    a akta sądowe zawsze znajdują się w sądzie i poza sąd można je wynieść w
    ściśle określonych sytuacjach

    pzdr