  • 41. Data: 2008-10-01 09:28:48
    Temat: Re: Simon Mol
    Od: Olgierd <n...@r...org>

    Dnia Wed, 01 Oct 2008 11:04:48 +0200, cerutin napisał(a):

    > No a wg ciebie on jest nasz? bo tu przyjechał i tu rozkręcił swoje
    > przekręty to zaraz jest nasz?
    > Ma jakichś polskich przodków, polskie obywatelstwo czy co, bo nie
    > rozumiem?

    Nie wiem, nie obchodzi mnie to, w ogóle problem obywatelstwa jest dla
    mnie pięciorzędny.
    Takie narodowe/narodowościowe hece w ogóle mnie nie ruszają.

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd
    Lege Artis http://olgierd.bblog.pl

  • 42. Data: 2008-10-01 09:50:06
    Od: Andrzej Adam Filip <a...@p...onet.pl>

    "cerutin" <n...@p...com> pisze:

> [...]
    > przekręty to zaraz jest nasz?
    > Ma jakichś polskich przodków, polskie obywatelstwo czy co, bo nie

    Simon Mol uzyskał azyl polityczny w Polsce w roku 2000:
    http://pl.wikipedia.org/wiki/Simon_Mol

    Zasadność przyznania tegoż azylu politycznego zaczęła być podważana
    (AFAIK) dopiero po "zarażeniach" - życiorys podany przy jego uzyskaniu
    *teraz* "budzi wątpliwości" (eufemizm).

    P.S. Simon Mol został uznany *w Polsce* antyfaszystą roku 2003.

    --
    Andrzej Adam Filip : a...@o...eu : a...@x...wp.pl
    Jaki Bartek niesie dzień, takąż będzie i jesień.

  • 43. Data: 2008-10-01 13:58:55
    Od: g...@n...invalid (Adam Wysocki)

    cerutin <n...@p...com> wrote:

    > bo jest czarny i każda próba ukarania go to rasizm??

    Właśnie dlatego. Witaj w Polsce.

    Swoją drogą jak dziewczyny chciały prezerwatyw, to też oskarżał je o rasizm.

    --
    http://www.jeczarnia.pl/

  • 44. Data: 2008-10-01 13:59:43
    Od: g...@n...invalid (Adam Wysocki)

  • 45. Data: 2008-10-01 19:12:34
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    cerutin pisze:

    > No i co w związku z tym, Polska ma być samarytaninem przyjmując bandytów
    > chorych na AIDS?

    Biblię poczytaj to będziesz wiedział co powinien robić chrześcijanin.

    > Nie chodzi wydalenie uchodźcy z HIVem tylko przestępcy! Masz klapki na
    > mózgu?

    Powiem tak: ja mam mózg, a ty nie.

    --
    @2008 Johnson
    Im bardziej chore państwo, tym więcej w nim praw.

  • 46. Data: 2008-10-01 19:16:53
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    cerutin pisze:

    > Ale jednak musisz, bo jestem obywatelem tego kraju i mam tu
    > ubezpieczenie,

    No właśnie, a nawet na takich jak ty musze płacić. To jest dopiero
    niesprawiedliwość.

    > jednak nie rozumiem o co Ci chodzi, czy ja nadępnąłem Ci na jakiś odcisk? Jesteś
    miłośnikiem wierszy Simona Mola, czy co, bo nie
    > kumam?

    Nie kumasz, bo jesteś bezrozumnym wytworem współczesnego systemu
    edukacyjnego + TV.
    Doprecyzuje wyraźnie dla ciebie: wisi mi co myślisz, wyrażam tylko,
    własne poglądy, skąd pomysł że ma w stosunku do ciebie choćby cień
    stosunku, czy to pozytywnego, czy to negatywnego?