  • 1. Data: 2008-09-26 09:12:39
    Temat: nazi salute
    Od: "cerutin" <n...@p...com>

    Korwina Mikiego ścigają bo podniósł ręke w telewizji. Kurdę, to jak mnie
    ktoś przyłapie na gimnastyce i akurat będe miał tak ręke w powietrzu i
    jeszcze zrobią mi zdjęcie, to potem będe ciągany po prokuraturach?
    Przecież nawoływanie do nazizmu, to tylko wtedy jak do tego wypowie się
    do tego jeszcze Heil Hitler, albo Sieg Heil.

  • 2. Data: 2008-09-26 09:45:08
    Temat: Re: nazi salute
    Od: Szymon von Ulezalka <a...@i...pl>

    On 26 Wrz, 10:12, "cerutin" <n...@p...com> wrote:
> [...]
    > Przecież nawoływanie do nazizmu, to tylko wtedy jak do tego wypowie się
    > do tego jeszcze Heil Hitler, albo Sieg Heil.

    zawsze sie zastanawialem: czy uprowcy sa rzeczywiscie tacy glupi, czy
    tylko takich udaja o_O?

  • 3. Data: 2008-09-26 09:53:30
    Od: Paweł <b...@m...com>

    Użytkownik "cerutin" <n...@p...com> napisał w wiadomości
> [...]
    > Przecież nawoływanie do nazizmu, to tylko wtedy jak do tego wypowie się
    > do tego jeszcze Heil Hitler, albo Sieg Heil.

    Akurat ten przypadek pokazuje jak łatwo kogoś posądzić o niewiadomo co
    wyciągając coś z kontekstu.
    ładnie zilustrowali to w Szkle Kontaktowym:
    http://www.tvn24.pl/2162026,28378,0,0,1,wideo.html

    --
    Paweł
    wszytkie posty z hotmail.com yahoo.com, lycos.com, gmail.com i

  • 4. Data: 2008-09-26 09:55:28
    Od: NoName <n...@n...pl>

    Paweł pisze:
> [...]
    > wyciągając coś z kontekstu.
    > ładnie zilustrowali to w Szkle Kontaktowym:

    Tym bardziej ze "rzymskie pozdrowienie" ma duuuzo lat

  • 5. Data: 2008-09-26 10:54:47
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    cerutin wrote:
> [...]
    > Przecież nawoływanie do nazizmu, to tylko wtedy jak do tego wypowie się
    > do tego jeszcze Heil Hitler, albo Sieg Heil.

    On nie był na gimnastyce.

  • 6. Data: 2008-09-26 10:58:41
    Od: MałGosia <w...@o...pl>

    Szymon von Ulezalka napisał
    zawsze sie zastanawialem: czy uprowcy sa rzeczywiscie tacy glupi, czy
    tylko takich udaja o_O?

    -----------
    Zawsze sie zastanawiam, jak mozna komentowac cos, czego sie nie
    widzialo. Mikke tym gestem zilustrowal, na jakiej zasadzie dziala unijna
    i amerykanska polityka finansowa. Jako, ze "tefałenowcy" maja swoj
    sposob postrzegania rzeczywistosci, to zrobili z niego faszyste. Nie
    pierwszy juz raz zreszta.

    pozdrawiam
    Gosia

  • 7. Data: 2008-09-26 11:26:35
    Od: "strach" <s...@g...pl>

    "NoName" <n...@n...pl> wrote in message
    > Tym bardziej ze "rzymskie pozdrowienie" ma duuuzo lat

    Swastyka też, a mimo to w formie używanej przez nazistów jest prawnie
    zabroniona.

    Nagonka na JKM jest przesadzona i wzięła się stąd, że jest dobrym towarem
    medialnym, ale jednak facet powinien się był zachowywać bardziej przytomnie
    i odpowiedzialnie, nie urodził się w końcu wczoraj. Wszczęcie postępowania
    przez prokuraturę jest ok, bo pokaże że państwo nie śpi - oby tylko zaraz
    umorzyli, bo ja tu też nie widzę podstaw do zarzutów o propagowanie symboli
    nazistowskich.

  • 8. Data: 2008-09-26 11:48:43
    Od: "rezist.com" <r...@s...us>

    > Swastyka też, a mimo to w formie używanej przez nazistów jest prawnie
    > zabroniona.

    Tia...

    Tak przy okazji, okladka jednej z plyt (analogowych) niejakiego
    Westbama. Niemcy chyba maja wieksza tolerancje :D

    http://www.realvinylz.de/wp-content/uploads/2007/12/
    westbam.jpg

    --
    tomek nowak
    http://rezist.com & http://anvilstrike.com

  • 9. Data: 2008-09-26 12:28:06
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    strach pisze:
    > "NoName" <n...@n...pl> wrote in message
    >
    > Swastyka też, a mimo to w formie używanej przez nazistów jest prawnie
    > zabroniona.

    Mówisz? W którym paragrafie, bo jakoś nie widzę żadnego zakazu swastyki.

  • 10. Data: 2008-09-26 12:49:17
    Od: "cerutin" <n...@p...com>

    Użytkownik "Szymon von Ulezalka" <a...@i...pl> napisał w
    wiadomości
    f.googlegroups.com...
> [...]
    > do tego jeszcze Heil Hitler, albo Sieg Heil.

    >zawsze sie zastanawialem: czy uprowcy sa rzeczywiscie tacy glupi, czy

    Nie wiem do kogo pijesz, nie jestem sympatykiem pana o podwójnym
    nazwisku i jego kolegów. Pytam dla własnego bezpieczeństwa, czy jak będę
    się gimnastykował i machał rękoma w przód i w tył i akurat prawą rękę
    będę miał w powietrzu czy prokuratura również się mną zainteresuje?