  • Date: Sat, 13 Jan 2007 10:00:19 +0100
    From: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Seks z dzieckiem ....

    Sowiecki Agent wrote:

    > nie daltego pojebany ze pasuje do mojej terorii a pojebany dlatego iz
    > nie spelnia kryteriow ktore sa wymagane.
    > (do kazdego zreszta przestepstwa)

    I z tego, co widać, owo "kryterium" to twoja indywidualna opinia,
    wyrocznio ;->

    > nie rozmawiamy o dowodach a o fakcie czy jest cos przestepstwem

    Faktem jest, że napad rabunkowy jest przestępstwem.

    Faktem jest, że współżycie seksualne małoletnich poniżej 15. roku życia
    jest nielegalne.

    CBDO

    > do bycia nie ale do robienia pewnych rzeczy tak

    Wyrażanie opinii jest wg. ciebie nielegalne? Bo póki nie udowodnisz, że
    współżyją z dziećmi albo gromadzą sobie ich pikantne zdjęcia, lobbować
    za zmianą prawa i wyrażać swoją opinię mogą jak najbardziej.

    Przypominam, że swego czasu karalne były związki pozamałżeńskie, związki
    homoseksualne oraz twierdzenie, że Ziemia nie jest płaska.

    > "Najbardziej lubię gwałcić dzieci w wieku 4-7 lat. Seks z dziećmi jest
    > cudowny!
    > Gwałcenie dzieci jest wspaniałe. Uważam tak ja Słodzik. "

    Wyraził swoją opinię. Pomijam taki detal, że dla każdego, poza debilami
    na twoim poziomie intelektualnym, było to ewidentne trollowanie.

    > co Ty chcesz tutaj udowadniac?

    Winę. Póki nie zostanie udowodniona - osobnik jest niewinny.

    > Zbyt dosloweni wziales werbowanie podalem tylko przyklad (np w przypadku
    > podzegania), chodzi mi o to ze nie mozesz na pdostawie samego

    Kolejny specjalista od "skrótów myślowych", kruca bomba...

    > wystapienia scenki gdzie maja miejsce czyny zabronone stwierdzic ze
    > autor mial zamiar publicznie pochwalic takie rzeczy (stad uwazam Twoje
    > przyklady za bzdurne). Cos takiego mozna wywnioskowac z calosci
    > materialu, biorac pod uwage motywacje tworcy. I tyle, jak dla mnie eot.

    Można też wywnioskować, że aktywiści za związkami pomiędzy/z dziećmi nie
    tyle pochwalają popełnianie przestępstwa, tylko domagają się zmiany
    przepisów.

    Podobnie jak osoby domagające się np. obniżenia lub likwidacji pewnych
    podatków nie namawiają do popełniania przestępstw skarbowych.

    Oczywiście inną sprawą jest tekst w stylu inicjatora niniejszego wątku,
    ale tylko skrajny tępak nie zauważyłby, że to tylko trollowanie jakiegoś
    szczylka, najprawdopodobniej też poniżej 15. roku życia...