  • 11. Data: 2008-09-26 19:34:14
    Temat: Re: Simon Mol
    Od: "*piotr'ek*" <p...@g...pl>

    > Niczego złego by nie doświadczył.

    No fakt... Strach ruszać skażonego.

    *piotr'ek*

  • 12. Data: 2008-09-26 20:05:28
    Od: scream <n...@p...pl>

    Dnia Fri, 26 Sep 2008 21:34:14 +0200, *piotr'ek* napisał(a):

    > No fakt... Strach ruszać skażonego.

    Nie. Po prostu kiedyś tak było, że gitludzie gnębili takich osadzonych
    (gwałcicieli, pedofili, etc). Teraz grypsuje każdy kto chce, każdy kto
    przesiedział pare miesięcy na sankach w półotworku, więc czasy gnębienia
    odeszły w zapomnienie (ew. zostały tylko w tych najcięższych pierdlach).
    Zresztą tego typu ludzie, jako że nie są bezpośrednio niebezpieczni, siedzą
    z im podobnymi alimenciarzami etc.

    --
    best regards,
    scream (at)w.pl

  • 13. Data: 2008-09-27 02:57:38
    Od: #1 Fan Motylińskiego Tomasza z Włocławka <Motylińs...@t...ciota.pizda.i.kłamca>

    > przesiedział pare miesięcy na sankach w półotworku, więc czasy gnębienia
    > odeszły w zapomnienie (ew. zostały tylko w tych najcięższych pierdlach).

    powiem krotko - przestan pierdolic jak nie masz o czyms pojecia. (sanki na
    polotworku !!!! rotfl)

  • 14. Data: 2008-09-27 05:22:53
    Od: scream <n...@p...pl>

    Dnia Sat, 27 Sep 2008 04:57:38 +0200, #1 Fan Motylińskiego Tomasza z
    Włocławka napisał(a):

    > powiem krotko - przestan pierdolic jak nie masz o czyms pojecia. (sanki na
    > polotworku !!!! rotfl)

    Fakt, zabrakło słowka "czy" - kajam się :)

    --
    best regards,
    scream (at)w.pl

  • 15. Data: 2008-09-27 09:35:22
    Od: "cerutin" <n...@p...com>

    > On jest jest warzywkiem i długo nie pożyje.

    To tym bardziej powinno się pozbyć takiego zgniłego warzywka. Może jak
    jest taki przebiegły i obrotny to załatwi sobie kwatere na Powązkach??

  • 16. Data: 2008-09-27 09:35:59
    Od: "cerutin" <n...@p...com>

> [...]
    > pierdlach).
    > Zresztą tego typu ludzie, jako że nie są bezpośrednio niebezpieczni,

    I taki gitczłowiek nie zważałby na ryzyko zarażenia?

  • 17. Data: 2008-09-27 11:47:17
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    cerutin pisze:

    > To tym bardziej powinno się pozbyć takiego zgniłego warzywka.

    Można, ale tak ludzie nie postępują ...

    --
    @2008 Johnson
    Imperare sibi maximum est imperium

  • 18. Data: 2008-09-28 19:46:46
    Od: "Papkin" <s...@s...net>

    cerutin wrote:
    > Został zwolniony z więzienia, bo tam nie mógł się leczyć. Dlaczego się
    > go nie deportuje, skoro kłamał przy prośbie o azyl i uzyskał go
    > bezpodstawnie?

    a za czyje pieniadze ma sie ten as...t leczyc bedzie tutak. he?

    Wy... z uni, do domu i mamusi czarnej co narobila takich sajmonkow pewnie juz z
    20.

    Podatnicy nie chca placic za simona a i tak sie nie uleczy go i jest
    potencjalnie niebezpieczny, zakazony smiertelnym wirusem.

    Paszportu nie ma to ucieknie do Francji albo innej Brytani i tam go jego ziomy
    otocza opieka i nakarmia bo kurcze biali z tych krajow dali sobie zalozyc
    kolonie tych ludzi na swojej ziemi. A jak by chcieli we Francji ruszyc zlego
    simonka to by ich oskarzyli o rasizm i spalili 500 samochodow.

    RAUS z tego kraju, grom niech go wywiezie i zrzuci (na spadochronie) na
    sachare, tam gdzie jego miejsce.

    No i zastanowcie sie po co dawac na czarny lad datki jak w naszym kraju bieda
    jest tez a setek tysiecy nielegalnych emigrantow nie bedzie gdzie lokowac w UE.
    Afryka sama musi sobie pomoc, im wiecej dajecie na Afryke tym wiecej simonkow
    bedzie tam zyc, przezywac i wracac do UE.

    Ten koles pokazal jaki jest przebiegly, wredny, bezwzgledny i glupi za razem. I
    jeszcze go z aresztu wypuszczaja ;-(

  • 19. Data: 2008-09-29 22:32:22
    Od: "cerutin" <n...@p...com>

    > Można, ale tak ludzie nie postępują ...

    Już szykujesz swoją siostrę na powitalną randkę na wolności z nim,
    "humanisto"?
    Nie miałem na myśli eliminacji go, tylko pozbycie się z kraju, w końcu
    on nie jest nasz, nie nasz problem, nie tu się zaraził AIDSem, tutaj to
    on zaraża i to jeszcze celowo. Jest kawałem gnoja, nie widzę powodu by
    go tu leczyć i trzymać, niech stąd wypier....bo nie chce ogladać jego
    wrednej, zakłamanej gęby i nie ma to nic wspólnego z rasizmem.

  • 20. Data: 2008-09-29 23:05:14
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    cerutin pisze:

    > Już szykujesz swoją siostrę na powitalną randkę na wolności z nim,
    > "humanisto"?

    Czemu swoją, kiedy mogę skorzystać z twojej ...

> [...]
    > go tu leczyć i trzymać, niech stąd wypier....bo nie chce ogladać jego
    > wrednej, zakłamanej gęby i nie ma to nic wspólnego z rasizmem.

    Ściśle, mówiąc ja nie wiedzę powodu by gadać z tobą, utrzymywać cię,
    leczyć cię, itd ...

    --
    @2008 Johnson
    Im bardziej chore państwo, tym więcej w nim praw.