  • 31. Data: 2007-01-12 16:52:09
    Temat: Re: Seks z dzieckiem ....
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Sowiecki Agent wrote:

    > po raz ostatni pisze ( bo znow w drigim poscie wyjechales z poejbanym
    > przykladem.

    Nie pasuje do twojej teorii - więc pojebany... Cóż, tak też można ;->

    > Jezeli ja jako autor filmu tworzyl bym go w >>zamiarze<< np
    > zwerbowania ludzi do kregu pedofilow , i w tym filmie rzeczywiscie

    MegaROTFL

    Primo: weź udowodnij, że autor miał (lub też nie) jakiś konkretny,
    wymyślony przez ciebie zamiar. Jak to zrobisz?

    Secundo: pedofilem, podobnie jak homoseksualistą czy choćby Murzynem się
    jest - do tego nie można "zwerbować".

    Tertio: sam sobie gola strzeliłeś powołując się na trollowanie
    inicjatora niniejszego wątku jako przykład zachowania karalnego, które
    jak teraz twierdzisz musi obejmować "zamiar zwerbowania".

    > pojawily by sie sceny w ktorych wyraznie by bylo ZACHECENIE lub
    > pochwalenie pewnych zjawisk (karalnych zachowan pedofilskich) - nie

    Komentarz był jednoznacznie pozytywny i da się streścić do "nie
    awanturuj się - tam to normalnie".

    PS: przy okazji leć spal na stosie pełne wydanie "Baśni z 1001 nocy".

  • 32. Data: 2007-01-12 20:59:50
    Od: Sowiecki Agent <p...@t...gazeta.pl>

    Andrzej Lawa napisał(a):

    > Nie pasuje do twojej teorii - więc pojebany... Cóż, tak też można ;->

    nie daltego pojebany ze pasuje do mojej terorii a pojebany dlatego iz
    nie spelnia kryteriow ktore sa wymagane.
    (do kazdego zreszta przestepstwa)

    > MegaROTFL
    >
    > Primo: weź udowodnij, że autor miał (lub też nie) jakiś konkretny,
    > wymyślony przez ciebie zamiar. Jak to zrobisz?

    nie rozmawiamy o dowodach a o fakcie czy jest cos przestepstwem

    > Secundo: pedofilem, podobnie jak homoseksualistą czy choćby Murzynem się
    > jest - do tego nie można "zwerbować".

    do bycia nie ale do robienia pewnych rzeczy tak

    > Tertio: sam sobie gola strzeliłeś powołując się na trollowanie
    > inicjatora niniejszego wątku jako przykład zachowania karalnego, które
    > jak teraz twierdzisz musi obejmować "zamiar zwerbowania".

    "Najbardziej lubię gwałcić dzieci w wieku 4-7 lat. Seks z dziećmi jest
    cudowny!
    Gwałcenie dzieci jest wspaniałe. Uważam tak ja Słodzik. "

    co Ty chcesz tutaj udowadniac?
    Zbyt dosloweni wziales werbowanie podalem tylko przyklad (np w przypadku
    podzegania), chodzi mi o to ze nie mozesz na pdostawie samego
    wystapienia scenki gdzie maja miejsce czyny zabronone stwierdzic ze
    autor mial zamiar publicznie pochwalic takie rzeczy (stad uwazam Twoje
    przyklady za bzdurne). Cos takiego mozna wywnioskowac z calosci
    materialu, biorac pod uwage motywacje tworcy. I tyle, jak dla mnie eot.

  • 33. Data: 2007-01-13 09:00:19
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Sowiecki Agent wrote:

    > nie daltego pojebany ze pasuje do mojej terorii a pojebany dlatego iz
    > nie spelnia kryteriow ktore sa wymagane.
    > (do kazdego zreszta przestepstwa)

    I z tego, co widać, owo "kryterium" to twoja indywidualna opinia,
    wyrocznio ;->

    > nie rozmawiamy o dowodach a o fakcie czy jest cos przestepstwem

    Faktem jest, że napad rabunkowy jest przestępstwem.

    Faktem jest, że współżycie seksualne małoletnich poniżej 15. roku życia
    jest nielegalne.

    CBDO

    > do bycia nie ale do robienia pewnych rzeczy tak

    Wyrażanie opinii jest wg. ciebie nielegalne? Bo póki nie udowodnisz, że
    współżyją z dziećmi albo gromadzą sobie ich pikantne zdjęcia, lobbować
    za zmianą prawa i wyrażać swoją opinię mogą jak najbardziej.

    Przypominam, że swego czasu karalne były związki pozamałżeńskie, związki
    homoseksualne oraz twierdzenie, że Ziemia nie jest płaska.

    > "Najbardziej lubię gwałcić dzieci w wieku 4-7 lat. Seks z dziećmi jest
    > cudowny!
    > Gwałcenie dzieci jest wspaniałe. Uważam tak ja Słodzik. "

    Wyraził swoją opinię. Pomijam taki detal, że dla każdego, poza debilami
    na twoim poziomie intelektualnym, było to ewidentne trollowanie.

    > co Ty chcesz tutaj udowadniac?

    Winę. Póki nie zostanie udowodniona - osobnik jest niewinny.

    > Zbyt dosloweni wziales werbowanie podalem tylko przyklad (np w przypadku
    > podzegania), chodzi mi o to ze nie mozesz na pdostawie samego

    Kolejny specjalista od "skrótów myślowych", kruca bomba...

> [...]
    > przyklady za bzdurne). Cos takiego mozna wywnioskowac z calosci
    > materialu, biorac pod uwage motywacje tworcy. I tyle, jak dla mnie eot.

    Można też wywnioskować, że aktywiści za związkami pomiędzy/z dziećmi nie
    tyle pochwalają popełnianie przestępstwa, tylko domagają się zmiany
    przepisów.

    Podobnie jak osoby domagające się np. obniżenia lub likwidacji pewnych
    podatków nie namawiają do popełniania przestępstw skarbowych.

    Oczywiście inną sprawą jest tekst w stylu inicjatora niniejszego wątku,
    ale tylko skrajny tępak nie zauważyłby, że to tylko trollowanie jakiegoś
    szczylka, najprawdopodobniej też poniżej 15. roku życia...

  • 34. Data: 2007-01-13 09:53:16
    Od: Sowiecki Agent <p...@t...gazeta.pl>

    Andrzej Lawa napisał(a):

    > I z tego, co widać, owo "kryterium" to twoja indywidualna opinia,
    > wyrocznio ;->

    tyle ze w przeciwienistwie do Ciebie podparlem sie konretnymi
    fragmentami podreczinka Lecha Gardockiego (pochwalanie, podzeganie, zamiar)

    > Faktem jest, że napad rabunkowy jest przestępstwem.

    tak,

    > Faktem jest, że współżycie seksualne małoletnich poniżej 15. roku życia
    > jest nielegalne.

    tak

    ale faktem oczywistym nie jest ze wyemitowanie tego mialo zachecic
    okreslona grupe widzow do popelnainai takich przestepstw czy bylo to
    pokazane w zamiarze pochwalenia tego nioeokreslonej liczbie osob.

    Dostrzegasz juz luke w swoim rozumowaniu czy bedfziemy ciagnac w
    nieskonczonosc?

> [...]
    > współżyją z dziećmi albo gromadzą sobie ich pikantne zdjęcia, lobbować
    > za zmianą prawa i wyrażać swoją opinię mogą jak najbardziej.

    pochwalanie zakazanych rzeczy jest nielegalne, wiec jezlei opinia (z
    ktorej jednoznacznie wynika ze autor wychwala zjawisko) jest wyrazona w
    takim zakresieto to wolnosc slowa tu nie obowiazuje. Po raz ostatni
    cytuje wykladnie przepisu:

    "Pochwalanie przestepstwa moze polegac na pochwalaniu konretnego
    popelnionego juz czynu przestepnego ( np kradziezy dokonanej przez
    X-a)lub na wyrazaniu aprobaty popelniania przestepstw sformulowanej
    abstrakcyjnie, np przez twierdzenie ze dokonywanie kradziezy jest godne
    pochwaly i podziwu"

    Czyli samo stwierdzenie ze nie ma nic przeciwq pedofilom nie jest
    przestepstwem ale publiczne twierdzenie np ze ruchanie 14 latka jest
    wspaniale jak najbardziej nim jest.

    > Przypominam, że swego czasu karalne były związki pozamałżeńskie, związki
    > homoseksualne oraz twierdzenie, że Ziemia nie jest płaska.

    no i ?

    > Wyraził swoją opinię. Pomijam taki detal, że dla każdego, poza debilami
    > na twoim poziomie intelektualnym, było to ewidentne trollowanie.

    nie znam w praiwe karnym takiego pojecia to po pierwsze a po drugie
    gdybys chcial na tej podstawie oceniac szkodliwosc, ktogos moze ten
    temat jednak zainteresowac (nie kazdy jest tak wybitnym czlowiekiem jak
    Nadrzej Lawa)

    > Winę. Póki nie zostanie udowodniona - osobnik jest niewinny.

    rzeczy oczywistych sie nie udowadnia.
    To tak jakbys chcial udowodnic ze osoba ktora 10 razy ciachnela nozem
    swa ofiare rzeczywiscie dzialala w zamiarze ewentualnym (tzn przewidujac
    zgon i godzac sie na to) , czy osoba ktora np kogos wieszala (byla
    niedawno taka sprawa i sedzia powiedziala ze nawet osoba w jakims
    stopniu uposledzona umyslowo jest w stanie przewidziec skutki takiej
    'zabawy')

    > Kolejny specjalista od "skrótów myślowych", kruca bomba...

    piszac o werbowaniu napisalem wyraznie 'np'

    P.