    From: Sowiecki Agent <p...@t...gazeta.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Seks z dzieckiem ....
    Date: Fri, 12 Jan 2007 21:59:50 +0100

    Andrzej Lawa napisał(a):

    > Nie pasuje do twojej teorii - więc pojebany... Cóż, tak też można ;->

    nie daltego pojebany ze pasuje do mojej terorii a pojebany dlatego iz
    nie spelnia kryteriow ktore sa wymagane.
    (do kazdego zreszta przestepstwa)

    > MegaROTFL
    >
    > Primo: weź udowodnij, że autor miał (lub też nie) jakiś konkretny,
    > wymyślony przez ciebie zamiar. Jak to zrobisz?

    nie rozmawiamy o dowodach a o fakcie czy jest cos przestepstwem

    > Secundo: pedofilem, podobnie jak homoseksualistą czy choćby Murzynem się
    > jest - do tego nie można "zwerbować".

    do bycia nie ale do robienia pewnych rzeczy tak

    > Tertio: sam sobie gola strzeliłeś powołując się na trollowanie
    > inicjatora niniejszego wątku jako przykład zachowania karalnego, które
    > jak teraz twierdzisz musi obejmować "zamiar zwerbowania".

    "Najbardziej lubię gwałcić dzieci w wieku 4-7 lat. Seks z dziećmi jest
    cudowny!
    Gwałcenie dzieci jest wspaniałe. Uważam tak ja Słodzik. "

    co Ty chcesz tutaj udowadniac?
    Zbyt dosloweni wziales werbowanie podalem tylko przyklad (np w przypadku
    podzegania), chodzi mi o to ze nie mozesz na pdostawie samego
    wystapienia scenki gdzie maja miejsce czyny zabronone stwierdzic ze
    autor mial zamiar publicznie pochwalic takie rzeczy (stad uwazam Twoje
    przyklady za bzdurne). Cos takiego mozna wywnioskowac z calosci
    materialu, biorac pod uwage motywacje tworcy. I tyle, jak dla mnie eot.