  • 11. Data: 2020-09-24 17:08:48
    Temat: Re: Sędzia wymyśla słowa
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 24.09.2020 o 14:40, ąćęłńóśźż pisze:
    > Pytanie poboczne (może nie mieć związku z odpowiedzią, a może mieć): czy
    > o nagrywaniu przez stronę był uprzedzony sąd?

    A co za różnica - zakładam, że rozprawa nie utajniona? To co legalnie
    widzisz i słyszysz możesz legalnie nagrywać. Co najwyżej nie możesz
    upubliczniać, jednak pozwew ciężko traktować jako upublicznienie.

    > Dla celów apelacji sporządziłbym transkrypcję nagrania, bo nikomu się
    > nie chce słuchać i uwalą bo im się nie będzie chciało słuchać ;-)

    A to inna sprawa.

    --
    Shrek

  • 12. Data: 2020-09-24 18:41:59
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Od jakiegoś czasu nie, ale na różnych można trafić.

    -----

  • 13. Data: 2020-09-24 18:43:59
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Na pl (bo jako powiadamiający/świadek "słabą pamięć mam") spytali i zaprotokołowali
    model urządzenia nagrywającego ;-)

    -----

  • 14. Data: 2020-09-24 18:57:25
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 24.09.2020 o 18:43, ąćęłńóśźż pisze:
    > Na pl (bo jako powiadamiający/świadek "słabą pamięć mam") spytali i
    > zaprotokołowali model urządzenia nagrywającego ;-)

    Tobie wolno nagrywać im wolno pytać. Chyba wolno? Bo w sumie rownie
    dobrze mogli zapytać o kolor bielizny. Pytać wolno, ale czy muszisz
    odpowiadać?

    PS - co znaczy "na pl"?

    --
    Shrek

  • 15. Data: 2020-09-24 19:45:09
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Coś poważniejszego niż na SM :-)
    A poza tym miałem interes, żeby przychylnie przyjęli uprzejme zgłoszenie, a
    dziewczynie było całkiem ładnie w mundurze i kajdankach
    ;-)

    -----

  • 16. Data: 2020-09-24 20:32:09
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 24.09.2020 o 19:45, ąćęłńóśźż pisze:
    > Coś poważniejszego niż na SM :-)
    > A poza tym miałem interes, żeby przychylnie przyjęli uprzejme
    > zgłoszenie, a dziewczynie było całkiem ładnie w mundurze i kajdankach ;-)

    Ja już zawsze nagrywam wszelkie kontakty z policją, sądami i ogólnie
    pojętym "państwem". Jest to w zasadzie jedyny powód dla którego mam dwa
    telefony. Służbowy nie potrafi nagrywać, bo google do spółki z
    samsungiem zepsuło androida. Wiem, że niby paranoja, ale już się
    nauczyłem - raz dyspozytor ze 112 kazał mi jechać z osobą z ewidentnym
    podejrzeniem udaru (w zasadzie to z pewnością) własnym środkiem
    lokomocji na sor, innym razem dyspozytorka kazała znosić osobę z
    rozwalonym kolanem po schodach i samochodem dalej tłumacząc, że to "mój
    pacjent" i mam obowiązek mu pomóc. Co ciekawe, po tym jak ją zapakowali
    w końcu w gips, to w szpitalu powiedzieli, że ma czekać na karetkę która
    ją odwiezie i nie ma mowy, żebym ją odebrał ot tak samochodem ze względu
    na możliwość "uszkodzeń wtórnych". Z policją... szkoda gadać.

    --
    Shrek

  • 17. Data: 2020-09-24 20:36:56
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Wpływa głównie na samopoczucie ;-)
    Choć może z raz faktycznie się przydało.
    Inna sprawa jak to segregować i po czasie szukać - jeśli nagranie nie zawiera w sobie
    nr tel. rozmówcy (względnie nazwy rozmówcy z
    książki).

    -----

  • 18. Data: 2020-09-24 20:49:23
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 24.09.2020 o 20:36, ąćęłńóśźż pisze:
    > Wpływa głównie na samopoczucie ;-)
    > Choć może z raz faktycznie się przydało.
    > Inna sprawa jak to segregować i po czasie szukać - jeśli nagranie nie
    > zawiera w sobie nr tel. rozmówcy (względnie nazwy rozmówcy z książki).

    Na bieżąco najlepiej. Przecież wszystkich rozmów nie nagrywasz. A co do
    skuteczności... Jeden policjant już mi mówił, że "póki co nie ma
    wytycznych od komendanta" żeby dupę ruszyć, to po przesłaniu rozmowy z
    opisem do komendanta wytyczne dostał i żalił się, że musiał kwity w
    związku z tym pisać. Nawet się pofatygował żeby dowód w postaci filmiku
    osobiście odebrać. Zobaczymy co dalej... Nawet jak mu gówno zrobią, to
    może dojdzie do wniosku, że łatwiej dupę ruszyć niż potem kwity z
    wyjaśnieniami pisać.

    Btw - wie ktoś czy na samsungu A40 da się w jakikowiek sposób nagrywać -
    lineage na ten model nie ma...

    --
    Shrek

  • 19. Data: 2020-09-25 12:03:09
    Od: q...@t...no1 (Queequeg)

    Shrek <...@w...pl> wrote:

    > Wiem, że niby paranoja, ale już się nauczyłem

    To nie jest paranoja tylko zdrowy rozsądek. Ja nagrywam każdą sytuację,
    gdy przebywam z obcą kobietą sam na sam (np. w windzie). Dźwięk wystarczy.
    W dzisiejszych czasach to już nie paranoja, a rozsądek.

    --
    Co myśli kura uciekająca przed kogutem?
    "Zrobię jeszcze trzy okrążenia dookoła kurnika żeby nie pomyślał ze

  • 20. Data: 2020-09-25 12:03:51
    Od: q...@t...no1 (Queequeg)

    ąćęłńóśźż <...@...pl> wrote:

    > Inna sprawa jak to segregować i po czasie szukać - jeśli nagranie nie
    > zawiera w sobie nr tel. rozmówcy (względnie nazwy rozmówcy z książki).

    I tu jest problem -- w starszych Androidach zawiera. Ja mam właśnie
    takiego.

    --
    Profesor przerywa wyklad i zwraca się do studentow siedzacy w ostatnim
    rzedzie: