  • 1. Data: 2008-09-26 12:03:14
    Temat: Wyrzucenie męrza z domu jego teściowej
    Od: "Maciej W." <maciej@no_spam.pl>

    Witam
    Koleżanka złożyła pozew o rozwód. U męża podejrzewamy początek choroby
    psychicznej facet nagle zmienił się o 180 stopni: bije dzieci, żonę,
    zastrasza, awanturuje się.
    Mieszkają od 10 lat w domu jej matki.

    To matka koleżanki jest pełnoprawnym właścicielem tego domu. Chcą żeby się
    teraz wyprowadził. Facet, totalna szmata bez honoru - nie chce.

    1. Czy można jakoś prawnie i SZYBKO ze względu na dzieci i kobiety tam
    mieszkające (nieraz musimy przyjeżdżać z interwencją jak gościu zaczyna
    świrować) wyegzekwować jego eksmisję?

    2. Jeżeli p. 1 okaże się tylko marzeniem to czy możemy gościa spakować pod
    jego nieobecność, wywieźć jego graty to jego matki, zmienić zamki i po
    prostu nie wpuścić mendy do domu?
    Facet jest z gatunku damskich bokserów i na pewno stawiać się nie będzie
    jeżeli przez parę tygodni na straży zostawi się jakiegoś gościa z rodziny.
    Jestem pewny jednak że będzie wzywał na interwencję policję.
    Co wtedy?

    Zaznaczam że znalezienie obiektywnych świadków przemocy rodzinnej nie
    wchodzi w grę. Ten typ świruje przy zamkniętych drzwiach i oknach.
    Żadnych wyników obdukcji nie ma, żona to typowa szara myszka która nigdy nie
    wzywała policji.
    Na pozew zdecydowała się dopiero jak zauważyła że zaczyna dostawać się też
    dzieciom. Od tego momentu mieszka z matką w jej części domu.

    Poradźcie
    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2008-09-26 12:04:29
    Temat: Re: Wyrzucenie męrza z domu jego teściowej
    Od: "Maciej W." <maciej@no_spam.pl>

    PRZEPRASZAM za błąd ortograficzny w tytule ;(
    Wybaczcie proszę. Nie chcę już kasować posta bo i tak w googlu będzie
    wisiał.
    Pozdrwiam

  • 3. Data: 2008-09-26 14:02:38
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Maciej W. wrote:

    > To matka koleżanki jest pełnoprawnym właścicielem tego domu. Chcą żeby się
    > teraz wyprowadził.
    Gdzie?

    > 1. Czy można jakoś prawnie i SZYBKO ze względu na dzieci i kobiety tam
    > mieszkające (nieraz musimy przyjeżdżać z interwencją jak gościu zaczyna
    > świrować) wyegzekwować jego eksmisję?
    Eksmisję do jakiego lokalu?

    > 2. Jeżeli p. 1 okaże się tylko marzeniem to czy możemy gościa spakować pod
    > jego nieobecność, wywieźć jego graty to jego matki, zmienić zamki i po
    > prostu nie wpuścić mendy do domu?

    Nie.

    > Zaznaczam że znalezienie obiektywnych świadków przemocy rodzinnej nie
    > wchodzi w grę.

    Kamery nie macie?

  • 4. Data: 2008-09-26 18:28:14
    Od: "Arturro" <o...@m...com>

    Użytkownik "Maciej W." <maciej@no_spam.pl> napisał w wiadomości
    > Witam
    > Koleżanka złożyła pozew o rozwód. U męża podejrzewamy początek choroby
    > psychicznej facet nagle zmienił się o 180 stopni: bije dzieci, żonę,

    Pytanie dlaczego tak sie zmienił? Czy nie było w tym udziału osoby trzeciej?
    Z praktyki wiem, że facet w domu teściowej jest na przegranej pozycji, no
    chyba że łączy ich coś wiecej...

    --
    Arturro

  • 5. Data: 2008-09-26 19:43:00
    Od: KsZZysiek <k...@n...tlen.pl>

    > psychicznej facet nagle zmienił się o 180 stopni: bije dzieci, żonę,
    > zastrasza, awanturuje się.
    > Mieszkają od 10 lat w domu jej matki.

    No to z pewnością jest powód ... a jesli jeszcze zona sie roztyła,
    zaczela na niego napieprzac co chwila i żądać pieniedzy, bo sama nie
    pracuje, albo pracuje za 900 zł ponieważ nie chciało jej się uczyc, to
    przeciez trzeba byc bez uczuc zeby to wytrzymac :)

    > To matka koleżanki jest pełnoprawnym właścicielem tego domu. Chcą żeby się
    > teraz wyprowadził. Facet, totalna szmata bez honoru - nie chce.

    Twoje sądy są wyjątkowo jednostronne. Czy kolezanka, albo matka
    kolezanki spią z tobą ?

    > 1. Czy można jakoś prawnie i SZYBKO ze względu na dzieci i kobiety tam
    > mieszkające (nieraz musimy przyjeżdżać z interwencją jak gościu zaczyna
    > świrować) wyegzekwować jego eksmisję?

    Nie ma zadnych szans. Jedynie jak trafi do więzienia na parę lat ...
    mozna sprobowac się rozwieść i go wymeldowac. Ale i tak kiedys wróci i
    zacznie łomotać do drzwi.

    > 2. Jeżeli p. 1 okaże się tylko marzeniem to czy możemy gościa spakować pod
    > jego nieobecność, wywieźć jego graty to jego matki, zmienić zamki i po
    > prostu nie wpuścić mendy do domu?

    Mozecie sprobowac.

    > jeżeli przez parę tygodni na straży zostawi się jakiegoś gościa z rodziny.
    > Jestem pewny jednak że będzie wzywał na interwencję policję.
    > Co wtedy?

    Wtedy trzeba bedzie go wpuscic do domu.

    > Zaznaczam że znalezienie obiektywnych świadków przemocy rodzinnej nie
    > wchodzi w grę. Ten typ świruje przy zamkniętych drzwiach i oknach.

    Czyli zadnych dowodow, zadnych swiadkow. Jedynie pomówienia. Przestał
    jej się podobac, więc wynocha :) A może nie sprawdza się juz w łózku jak
    kiedys ?

    > Żadnych wyników obdukcji nie ma, żona to typowa szara myszka która nigdy nie
    > wzywała policji.

    Przyznaj się, że z nią kręcisz i będzie prościej :)

    --
    Krzysiek, Kraków

  • 6. Data: 2008-09-26 20:09:01
    Od: "zbyszek" <z...@o...eu>

> [...]
    > psychicznej facet nagle zmienił się o 180 stopni: bije dzieci, żonę,
    > zastrasza, awanturuje się. Mieszkają od 10 lat w domu jej matki.

    Przyjmuje sterydy i chodzi na siłownię? - to by tłumaczyło zmiany ale to
    nadal zmiany psychiczne
    Narkotyki, czy choroba psychiczna - jeśli zagraża domownikom wzywać policję,
    chorzy psychicznie zagrażający sobie lub otoczeniu są leczeni przymusowo.
    Nie ma
    taryfy ulgowej.

    > To matka koleżanki jest pełnoprawnym właścicielem tego domu. Chcą żeby się
    > teraz wyprowadził. Facet, totalna szmata bez honoru - nie chce.

    Mimo wszystko zdecyduj się bo to bardzo ważne: jeśli uważasz że jest
    chory psychicznie to nie mów że jest szmatą bez honoru bo go jednak
    obrażasz,
    wtedy oczekiwanie żeby się poprawnie zachowywał to jest tak jak wymagać aby
    samochód dobrze jeździł z zepsutym silnikiem. Trzeba naprawić-leczyć albo
    pozbyć się - rozwieść - darować sobie epitety. Leczenie jest skuteczne
    chwilowo
    więc lepiej się rozwieść.

    > 2. Jeżeli p. 1 okaże się tylko marzeniem to czy możemy gościa spakować pod
    > jego nieobecność, wywieźć jego graty to jego matki, zmienić zamki i po
    > prostu nie wpuścić mendy do domu?
    Kobieta może sie z dziećmi przeprowadzić do teściowej a kiedy on tam dołączy
    to wrócić juz spokojnie do swojej matki.

    > Zaznaczam że znalezienie obiektywnych świadków przemocy rodzinnej nie
    > wchodzi w grę. Ten typ świruje przy zamkniętych drzwiach i oknach.
    Znęcanie sie psychiczne nie zostawia śladów ale policję trzeba wzywać
    zawsze - będą raporty.

  • 7. Data: 2008-09-27 20:29:34
    Od: "Maciej W." <maciej@no_spam.pl>

> [...]
    > pracuje, albo pracuje za 900 zł ponieważ nie chciało jej się uczyc, to
    > przeciez trzeba byc bez uczuc zeby to wytrzymac :)
    Pożartuj tak w obecności tych dzieci... jajcarzu

    > Twoje sądy są wyjątkowo jednostronne. Czy kolezanka, albo matka
    > kolezanki spią z tobą ?
    Typowo polskie...

    > Wtedy trzeba bedzie go wpuscic do domu.
    Już wiem że nie trzeba będzie. Niech udowadnia prawo do zamieszkania w
    nieswoim domu w sądzie.

    > Przyznaj się, że z nią kręcisz i będzie prościej :)
    J. W. Typowo polskie. Stajesz w obronie kopiety to musisz z nią sypiać.
    Rozczaruję Cię miłośniku polskich telewel.
    To przyjaciółka moja i mojej żony od lat Nie sypiam z nią, nie kręcę i nie
    zamierzam. Wiesz co to przyjaciel?
    Chyba jednak nie.

    Dzięki takim jak Ty tacy popaparańcy znęcają się nad kobietami i dziećmi.
    Idź oglądnąć następny odcinek "M jak miłość" bo jeszcze przegapisz...