  • Date: Fri, 12 Jan 2007 17:52:09 +0100
    From: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Seks z dzieckiem ....

    Sowiecki Agent wrote:

    > po raz ostatni pisze ( bo znow w drigim poscie wyjechales z poejbanym
    > przykladem.

    Nie pasuje do twojej teorii - więc pojebany... Cóż, tak też można ;->

    > Jezeli ja jako autor filmu tworzyl bym go w >>zamiarze<< np
    > zwerbowania ludzi do kregu pedofilow , i w tym filmie rzeczywiscie

    MegaROTFL

    Primo: weź udowodnij, że autor miał (lub też nie) jakiś konkretny,
    wymyślony przez ciebie zamiar. Jak to zrobisz?

    Secundo: pedofilem, podobnie jak homoseksualistą czy choćby Murzynem się
    jest - do tego nie można "zwerbować".

    Tertio: sam sobie gola strzeliłeś powołując się na trollowanie
    inicjatora niniejszego wątku jako przykład zachowania karalnego, które
    jak teraz twierdzisz musi obejmować "zamiar zwerbowania".

    > pojawily by sie sceny w ktorych wyraznie by bylo ZACHECENIE lub
    > pochwalenie pewnych zjawisk (karalnych zachowan pedofilskich) - nie

    Komentarz był jednoznacznie pozytywny i da się streścić do "nie
    awanturuj się - tam to normalnie".

    PS: przy okazji leć spal na stosie pełne wydanie "Baśni z 1001 nocy".