  • 221. Data: 2003-02-22 21:57:37
    Temat: Re: Sex strony - oszustwa
    Od: scream <s...@...pl>

    Użytkownik Elita.pl napisał:
    > A może jednak nie było to "od zawsze" albo może nawet "nie zawsze" ?
    > Co?

    widze, że wiesz lepiej od tych co sie tematem zajmują..

    --
    best regards,
    scream (at)w.pl

  • 222. Data: 2003-02-22 23:51:53
    Od: "Peter 'Mikolaj' Mikolajski" <c...@a...ow.pl>

    Ke'dem guerfel scream <s...@...pl> ihn
    news:b38ros$pjb$1@news.onet.pl: takh oblivyn ihn aa'kua pl.soc.prawo

    > widze, że wiesz lepiej od tych co sie tematem zajmują..

    W sumie czy spodziewałeś się czegoś innego? Arnold tak już ma...

    --
    Peter 'Mikolaj' Mikolajski
    "I find your lack of faith disturbing"

  • 223. Data: 2003-02-22 23:54:04
    Od: scream <s...@...pl>

    Użytkownik Peter 'Mikolaj' Mikolajski napisał:
    > W sumie czy spodziewałeś się czegoś innego? Arnold tak już ma...

    w sumie to niczego innego sie nie spodziewałem.. denerwuje mnie tylko,
    że taki oszołom zachowuje sie jakby wszystkie rozumy pozjadał..

    --
    best regards,
    scream (at)w.pl

  • 224. Data: 2003-02-22 23:59:51
    Od: "Marek K" <m...@o...kappa.com.pl>

    Użytkownik "scream" <s...@...pl> napisał w wiadomości

    > w sumie to niczego innego sie nie spodziewałem.. denerwuje mnie tylko,
    > że taki oszołom zachowuje sie jakby wszystkie rozumy pozjadał..

    Gdyby sie tak nie zachowywal, nie bylby oszolomem ;))

    Marek

  • 225. Data: 2003-02-23 13:23:49
    Od: "Peter 'Mikolaj' Mikolajski" <c...@a...ow.pl>

    Ke'dem guerfel scream <s...@...pl> ihn
    news:b392j7$8sq$1@news.onet.pl: takh oblivyn ihn aa'kua pl.soc.prawo

    > denerwuje mnie tylko, że taki oszołom zachowuje sie jakby
    > wszystkie rozumy pozjadał..

    Za tego oszołoma to pewnie będziesz miał groźbę pobicia oraz liczne
    telefony od cichego wielbiciela ;o)

  • 226. Data: 2003-02-23 14:20:11
    Od: scream <s...@...pl>

    Użytkownik Peter 'Mikolaj' Mikolajski napisał:
    > Za tego oszołoma to pewnie będziesz miał groźbę pobicia oraz liczne
    > telefony od cichego wielbiciela ;o)

    hehhe :)) LOL:))

    --
    best regards,
    scream (at)w.pl

  • 227. Data: 2003-02-24 11:31:07
    Temat: Re: Problem tkwi gdzie indziej
    Od: "l:e:h" <l...@...pl>

    "xxx xxx" <l...@N...gazeta.pl> skribis:

    >czytają tego regulaminu, bo po co i tak nikt nic im nie zrobi. Uruchamiajac
    >jakikolwiek program powinniśmy zatem przeczytać uważnie regulamin. W
    >przeciwnym wypadku stajemy sie odpowiedzialni za zawarte w nim reguły i je
    >akceptujemy. Nieznajomość regulaminu w tym wypadku nie zwalnia z
    >odpowiedzialnosci za uzytkowanie tegoz programu.
    >Nie spotkałem jeszcze dialera bez regulaminu, więc całkowita odpowiedzialnosć
    >spada na uzytkownika.

    Ale te regulaminy sa specjalnei tak robione, by byly malo widoczne, wrecz
    wygladaj an krotsze niz w rzeczywistosci.

    --
    Pozdrawiam, Leh.
    Uwaga: po odwiedzeniu tej strony twoje

  • 228. Data: 2003-02-24 11:31:09
    Od: "l:e:h" <l...@...pl>

    " Cyngiel" <c...@N...gazeta.pl> skribis:

    >Pokazcie mi polski dialer ktory zainstalowal sie bez zdody uzytkownika
    >a osoba ta dostanie odemnie nagrode.

    No ba - pelno takich, instaluja i uruchamiaja sie SAME po wejsciu na
    strone www - tam jest kod, object i tyle. Fakt, ze trzeba miec
    nieparanoicznie zabezpieczona przegladarke. Dobrze ze same nie dzwonia.

  • 229. Data: 2003-02-24 11:52:51
    Temat: Sex strony - oszustwa
    Od: Artur <a...@j...net>

    I niestety do tego sprowadza się cala dyskusja. Jelito po raz kolejny
    rezerwuje sobie jednostronne prawo wciskania ciemnoty wszystkim dookoła.
    I po raz kolejny rozpetuje flame'a i afere wokół swoich
    pomroczno-jasnych rojeń.

    A.

  • 230. Data: 2003-02-24 13:44:53
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Sat, 22 Feb 2003, scream wrote:

    >+ Użytkownik Boguslaw Szostak napisał:
    >+ > Tylko ze TP SA wie to od skarzacych sie, ze informacja
    >+ > o internecie przez 0 -700
    >+
    >+ gwoli ścisłości, internetu przez 0700 z dialera używać nie można -
    >+ działają tylko strony z dialera

    Testowałeś ?? ;)

    Bo, gwoli ścisłości, jeśli już ktoś miałby planować oszutwo polegające
    na tym że użytkownik *nieświadomie* korzysta z dialera - to musiałby
    być durniem żeby nie założyć że ów użytkownik pewnie ogląda *różne*
    strony.
    Ale jeśli dostępne są *tylko* "strony z dialera"...to ja przepraszam
    i wycofuję wszystkie moje posty w których użyłem słowa "oszustwo" !
    Sądzę że byłby to nadmierny optymizm (i że *jednak* praktyki
    oszukańcze się zdarzają).

    pzdr, Gotfryd