  • 1. Data: 2002-04-24 12:57:38
    Temat: Sankcje cywilno-karne za brak licencji
    Od: "Mis Fazi" <m...@p...onet.pl>

    Napisałem program w jednym ze środowisk programistycznych, a następnie
    sprzedałem ten program, w ramach umowy o dzieło firmie. Nie posiadam
    odpowiedniej komercyjnej licencji, ale podatek odprowadziłem.

    Chciałbym się dowiedzieć jakie konsekwecje mi grożą? Więzienie? Grzywna,
    ile?

    Czy ma znaczenie, że jest to umowa o dzieło?

    Kto zajmuje się ściganiem tych przestępstw ?

    Mis

  • 2. Data: 2002-04-24 12:59:49
    Temat: Re: Sankcje cywilno-karne za brak licencji
    Od: "Jarosław Sałacinski" <s...@e...zgora.pl>

    Użytkownik "Mis Fazi" <m...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > ... Kto zajmuje się ściganiem tych przestępstw ?

    Nie jestem pewien, ale chyba BSA

  • 3. Data: 2002-04-24 13:44:45
    Od: "Gwidon S. Naskrent" <n...@a...pl>

    On Wed, 24 Apr 2002, Mis Fazi wrote:

    > Chciałbym się dowiedzieć jakie konsekwecje mi grożą? Więzienie? Grzywna,
    > ile?

    Za paserstwo programu - grzywna lub PW do lat 3. Za naruszenie licencji -
    odszkodowanie do 3 * uzyskanych korzyści.

    > Czy ma znaczenie, że jest to umowa o dzieło?

    Nie.

    > Kto zajmuje się ściganiem tych przestępstw ?

    Przecież nie Mossad.

    --
    Gwidon S. Naskrent (n...@s...pl)

  • 4. Data: 2002-04-24 15:05:16
    Od: "Piotr 'VaGla' Waglowski" <v...@v...nospam.pl>

    Użytkownik "Jarosław Sałacinski" <s...@e...zgora.pl> napisał w
    wiadomości news:aa6a7e$b7t$1@news.tpi.pl...
    > Nie jestem pewien, ale chyba BSA

    BSA to stowarzyszenie ;> Sciganiem zajmuja sie organa scigania w
    sczegolnosci policja ;>
    v.