  • 211. Data: 2003-02-22 11:47:49
    Temat: Re: Sex strony - oszustwa
    Od: "Boguslaw Szostak" <a...@u...agh.edu.pl>

    "scream" <s...@...pl> wrote in message news:b35onq$3b0$1@news.onet.pl...

    > mysle ze nie

    > rozmawiał Pan z setkami ludzi na ten temat? Czy opiera sie Pan na
    > publikacjach prasowych?

    Na rozmowach ze znajomymi.
    wiekszosc byla ZDUMIONA, gdy dowiedziala sie, ze przez 0 -700
    mizna laczyc sie z internetem i oswiadczyli, ze wg nich to iz
    "podrzucacie" programik przelaczajacy polaczenie osobie ktora ine wykaze
    DOSTATECZNEJ UWAGI to oszustwo.

    > myśle, że nie będziemy zmieniać swojej polityki pod wpływem pańskich
    uwag..

    Ja tez tak mysle.
    Lecz sami rzucacie odpowiednie swiatlo na swa "polityke".

    Boguslaw

  • 212. Data: 2003-02-22 11:50:03
    Od: "Boguslaw Szostak" <a...@u...agh.edu.pl>

    "Peter 'Mikolaj' Mikolajski" <c...@a...ow.pl> wrote in
    message news:Xns9329F3AD5A033Doaba.olval.thru@127.0.0.1...
    > Ke'dem guerfel t...@w...pdi.net ihn
    > news:b34qfk$j1u$1@atlantis.news.tpi.pl: takh oblivyn ihn aa'kua
    > pl.soc.prawo

    > Każdy numer na 0-700? Przypomnę, że numery 0-700 stosuje się często
    > w telewizji do głosowania w różnych programach. Oprócz tego używa go
    > także Jurek Owsiak w czasie Wielkich Finałów WOŚP.
    > Czy powyższe dwa przykłady (a pewnie jeszcze trochę by się znalazło)
    > to także naciaganie ludzi i działania nieetyczne?

    Tylko ze TP SA wie to od skarzacych sie, ze informacja o internecie przez
    0 -700
    byla dosc dobrze zakamuflowana aby "niedostatecznie uwazny" uzytkownik tego
    nie zauwazyl.

    Ustawianie swej dzialanosci tak, by korzystac z tego ze klient
    zawiera umowa dlatego ze nie jest "dostatecznie wuazny"
    jest WEDLUG MNIE oszustwem.

    Boguslaw

  • 213. Data: 2003-02-22 12:20:16
    Od: t...@w...pdi.net

    Albercik <l...@w...pl> wrote:

    > Z takimi dialerkami to sie jeszcze nie spotkalem - ale mysle ze wielu osobom
    > podsunales niezly pomysl.

    Nie ja to wymyslilem.

    1. Systemy argentynskie oferowane jako super korzystne kredyty, bez
    zabezpieczen i na niski procent. Klient ktory podpisal i nie przeczytal ze
    zrozumieniem napisanej specjalnie zawilym jezykiem umowy do ostatniej chwili
    mysli ze dostal normalny kredyt. Bajeczke o "zwyklym" kredycie podtrzymuja
    klamiacy jak najeci akwizytorzy.

    2. Firmy oferujace prace, ale zanim sie ja dostanie wplaca sie pare zlotych
    na "koszta". Oczywiscie nikt, nigdy zadnej pracy nie dostaje a "firma" zyje
    z owych kosztow.

    3. Agencje posrednictwa wynajmu, biora kase a potem zwodza klientow podajac
    im fikcyjne adresy i telefony.

    4. Dialerki... :-)

    Takich metod jest mnostwo. Tzw. metoda na kolumne Zygmunta albo "kup Pan
    tramwaj" :-) Oszusci zyjacy z dialerkow to tylko kolejny gatunek tych samych
    oszustow ale tacy ktorzy juz poznali uroki Internetu :-) Fakt, ze TPSA
    bierze w tym udzial jest dla mnie bulwersujacy. Nie wiem jak dziela sie z
    oszustami ale to chyba obojetne...

    > Dla mnie kazde uzycie dialerka - jet oznaka bezmyslnosci - chyba ze ktos
    > robi to swiadomie, ewidentnie na stronach na ktorych sa oferty pracy
    > (normalne - nie agencji towarzyskich) nie ma szansy natknac sie na dialer.

    To nie ma zadnego znaczenia GDZIE sie ktos natknal. Dialerkowcy wykorzystuja
    nieswiadomosc uzytkownikow - jest to nieetyczne. Po prostu.

    > Dla mnie sprawa jest oczywista - kazdy uzytkownik powinien ponosic
    > konsekwencje swoich czynow.

    To dlaczego skoro kazdy ponosi konsekwencje swoich czynow, w miastach
    (a i poza nimi) ogranicza sie predkosc samochodow? Dlaczego na mostach
    buduje sie barierki?

    > Bo niby dlaczego tpsa ma odpowiadac za wirusy
    > przesylane za posrednictwem ich lacza? A dialerek dla mnie to jest taki
    > wirus z regulaminem - krotszym lub dluzszym. Wirusek - ktorego na dodatek na
    > wlasne zyczenie ludzie sobie instaluja - i wlasnie dlatego powinni za to
    > placic.

    TPSA za to nie odpowiada, IMHO. Chociaz gdyby dalo im sie dobrac do tylka za
    wspieranie dialerkowych oszustow to byloby milo.

    > Pozdrawiam
    > Albercik

    Z powazaniem
    Tomasz Leszczynski
    (...)

  • 214. Data: 2003-02-22 12:59:48
    Od: scream <s...@...pl>

    Użytkownik Boguslaw Szostak napisał:
    > Tylko ze TP SA wie to od skarzacych sie, ze informacja o internecie przez
    > 0 -700

    gwoli ścisłości, internetu przez 0700 z dialera używać nie można -
    działają tylko strony z dialera

    --
    best regards,
    scream (at)w.pl

  • 215. Data: 2003-02-22 13:31:52
    Od: "Elita.pl" <b...@e...pl>

    scream wrote:
    > gwoli ścisłości, internetu przez 0700 z dialera używać nie można -
    > działają tylko strony z dialera

    Od kiedy?

    Arek

  • 216. Data: 2003-02-22 14:31:24
    Od: scream <s...@...pl>

    Użytkownik Elita.pl napisał:
    > Od kiedy?

    praktycznie od samego początku

    --
    best regards,
    scream (at)w.pl

  • 217. Data: 2003-02-22 16:11:01
    Od: "Elita.pl" <b...@e...pl>

    scream wrote:
    > praktycznie od samego początku

    To niby w jaki sposób chodziłem po stronach onetu?
    Czary?

    Arek

  • 218. Data: 2003-02-22 16:25:22
    Od: scream <s...@...pl>

    Użytkownik Elita.pl napisał:
    > To niby w jaki sposób chodziłem po stronach onetu?
    > Czary?

    nawet gdybyś powiedział, że chodziłeś po Księżycu to bym sie nie zdziwił
    Po prostu taki typ człowieka, co wszystko robił, wszystko widział,
    chociaż jest to niemożliwe. Supermen.

    --
    best regards,
    scream (at)w.pl

  • 219. Data: 2003-02-22 17:26:43
    Od: "Elita.pl" <b...@e...pl>

    scream wrote:
    > nawet gdybyś powiedział, że chodziłeś po Księżycu to bym sie nie zdziwił
    > Po prostu taki typ człowieka, co wszystko robił, wszystko widział,
    > chociaż jest to niemożliwe. Supermen.

    A może jednak nie było to "od zawsze" albo może nawet "nie zawsze" ?
    Co?

    Arek

    --
    http://www.sti.org.pl/0-700_XXX.htm

  • 220. Data: 2003-02-22 21:22:44
    Od: "Peter 'Mikolaj' Mikolajski" <c...@a...ow.pl>

    Ke'dem guerfel "Boguslaw Szostak" <a...@u...agh.edu.pl> ihn
    news:b37o2i$rc3$1@galaxy.uci.agh.edu.pl: takh oblivyn ihn aa'kua
    pl.soc.prawo

    > Tylko ze TP SA wie to od skarzacych sie

    Taaa... najpierw się gościowi łapy trzęsą i klika gdzie popadnie, bo
    za chwilę ma dostać na tacy gołe panienki, a potem się skarży, bo
    rachunek był wysoki i go oszukali...

    Jeśli ktoś podpisuje wszystko jak leci, to niech bierze w dupę - za
    naukę trzeba płacić - najlepiej słono, bo to zapada w pamięć.

    --
    Peter 'Mikolaj' Mikolajski
    "I find your lack of faith disturbing"