  • 21. Data: 2007-01-10 20:36:01
    Temat: Re: Seks z dzieckiem ....
    Od: Ryszard M-ski <n...@p...pl>

    Boels E. Bubb napisał(a):

    > a nie pierdol, ja jestem anonimowy jak liczba kochankuw tfojej starej :D
    > jakbycos nietak to pszypomnij mi muj DNS

    kochankuw
    tfojej
    pszypomnij

    Ten dzieciak uczy się dopiero pisać, jest uczniem co najwyżej III klasy
    szkoły podstawowej.

    --
    nie pozdrawiam
    Ryszard M-ski

  • 22. Data: 2007-01-11 07:15:05
    Od: ===Tomy=== <nic@z_tego.com>

    Dnia Wed, 10 Jan 2007 20:37:04 +0100, Jacek napisał(a):

    > ty jestes w powarznym blendzie cwaniaku z b3d

    Dziecko, do szkoły na naukę ortografii marsz!

    PLONK

    --
    Idiotów nie pozdrawiamy

  • 23. Data: 2007-01-11 07:17:04
    Od: ===Tomy=== <nic@z_tego.com>

    Dnia Wed, 10 Jan 2007 20:48:43 +0100, Boels E. Bubb napisał(a):

    > masz rozmnorzenje jaźni/spamer-trolu z b3d? (6-ty,2117 postów)
    > że to co palisz nieźle posrało Ci w mózgu
    > jak ty palisz to ci sie wydaje ze inni tez??

    Nigdy nie kłóć się z głupcem.
    Najpierw ściągnie Cię do swojego poziomu,
    a potem pokona doświadczeniem.

    --
    Idiotów nie pozdrawiamy

  • 24. Data: 2007-01-11 09:11:11
    Od: Sowiecki Agent <p...@t...gazeta.pl>

    Andrzej Lawa napisał(a):

    > Tak, jasne - tak wzrusza swoją głębią i siłą ten twój przykład, że
    > każdy, kto go przeczyta zaraz sam zostanie pedofilem i zacznie dzieci po
    > blokowiskach gwałcić...
    >
    > [ziew]
    i znow inerpretujesz na swoj sposob. Nie wazne czy ktos zostanie czy
    nie, wazne co on robi. Mam po raz 3 cytowac podrecznik czy sobie wkoncu
    wydrukowales i sie nauczyles?

  • 25. Data: 2007-01-11 09:37:39
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Sowiecki Agent wrote:

    > i znow inerpretujesz na swoj sposob. Nie wazne czy ktos zostanie czy
    > nie, wazne co on robi. Mam po raz 3 cytowac podrecznik czy sobie wkoncu
    > wydrukowales i sie nauczyles?

    W takim razie film "Robin Hood" też pochwala przestępstwa: napady
    rabunkowe, działalność wywrotową...

  • 26. Data: 2007-01-12 12:51:10
    Od: Sowiecki Agent <p...@t...gazeta.pl>

    Andrzej Lawa napisał(a):

    > W takim razie film "Robin Hood" też pochwala przestępstwa: napady
    > rabunkowe, działalność wywrotową...

    k. alez Ty tepy jestes. Wbij sobie do lba, ze najwazniejszy jest zamiar
    dzialajacego ,i ten zamiar musi byc zrealizowany poprzez konretne
    dzialania. (no i zaznajom sie przy okazji z takim pojeciem jak
    'usilowanie nieudolne' )

  • 27. Data: 2007-01-12 13:30:52
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Sowiecki Agent wrote:

    [ciach]

    > k. alez Ty tepy jestes. Wbij sobie do lba, ze najwazniejszy jest zamiar

    Nie ja jestem tępy, tylko ty, ćwoku zakłamany, stosujesz postrzeganie
    wybiórcze.

    > dzialajacego ,i ten zamiar musi byc zrealizowany poprzez konretne

    A jaki wg. ciebie jest zamiar autorów tekstów twierdzących, że to, co w
    twoim mniemaniu jest zbrodniczą pedofilią, w ich mniemaniu jest OK?

    > dzialania. (no i zaznajom sie przy okazji z takim pojeciem jak
    > 'usilowanie nieudolne' )

    A co nieudolnie usiłuje taki autor tekstu chwalącego pedofilię, a czego
    nie usiłuje autor tekstu/filmu chwalącego napady rabunkowe z użyciem
    niebezpiecznego narzędzia?

  • 28. Data: 2007-01-12 13:47:20
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Sowiecki Agent wrote:
    [ciach]

    I przy okazji zrób donos na autorów i dystrybutorów np. "Jay & Silent
    Bob strike back" - propagują handel narkotykami ;->

  • 29. Data: 2007-01-12 15:29:20
    Od: Sowiecki Agent <p...@t...gazeta.pl>

    Andrzej Lawa napisał(a):
> [...]
    >
    > A jaki wg. ciebie jest zamiar autorów tekstów twierdzących, że to, co w
    > twoim mniemaniu jest zbrodniczą pedofilią, w ich mniemaniu jest OK?

    po raz ostatni pisze ( bo znow w drigim poscie wyjechales z poejbanym
    przykladem. Jezeli ja jako autor filmu tworzyl bym go w >>zamiarze<< np
    zwerbowania ludzi do kregu pedofilow , i w tym filmie rzeczywiscie
    pojawily by sie sceny w ktorych wyraznie by bylo ZACHECENIE lub
    pochwalenie pewnych zjawisk (karalnych zachowan pedofilskich) - nie
    >wystapienie< tych zjawiask a wyrazne pochwalenie, to biorac pod uwage
    te dwie rzeczy dopiero wtedy mozan mowic o przestepswtie, to Ty Cwoku
    (odnoszac sie do pierwszej czesci posta) wybierasz tylko niektore
    elementy potrzebne do jego zainsteninia.
    A czemu napisalem o usilowaniu nieudolnym? Bo nawet jezeli widz nie
    okazal by sie czlowiekiem ktorego jest w stanie zwerbowac niewplyneloby
    to na jego odpowiedzialnosc.

  • 30. Data: 2007-01-12 15:31:48
    Od: Sowiecki Agent <p...@t...gazeta.pl>

    Sowiecki Agent napisał(a):

> [...]
    > A czemu napisalem o usilowaniu nieudolnym? Bo nawet jezeli widz nie
    > okazal by sie czlowiekiem ktorego jest w stanie zwerbowac niewplyneloby

    a co do tekstow to jezlei masz na mysli watkotworce cytowalem Ci juz z
    podrecznika