    From: Olek Olowski <o...@o...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Samowolne wymeldowanie strony - prosze o POMOC.
    Date: Sat, 07 May 2005 15:42:21 +0200

    Witam Panstwa,

    Mam oto taki problem, dla mnie bardzo istotny.

    Od 2003 roku zajmuje służbowe mieszkanie. Jednak z powodu rozwiązania
    stosunku pracy, w najbliższych miesiącach będę zmuszony je opuścić (od
    miesiąca do trzech miesięcy). Jestem zameldowany w nim na czas określony
    do 2006 roku.
    Z powodów (problemów) rodzinnych moja mama chce mnie wymeldować z
    miejsca gdzie jestem zameldowany na stale, na sile, bez mojej zgody.

    Zgłosiła sprawę do Urzędu Miasta, po czym dostałem pismo iż mam to
    wyjaśnić. Wiec napisałem ze nie zamierzam się wymeldować bo strąciłem
    prace i nie będę miął tego zameldowania tymczasowego a chyba tak nie
    może być aby człowiek nie miął zameldowania nigdzie. Ponadto napisałem
    ze mam tam swoje rzeczy osobiste żeby dali mi spokój i odpuścili.

    Dwa dni temu dostałem pismo iż sprawa została przełożona na inny termin
    i będą tam u mamy jakieś spotkania ze świadkami i sprawa toczy się
    dalej. Dodam iż moja mam pracuje w UM.

    Czy może mi ktoś pomoc co zrobić??? Jakie kroki przedsięwziąć???
    Chciałbym napisać jakieś pismo do UM (do tej pani co się pod nim
    podpisała) jasno stwierdzające iż nie ma prawa moja matka mnie
    wymeldować, powołując się na jakieś ustawy czy inne rozporządzenia (bo
    inaczej zostanę bezdomnym).

    Czy już teraz mogę się bronić czy mam się najpierw z miejsca
    tymczasowego wymeldować? Moja znajomość prawa jest praktycznie żadna z
    stąd moja prośba, a chciałbym napisać jasne twarde pismo które znaczyło
    by dosłownie - zapoznajcie się najpierw z prawem i dajcie mi święty SPOKÓJ!

    Pozdrawiam i liczę na pomoc...
    Olek