  • 31. Data: 2008-09-30 18:14:00
    Temat: Re: Simon Mol
    Od: "cerutin" <n...@p...com>

    Użytkownik "Andrzej Adam Filip" <a...@p...onet.pl> napisał w
    wiadomości news:quzcewdv78@james.strange.twilightparadox.com...

    > Skąd czerpiesz tą informację?

    Dla Ciebie AIDS to rodzaj grypy?

  • 32. Data: 2008-09-30 18:37:26
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    cerutin pisze:

    > O co wam chodzi z tą formą? gdyby facet był biały, czerwony, zielony czy
    > żółty albo fioletowy to bym tak samo napisał. Dlatego koleś jest

    I nadal forma byłaby ciut niestosowna ;)

    > nietykalny, bo jest czarny i każda próba ukarania go to rasizm??

    A co prawda, to prawda - odruch bezwarunkowy...

    > Powinien być pierwszym ochotnikiem do ukarania przez wykastrowanie.

    A co by dało wykastrowanie? Zarażać mógłby nadal.

  • 33. Data: 2008-09-30 19:04:25
    Od: "Papkin" <s...@s...net>

    > Dla Ciebie AIDS to rodzaj grypy?

    duzo nie wiesz ale obecnie jadac na odpowiednim koktajlu z lekow mozna zyc
    calkiem dlugo, nie wiem 20+ lat? Moze do tego czasu cos wymysla na AIDS i
    zostanie ta choroba tylko jako zamrozna probka wirusa w laboratoriach. Kto to
    wie.

    Ale jesli bedzie leczony (za nasza kase - oby nie) to moze zyc calkiem dlugo!

  • 34. Data: 2008-09-30 19:35:32
    Od: Andrzej Adam Filip <a...@p...onet.pl>

    "cerutin" <n...@p...com> pisze:

    > Użytkownik "Andrzej Adam Filip" <a...@p...onet.pl> napisał w
    > wiadomości news:quzcewdv78@james.strange.twilightparadox.com...

    > Dla Ciebie AIDS to rodzaj grypy?

    AIDS *obecnie* jest chorobą z którą przy prawidłowej i kosztownej ale
    nie zabójczo kosztownej terapii da się żyć *długo* w dość przyzwoitym
    zdrowiu. To że ktoś jest chory na AIDS oraz że musi się leczyć w
    szpitalu nie oznacza (automatycznie) że jest "warzywem".

    Czy może to jest "pośrednie *szkalowanie*" "usług z NFZ"? :-)

    --
    Andrzej Adam Filip : a...@o...eu : a...@x...wp.pl
    Nie wygrywając sprawy, nie staniesz się silny.

  • 35. Data: 2008-09-30 19:47:44
    Od: Andrzej Adam Filip <a...@p...onet.pl>

    Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> pisze:

    > I nadal forma byłaby ciut niestosowna ;)

    > A co prawda, to prawda - odruch bezwarunkowy...

    Według zeznań zarażonych kobiet *on* twierdził że prośba o użycie
    prezerwatywy przy stosunku z *nim* to rasizm. Czy zarażone kobiety
    zostały już przez *niego* wyleczone (trwale) z rasizmu?

    Czy "Antyfaszystą roku 2003" mógłby zostać człowiek nie "wyszczekany"? :-)

    > A co by dało wykastrowanie? Zarażać mógłby nadal.

    Widocznie on nie mówi o kastracji *chemicznej* i jest bardziej
    zdecydowany niż taki premier Tusk Donald (PO) :-)

    --
    Andrzej Adam Filip : a...@o...eu : a...@x...wp.pl
    Człowiek mały - język wielki.

  • 36. Data: 2008-09-30 20:31:32
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Andrzej Adam Filip pisze:

    > Według zeznań zarażonych kobiet *on* twierdził że prośba o użycie
    > prezerwatywy przy stosunku z *nim* to rasizm. Czy zarażone kobiety
    > zostały już przez *niego* wyleczone (trwale) z rasizmu?

    Heh...

    > Widocznie on nie mówi o kastracji *chemicznej* i jest bardziej
    > zdecydowany niż taki premier Tusk Donald (PO) :-)

    No to jeśli już to zostaje tylko to, co nazywali "wielką pieczęcią" ;)
    czyli ucięcie wszystkiego.

    Chociaż wtedy mógłby zostać gejem... ;->

  • 37. Data: 2008-09-30 21:11:42
    Od: Animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    W dniu 2008-09-30 20:13 cerutin napisał/a:
    > Użytkownik "Olgierd" <n...@r...org> napisał w wiadomości

    > No jasne, bo czepiam się bandyty celowo zarażającego ludzi to jestem
    > rasistą, jakby koleś był białym Belgiem to byś mi przyklaskiwał.
    > Gratuluje logiki!

    Nie przejmuj się. Ja zauważyłam już czytając wiele postów w internecie,
    że wielu, wielu panów się kocha właśnie w Murzynach i dla nich Murzyn to
    tabu. Polak w takim razie to śmieć?

    --
    animka

  • 38. Data: 2008-10-01 07:10:30
    Od: Olgierd <n...@r...org>

    Dnia Tue, 30 Sep 2008 23:11:42 +0200, Animka napisał(a):

    > Nie przejmuj się. Ja zauważyłam już czytając wiele postów w internecie,
    > że wielu, wielu panów się kocha właśnie w Murzynach i dla nich Murzyn to
    > tabu. Polak w takim razie to śmieć?

    Nie, Murzyn to żadne tabu -- chociaż fakt, że od Kinga Diamonda wolę
    Milesa Davisa -- ale gadanie 'on nie jest nasz, nie nasz problem' w
    najlepszym przypadku zalatuje mi czymś w rodzaju ustaw norymberskich.

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd
    Lege Artis http://olgierd.bblog.pl

  • 39. Data: 2008-10-01 09:04:48
    Od: "cerutin" <n...@p...com>

    > Nie, Murzyn to żadne tabu -- chociaż fakt, że od Kinga Diamonda wolę
    > Milesa Davisa -- ale gadanie 'on nie jest nasz, nie nasz problem' w
    > najlepszym przypadku zalatuje mi czymś w rodzaju ustaw norymberskich.

    No a wg ciebie on jest nasz? bo tu przyjechał i tu rozkręcił swoje
    przekręty to zaraz jest nasz?
    Ma jakichś polskich przodków, polskie obywatelstwo czy co, bo nie
    rozumiem?

  • 40. Data: 2008-10-01 09:06:12
    Od: "cerutin" <n...@p...com>

    Użytkownik "Andrzej Adam Filip" <a...@p...onet.pl> napisał w
    wiadomości news:1222803332.14144@carl.carl.anfi.chickenkiller.c
    om...
> [...]
    > szpitalu nie oznacza (automatycznie) że jest "warzywem".
    >
    > Czy może to jest "pośrednie *szkalowanie*" "usług z NFZ"? :-)

    Oczywiście Simon zostanie obslużony poza kolejką i nawet bez
    ubezpieczenia, jako gość honorowy?