  • 1. Data: 2002-04-24 11:35:59
    Temat: kradziez tekstu ze strony
    Od: l/e/h <l...@...pl.invalid>

    Witam,

    ktos ukradl moj tekst z mojej strony i umiescil na swojej. Co moge teraz
    zrobic ? Na jego stronie nie ma podanych autorow, tylko e-mail, a w
    sprawie domeny, ktora maja, dns nasku mowi tylko ze osoba prywatna.

    W jaki sposob mozna udowodnic, ze ta strona z tym tekstem tam jest i byla
    ? - jesli wysle maila do nich moga przeciez usunac...

    FUT: pl.comp.www

    Pozdrawiam, Leh
    --
    Ciekawa strona: <http://blueheaven.prv.pl>
    Wszystkie twierdzenia sa w pewnym sensie prawdziwe, w pewnym sensie falszywe,

  • 2. Data: 2002-05-07 19:12:32
    Temat: Re: kradziez tekstu ze strony
    Od: l/e/h <l...@...pl.invalid>

    "Piotr 'VaGla' Waglowski" <v...@v...nospam.pl> skribis:

    >sciagnij notariusza, pokaz mu strone, niech napisze ze w dniu takim i takim
    >pod takim i takim adresem jest ten i ten tekst.

    Notariusz stwierdzil ze on tak nie moze, bo nie ma takiej czynnosci
    notarialnej i oplaty w cenniku... Mial racje czy sie nie znal na rzeczy ?

    Pozdrawiam, Leh