  • 1. Data: 2008-08-07 19:48:41
    Temat: testament ?
    Od: jans <j...@f...pl>

    Witam.
    Pewna samotna osoba pare lat/6-7/ temu udawała się na poważną operację i
    z tego powodu sporzadziła testament.Operacja się powiodła i żyła sobie
    dalej sprzedając bądz zapisując częśc nieruchomości które były zapisane
    w testamencie.Teraz zmarła i pozostał taki "okrojony"testament.Czy taki
    testament jest nadal ważny?
    jans

  • 2. Data: 2008-08-07 20:04:26
    Temat: Re: testament ?
    Od: SlawcioD <s...@p...onet.pl>

    jans pisze:
> [...]
    > dalej sprzedając bądz zapisując częśc nieruchomości które były zapisane
    > w testamencie.Teraz zmarła i pozostał taki "okrojony"testament.Czy taki
    a potwierdzony notarialnie?

    pozdrawiam
    SlawcioD

  • 3. Data: 2008-08-07 20:04:51
    Od: SlawcioD <s...@p...onet.pl>

    SlawcioD pisze:
    > a potwierdzony notarialnie?
    >
    > pozdrawiam
    > SlawcioD
    po modyfikacjach rzecz jasna ;)

  • 4. Data: 2008-08-07 20:07:47
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    SlawcioD pisze:

    > po modyfikacjach rzecz jasna ;)

    A jakie to ma znaczenie?

    --
    Pozdrawiam,
    Liwiusz

  • 5. Data: 2008-08-07 20:40:08
    Od: SlawcioD <s...@p...onet.pl>

    Liwiusz pisze:

    > A jakie to ma znaczenie?

    z tego co sie orientuje (ale nie jestem na 100% pewny) to w polsce
    honorowane sa tylko testamenty potwierdzone notarialnie - wyjatek
    testament szczegolny.

    pozdrawiam
    SlawcioD

  • 6. Data: 2008-08-07 20:56:46
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    SlawcioD wrote:

    > z tego co sie orientuje (ale nie jestem na 100% pewny) to w polsce
    > honorowane sa tylko testamenty potwierdzone notarialnie - wyjatek
    > testament szczegolny.

    bajki

  • 7. Data: 2008-08-07 20:57:17
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    jans wrote:
> [...]
    > dalej sprzedając bądz zapisując częśc nieruchomości które były zapisane
    > w testamencie.Teraz zmarła i pozostał taki "okrojony"testament.Czy taki

    tak, w stosunku do tego co zostało.

  • 8. Data: 2008-08-08 05:58:12
    Od: SlawcioD <s...@p...onet.pl>

    witek pisze:

    > bajki
    a cos wiecej? bo jestem swierzo po rozmowie z prawnikiem i notariuszem.

    pozdrawiam
    SlawcioD

  • 9. Data: 2008-08-08 06:23:32
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    SlawcioD pisze:

    > a cos wiecej? bo jestem swierzo po rozmowie z prawnikiem i notariuszem.

    Tak notariusze ludzi okłamują ?

    --
    @2008 Johnson
    Imperare sibi maximum est imperium

  • 10. Data: 2008-08-08 08:22:29
    Od: "mecenas" <m...@o...pl>

    Użytkownik "jans" <j...@f...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > sprzedając bądz zapisując częśc nieruchomości które były zapisane w
    > testamencie.Teraz zmarła i pozostał taki "okrojony"testament.Czy taki
    Testament jest ważny, chyba, że zostanie w sądzie podważony.
    Na mocy testamentu dziedziczy sie to co spadkodawca zostawił w chwili
    śmierci w pozostałym zakresie on nie obowiązuje.

    Pozdrawiam
    Michał