  • 21. Data: 2020-09-25 12:04:46
    Temat: Re: Sędzia wymyśla słowa
    Od: q...@t...no1 (Queequeg)

    Shrek <...@w...pl> wrote:

    > Na bieżąco najlepiej. Przecież wszystkich rozmów nie nagrywasz.

    Ja nagrywam wszystkie, ale nie wszystkie zapisuję. Co jakiś czas wywalam
    te, które nie są oznaczone do zostawienia.

    --
    Sanitariusze wiozą karetką pacjenta.
    - Dokąd jedziemy? - pyta pacjent.

  • 22. Data: 2020-09-25 12:06:04
    Od: q...@t...no1 (Queequeg)

    Shrek <...@w...pl> wrote:

    > A co za różnica - zakładam, że rozprawa nie utajniona? To co legalnie
    > widzisz i słyszysz możesz legalnie nagrywać.

    Nie wiem, czy ta zasada dotyczy także tego, co się dzieje na sali sądowej.
    Dlatego pytam.

    --
    Na podwórku rozmawiają 2 koguty:
    - Czy ty z ta kura to chodzisz na poważnie czy tylko dla jaj?

  • 23. Data: 2020-09-25 15:46:20
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Zależy od modelu, były takie co nie zawiera (i to chyba większość).
    Znaleźć dziś słuchawkę z nagrywaniem to sztuka.
    A z automatycznym (bez przyciskologii) to sztuka do kwadratu.
    W sytuacji dużego zdenerwowania zapomnisz włączyć, a wtedy najbardziej potrzebne.

    -----

  • 24. Data: 2020-09-25 15:49:23
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Coś jak z podpisywaniem odpisów.
    Niby nie trzeba (orzecznictwo SN i NSA), a co jakiś czas kasta przy_ebie komuś, że
    trzeba było.
    Z sędziami jak z kierowcami, najgorsi tacy co już chwilę posądzili i wydaje im się,
    że pozjadali rozumy.

    -----

  • 25. Data: 2020-09-25 19:45:57
    Od: q...@t...no1 (Queequeg)

    ąćęłńóśźż <...@...pl> wrote:

    > Zależy od modelu, były takie co nie zawiera (i to chyba większość).

    Hmm, inaczej, zawierać nie zawiera, ale można zainstalować.

    > W sytuacji dużego zdenerwowania zapomnisz włączyć, a wtedy najbardziej
    > potrzebne.

    Dlatego ma nagrywać wszystko, i potem kasujesz większość, albo sama się
    kasuje, jak nie zapiszesz po iluś dniach. ACR da się tak skonfigurować.

    --
    Wpada zajączek do sklepu i mówi poproszę pól kilo szynki.
    Sprzedawca zwarzył, zapakował i dal zajączkowi.

  • 26. Data: 2020-09-25 22:19:49
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 25.09.2020 o 19:45, Queequeg pisze:

    > Hmm, inaczej, zawierać nie zawiera, ale można zainstalować.

    Problem w tym, że zwykle nie działa.

    > Dlatego ma nagrywać wszystko, i potem kasujesz większość, albo sama się
    > kasuje, jak nie zapiszesz po iluś dniach. ACR da się tak skonfigurować.

    ACR nie działa na większości nowych androidów.

    --
    Shrek

  • 27. Data: 2020-09-25 22:20:47
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 25.09.2020 o 12:06, Queequeg pisze:

    > Nie wiem, czy ta zasada dotyczy także tego, co się dzieje na sali sądowej.
    > Dlatego pytam.

    A niby czemu nie?

    --
    Shrek