  • 1. Data: 2019-02-21 14:50:05
    Temat: Profesjonalni zadymiarze i prowokatorzy ułaskawiani przez ,,kastę"
    Od: u2 <u...@o...pl>

    https://wpolityce.pl/polityka/434923-wiemy-kim-sa-ci
    -ktorzy-zniszczyli-pomnik-ks-jankowskiego

    Profesjonalni zadymiarze i prowokatorzy ułaskawiani przez ,,kastę". Wiemy
    kim są wandale, którzy zniszczyli pomnik ks. Jankowskiego

    opublikowano: 2 godziny temu ? aktualizacja: 2 godziny temu

    Przypadkowi obywatele, którzy niszcząc pomnik ks. prałata Jankowskiego
    wyrazili swoje niezadowolenie? Bynajmniej! Autorzy szokującego aktu
    wandalizmu to dobrze znani policji zadymiarze, którzy od lat dokonują
    politycznych i ulicznych prowokacji i nad którymi ,,kasta" sędziowska
    rozpostarła parasol ochronny.

    CZYTAJ TAKŻE:Trzech mężczyzn przewróciło pomnik ks. Henryka Jankowskiego
    w Gdańsku. Akt wandalizmu zrelacjonował Tomasz Sekielski

    Rafał Suszek, który sam o sobie mówi, że jest ,,ulicznikiem, który musi
    się bić", wsławił się tym, że po jednej z zadym zrobił sobie zdjęcie za
    kratami w komisariacie, sugerując w ten sposób, że został ,,aresztowany".
    Jest jednym z najbardziej agresywnych uczestników zadym organizowanych w
    ostatnich latach przez Obywateli RP. Z kolei Konrad Korzeniowski, znany
    prowokator i uczestnik blokad został dwukrotnie uniewinniony w sprawie
    dotyczącej brutalnej blokady Krajowej Rady Sądownictwa w kwietniu ub. roku.

    CZYTAJ TAKŻE:UJAWNIAMY. Masowe uniewinnienia zadymiarzy z Obywateli RP.
    Sędzia z Warszawy znów porusza tematy polityczne w uzasadnieniu!

    W przestrzeni obywatelskiej potrzebni są nam dziś także żołnierze.
    Tu nie chodzi o strzelanie do innych metalem, ci żołnierze znają granice
    niedozwolonego i potrafią ich nie przekraczać. Ale ktoś musi być na
    linii frontu walki ze złem. I nie stać tam tylko po to, by brać w twarz.
    Ten ktoś musi się bić.**

    - mówił o sobie dla portalu OKO.press Rafał Suszek.

    Polacy lepiej poznali twarz Suszka po zadymie Obywateli RP w trakcie 88
    miesięcznicy smoleńskiej. Film i zdjęcia Suszka ,,za kratami"
    warszawskiego komisariatu obiegły opozycyjne media. ,,Tak wygląda reżym
    Kaczyńskiego", ,,policja zatrzymuje demonstrantów" - krzyczały nagłówki w
    portalach internetowych. Dlaczego Suszka trafił do komisariatu? Nie
    chciał pokazać zawartości swojego plecaka w trakcie kontrmanifestacji
    smoleńskiej. Dobrze wiedział, że nie miał w nim nic niebezpiecznego, ale
    liczył na efekt medialny, gdy policjanci będą wyprowadzać go z tłumu.
    Nie przeliczył się. Widać, że policyjne procedury są mu świetnie znane.

    CZYTAJ TAKŻE:UJAWNIAMY ,,Ofiara" policyjnej brutalności, czy sprawny
    zadymiarz i prowokator? Kim jest Rafał Suszek, którego policja
    ,,zatrzymała" za plecak?

    Tymczasem na co dzień Rafał Suszek pracuje na Uniwersytecie Warszawskim
    w Katedrze Metod Matematycznych Fizyki Wydziału Fizyki. Wcześniej
    wykładał na uniwersytecie w Hamburgu. Daleko mu jednak do cichego mola
    książkowego, który w spokoju wykłada matematyczne zawiłości.

    CZYTAJ
    TAKŻE:https://wpolityce.pl/polityka/377169-ujawniamy
    -to-ulubieniec-czerskiej-i-newsweeka-oblal-farba-wej
    scie-do-biura-pis-mial-byc-dolek-i-przesluchanie-dop
    iero-rano-ale-skonczylo-sie-o-drugiej-w-nocy

    Suszek od wielu miesięcy uczestniczy w ulicznych zadymach organizowanych
    przez Obywateli RP. Rosły mężczyzna niemal zawsze znajduje się w
    pierwszym szeregu bojówkarskiej ekipy Obywateli. W trakcie lipcowej
    miesięcznicy smoleńskiej był jednym z pierwszych, którzy chcieli pokonać
    barierki. Na zdjęciach widać jak atakuje broniących barierki polityków.
    Przepasany metalowym łańcuchem z wściekłością w oczach niczym nie
    przypomina wykładowcę akademickiego. Suszek chwali się kolejnymi
    wezwaniami do prokuratury i pisze sążniste manifesty polityczne,
    zachęcające do masowych protestów w celu pozbawienia rządu Prawa i
    Sprawiedliwości władzy. Nie stroni od prowokacji, a wszystkie swoje
    działania dokładnie dokumentuje i publikuje na swoim profilu fb. To z
    profilu Suszka dowiadujemy się o tym, że został rzekomo ,,pobity" przez
    strażnika marszałkowskiego w trakcie tzw. puczu lipcowego 2017 roku.

    Z kolei Konrad Korzeniowski to pierwszoliniowy zadymiarz Obywateli RP.
    Kilkakrotnie był uniewinniany przez sądy różnych instancji, które
    ,,taśmowo" uniewinniają prowokatorów spod znaku Obywateli RP

    Konrad Korzeniowski, kiedy po 20 latach wrócił z Kanady, zachwycił
    się Warszawą. Widział ją jako fantastyczne, otwarte i europejskie
    miasto. Szybko jednak przekonał się, że obraz ten jest przekolorowany. 1
    sierpnia wraz ze swoją partnerką natknęli się na marsz narodowców. -
    Tego 1 sierpnia coś zdzieliło mnie w twarz - mówi Konrad. Kiedy więc
    dowiedział się, że Obywatele RP chcą blokować marsz ONR, dołączył do
    nich. Od tej pory nie opuścił żadnej demonstracji, żadnej pikiety. - (...)
    Wiem, że to, co robimy, czasem wygląda desperacko (...), ale tu chodzi o
    fundamentalne prawa i zasady - mówi Polityce.

    - pisał o nim tygodnik Polityka.

    CZYTAJ RÓWNIEŻ:Tak Gdańsk załatwia sprawę? Pomnik ks. Jankowskiego nie
    zostanie odbudowany! Dulkiewicz: Nie ma miejsca w przestrzeni publicznej

    Listę zamyka Michał Wojcieszczuk, który podczas grudniowego koncertu
    Chóru Aleksandrowa w hali Łuczniczka w Bydgoszczy , wspólnie z Rafałem
    Suszkiem i wbiegli na scenę z transparentem ,,Kremlowski raszyzm won za
    Don" i z okrzykiem ,,Łapy precz od Ukrainy".

    WB

    --
    George Orwell :

    what they do not want to hear"

  • 2. Data: 2019-02-21 15:04:48
    Od: u2 <u...@o...pl>

    W dniu 21.02.2019 o 14:50, u2 pisze:
> [...]
    > wykładał na uniwersytecie w Hamburgu. Daleko mu jednak do cichego mola
    > książkowego, który w spokoju wykłada matematyczne zawiłości.

    co to za kretyn ? kolejny zerowy dorobek naukowy jak u tracza czy
    pseudo-politologa, musi się wykazać na innym polu ?:)

    https://www.fuw.edu.pl/lista-pracownikow-kmmf.html?s
    how=3210

    --
    George Orwell :

    what they do not want to hear"

  • 3. Data: 2019-02-21 16:32:42
    Od: u2 <u...@o...pl>

    W dniu 21.02.2019 o 15:04, u2 pisze:

    > co to za kretyn ? kolejny zerowy dorobek naukowy jak u tracza czy
    > pseudo-politologa, musi się wykazać na innym polu ?:)
    >
    > https://www.fuw.edu.pl/lista-pracownikow-kmmf.html?s
    how=3210

    wygląda że żydo-ubek, stąd to zamiłowanie do pałowania gojów:)

    http://www.fuw.edu.pl/~suszek/pdf/Rafal_R_Suszek_cv_
    2013_ENG.pdf

    Other interests: Polish culture and history; Jewish culture and history
    in Poland;

    --
    George Orwell :

    what they do not want to hear"

  • 4. Data: 2019-02-22 09:52:54
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Thu, 21 Feb 2019 14:50:05 +0100, u2 napisał(a):

    > Wiemy
    > kim są wandale, którzy zniszczyli pomnik ks. Jankowskiego

    Z powodu wyższej konieczności zabieram głos w tym wątku:
    "Ksiądz Jankowski był agentem SB, a jego teczka została zniszczona.
    Afiszował się z tym, jak pomaga podziemnej "Solidarności", a jednocześnie
    donosił SB na mnie i innych. Jak człowiek jest amoralny w jednej sferze, to
    zazwyczaj także w innej - mówi Bogdan Borusewicz, wicemarszałek Senatu,
    organizator historycznego strajku w Stoczni Gdańskiej."

    http://trojmiasto.wyborcza.pl/trojmiasto/7,35612,244
    81490,borusewicz-ks-jankowski-byl-agentem-sb-pellows
    ki-moze-sobie.html#a=190&c=8000

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

    http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/

  • 5. Data: 2019-02-22 10:08:31
    Od: u2 <u...@o...pl>

    W dniu 22.02.2019 o 09:52, tracz pisze:

> [...]
    > zazwyczaj także w innej - mówi Bogdan Borusewicz, wicemarszałek Senatu,
    > organizator historycznego strajku w Stoczni Gdańskiej."

    te tracz, co tak gazujesz wybiórczą z rana ?:))))))))))))

    --
    George Orwell :

    what they do not want to hear"

  • 6. Data: 2019-02-22 15:47:15
    Od: ń <k...@t...sie>

    Mendy z P0 byle tylko wrócić do koryta napiszą, że JP II był agentem SB.
    Co i tak nie zmienia faktu, że niejaki grzegorz-sracz pseudonim operacyjny Olin jest
    aktywnym zoofilem i żadna ofiara się na niego
    nie skarży.
    No chyba, że w Wigilię przy jajeczku.

    -----

  • 7. Data: 2019-02-22 16:13:00
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl>

    Olin <k...@a...w.stopce> pisze:

> [...]
    >
    > http://trojmiasto.wyborcza.pl/trojmiasto/7,35612,244
    81490,borusewicz-ks-jankowski-byl-agentem-sb-pellows

    A czym się różnią oskarżenia "o SB" wobec Jankowskiego od oskarżeń wobec
    Wałęsy? Co ty sądzisz o "oskarżonym Wałęsie" (TW Bolek)?

    Jak podwójne standardy kłują po oczach to przestaje się być
    przekonującym, nieprawdaż?

    --
    A. Filip

  • 8. Data: 2019-02-22 16:18:13
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Fri, 22 Feb 2019 16:13:00 +0100 (CET), A. Filip napisał(a):

    > Jak podwójne standardy kłują po oczach to przestaje się być
    > przekonującym, nieprawdaż?

    Całkowicie się zgadzam i wyznam, że nigdy nie byłeś przekonywający.

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

    żeby rozpalić grilla."
    autor nieznany

    http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/

  • 9. Data: 2019-02-22 16:26:37
    Od: u2 <u...@o...pl>

    W dniu 22.02.2019 o 15:47, ń pisze:
> [...]
    > Co i tak nie zmienia faktu, że niejaki grzegorz-sracz pseudonim
    > operacyjny Olin jest aktywnym zoofilem i żadna ofiara się na niego nie

    ostro pojechane:)))))))))))))))))))))

    a tak btw, tracz ma chyba jakiegoś dziadka z ubecji, że tak się
    dekonspiruje na psprawo:)))))))

    --
    George Orwell :

    what they do not want to hear"

  • 10. Data: 2019-02-22 16:27:56
    Od: u2 <u...@o...pl>

    W dniu 22.02.2019 o 16:18, tracz pisze:

    > Całkowicie się zgadzam i wyznam, że nigdy nie byłeś przekonywający.

    przygadał kocioł garnkowi:))))))))))))

    --
    George Orwell :

    what they do not want to hear"