  • 1. Data: 2007-01-09 18:03:13
    Temat: Seks z dzieckiem ....
    Od: "Ra@gold" <l...@p...usa>

    Ja Słodzik z Wrocławia, znany także jako Szymon Inkowski oraz Nehemiasz
    jestem
    pedofilem i jestem z tego dumny! Gwałcę dzieci w dużych blokowiskach,
    wchodzę
    z nimi do windy, zatrzymuję między piętrami, wyjmuję kutasa i wkładam
    dziecku
    do ust albo w dupę. Spuszczam się spermą i każę to dziecku połykać. Potem
    sikam mu do ust i robię kupę w usta a ono musi to zjadać!

    Najbardziej lubię gwałcić dzieci w wieku 4-7 lat. Seks z dziećmi jest
    cudowny!
    Gwałcenie dzieci jest wspaniałe. Uważam tak ja Słodzik.

    Poza tym jestem Żydem i nienawidzę polski i polaków (celowo małą
    literą)! Sram
    swoim gównem na biało-czerwony sztandar polski i wycieram sobie nim dupę
    oraz
    gwałcę w dupe orła białego - godło.

    Co wy na to? Wypowiedzcie się! Co o mnie myślicie!

  • 2. Data: 2007-01-09 18:38:12
    Temat: Re: Seks z dzieckiem ....
    Od: ".@.@.@.@" <.............................@..............>

    Ra@gold napisał(a):
> [...]
    > oraz
    > gwałcę w dupe orła białego - godło.
    >
    > Co wy na to? Wypowiedzcie się! Co o mnie myślicie!

    Ty powaznie jestes pedofilem ? czy jaja sobie robisz

  • 3. Data: 2007-01-09 19:10:22
    Od: "Jasko Bartnik" <a...@s...nadole>

    Dnia 09-01-2007 ... blabla:

    > Ty powaznie jestes pedofilem ? czy jaja sobie robisz

    Nie, on sie jedynie czynow pedofilnych dopuszcza.

    --
    Pozdrawiam, Jasko Bartnik.

  • 4. Data: 2007-01-09 19:41:32
    Od: "Adi" <a...@o...pl>

    ja odpowiem krótko na to jestem rodowitym polakiem przyjdz do mnie i spróbuj
    szczęścia śmieciu

  • 5. Data: 2007-01-09 20:14:46
    Od: "SQLwysyn" <sq|vvysyn@sq|wysyn.pI>

    Użytkownik "Ra@gold" <l...@p...usa> napisał w wiadomości

    > Co wy na to? Wypowiedzcie się! Co o mnie myślicie!

    Nawet jeśli ukrywasz się za anonimizerem www.aioe.org można ustalić z
    jakiego IP nadajesz.
    Więc miej się na baczności - bo twój post został już zgłoszony do
    odpowiedniej komórki walki z przestępczością internetową w policji.
    Jak działa - można się było dziś pośrednio przekonać na procesia Samsona.
    Kluczowe dowody pochodziły z pracy operacyjnej tej komówki.
    Więc drżyj teraz czekając kiedy do ciebie zapukają i wsadzą do pierdla. A
    tam pedofili nie lubią. Zgadnij co ci zrobią i którą twoją dziurę zaczną
    zatykać współwięźniowie ...

    --
    SQLwysyn
    Nie będzie Giertych pluł nam w twarz i dzieci nam romanił ...

  • 6. Data: 2007-01-09 20:16:45
    Od: "Joy" <z...@N...pl>

    Użytkownik "Ra@gold"

    > Co wy na to? Wypowiedzcie się! Co o mnie myślicie!
    Chcesz aby zapukali do Ciebie panowie w mundurkach?

  • 7. Data: 2007-01-09 20:27:29
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Jasko Bartnik wrote:
    > Dnia 09-01-2007 ... blabla:

    > Nie, on sie jedynie czynow pedofilnych dopuszcza.

    Uprasza się o nie dokarmianie trolli.

  • 8. Data: 2007-01-09 20:30:09
    Od: castrol <j...@w...wp.pl>

    Ra@gold napisał(a):
> [...]
    > wchodzę
    > z nimi do windy, zatrzymuję między piętrami, wyjmuję kutasa i wkładam

    I Ty debilku-gowniarzu myslisz ze jestes anonimowy?

    Jacek

  • 9. Data: 2007-01-09 21:49:18
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Jasko Bartnik" <a...@s...nadole> napisał w wiadomości

    > Nie, on sie jedynie czynow pedofilnych dopuszcza.

    On się nie dopuszcza żadnych czynów pedofilskich, tylko jest głupi, nudzi mu się
    i głupoty wypisuje po grupach.

  • 10. Data: 2007-01-10 07:09:09
    Od: ===Tomy=== <nic@z_tego.com>

    Dnia Tue, 09 Jan 2007 19:03:13 +0100, Ra@gold napisał(a):

    > Co wy na to? Wypowiedzcie się! Co o mnie myślicie!

    Myślimy, że to co palisz nieźle posrało Ci w mózgu a jeśli wydaje Ci się,
    że jesteś anonimowy chowając się za aioe.org to jesteś w poważnym błędzie.

    --
    Idiotów nie pozdrawiamy