  • 11. Data: 2009-01-21 11:49:17
    Temat: Re: Samowola niszczycielska sasiada
    Od: Green <z...@u...gazeta.pl>

    W artykule <gl6gqo$ntc$1@atlantis.news.neostrada.pl> Alek napisal(a):

    > Użytkownik "scream" <n...@p...pl> napisał

    > A ja dam dwa inne: "eskalacja konfliktu".
    > A teraz pomyśl co tam się będzie działo za kilka miesięcy.

    Sugerujesz, by jako _praworządny_ obywatel, z faktem "niewidzialnej
    szkodnika ręki" sie pogodzić, i pójść spokojnie, jak barania owca,
    pod tzw. topór rzeźnika?

    Tak.
    Wyraźnie zauważam na tym forum ,że wiekszość doradców ( tych bywałych)
    tak właśnie radzi pytajacym.
    Pytający, to ludzie praworządni.
    I szukają PRAWNEGO sposobu na OBRONĘ, przeciw agresji.
    Otrzymuja natomiast radę: poddaj sie.

    Brak dowodów-> brak sprawcy-> umorzenie.
    Albo -> nikła szkodliwość czynu -> umorzenie.

    Ciekawe jest to polskie prawo.
    Bandzior się nikogo nie pyta,
    (zwłaszca "prawników" z pl.soc.prawo), działa jak na bandziora przystało,
    i uzyskuje bez przeszkód to, czego chce.
    Porzadny obywatel szuka obrony, rzeczowej porady,a otzymuje radę:
    "wyprowadz sie, sprzedaj, oddaj,nie zadzieraj,nie pogarszaj,
    jednym słowem PODDAJ się bandziorskim działaniom.

    Bo z Kodeksami w ręce, i _TAK_PRZEGRASZ_.

    Ciekawa jest ta prawna ochrona prawego obywatela.

    Wygląda na to, że chcąc wygrać,jednak lepiej się nie radzić,a bezgłosnie,
    wieczorowa pora iść i porżnąć opony.

    I już.
    A swoich opon pilnować. I wszystkiego innego.
    A dalej- znów -radz sobie SAM.

    Jak załosna jest ta skutecznośc prawa, w polskim wymiarze.........

    I nie dziwię że ,że wszystko wokół chamieje na każdym kroku.
    Język, ubiór,zachowania, otoczenie,
    rady prawników (albo na razie- kandydatów)
    Rośnie gruboskórność, odpornośc na krytykę.
    Im mocniejsza krytyka, tym odporność wieksza.
    Itd, itd.

    Vide: minister sprawiedliwośći, który sie śmieje z tego,
    że kolejny więzień , będący pod najszczególniejszą obserwacja,
    sie mu w celi wiesza.
    I przyjmując stanowisko,z góry zakłąda,że go zwolnią w atmosferze skandalu.
    Więc czy ten minister ma choćtrochę człowieczej wrażliwości?
    To są ziobropodobne manekiny, roboty wyprane z uczuć.

    Staczamy sie.......

    Olewnicy TEŻ czekali sprawiedliwości.
    ____________________

  • 12. Data: 2009-01-21 11:58:19
    Od: "mariano" <m...@p...onet.pl>

    Green napisal(a):
    > Staczamy sie.......
    > Olewnicy TEŻ czekali sprawiedliwości.

    Jeśli przyjdzie Ci do głowy obrazobórcza myśl, że wielu tych doradców jest tymi,
    którzy powinni wspomnianą ochronę zapewnić (tak przynajmniej głosi propaganda
    państwa socjalno-totalitarnego, że zapewnia ochronę), więc w odwiedzeniu od prób
    obrony mają zwykły interes to... jesteś oszołom. Trollson by nawet do szpitala
    psychiatrycznego Cię wysłał, jak każdego kto się ma czelność nie zgodzić z
    (powstań!) organami i wymiarem (spocznij!). ;-)

    mariano

  • 13. Data: 2009-01-21 12:05:49
    Temat: OT (Samowola niszczycielska sasiada)
    Od: "Maciek" <m...@e...com.pl.nospam>

    Użytkownik "mariano" <m...@p...onet.pl>
    napisał w wiadomości news:5e5c.000003fd.49770ddb@newsgate.onet.pl...

    > Jeśli przyjdzie Ci do głowy obrazobórcza myśl,

    Kierunek: słownik ortograficzny .....marsz!

    Maciek

  • 14. Data: 2009-01-21 12:25:31
    Temat: Re: OT (Samowola niszczycielska sasiada)
    Od: "mariano" <m...@p...onet.pl>

    Maciek napisał:
    > Kierunek: słownik ortograficzny .....marsz!

    Bu, ale plama. Nie znajduję żadnej okoliczności łagodzącej, przyznaję się do
    winy i w ramach samoukarania proponuję, że będę przyznał przyznawał rację
    każdemu jaśnie objawionemu sędziemu w tym kraju. To z pewnością mnie nauczy, by
    takiego błędu nie powtórzyć. :p

    mariano

  • 15. Data: 2009-01-21 12:30:00
    Od: Green <z...@u...gazeta.pl>

    W artykule <5...@n...onet.pl> mariano napisal(a):

> [...]
    > psychiatrycznego Cię wysłał, jak każdego kto się ma czelność nie zgodzić z
    > (powstań!) organami i wymiarem (spocznij!). ;-)

    Państwo BIERZE podatki (bierze- bo nie sa to dobrowolne datki)
    i w ZAMIAN zobowiązuje sie do zapewnienia bezpieczeństwa swoim podatnikom.
    Konstutucja tak stanowi.

    A więc- bierze pieniadze za coś, czego w efekcie do końca nie wypełnia.

    Wielu z tych, radzacych na tym forum, ma OBOWIAZEK zapewnienia
    PRAWORZĄDNOŚCI w tym państwie.
    Bo oni właśnie biorą za to te pieniądze.
    Albo - sie do brania tych pieniedzy szykują.

    Bierze pieniadze POLICJA,biorą PROKURATORZY,SĘDZIOWIE, SŁUZBA WIĘZIENNA, itp
    Patrza jednak jedynie za swoją korzyścią, za niskim wiekiem emerytalnym,
    za profitami, za prawem do PEŁNEJ pensji na emeryturze, za pensja BEZ podatku,
    jednym słowem - za dżemem, i powidłami.
    Te gremia maja obowiazek doprowadzenia do sytuacji,że naruszenie PRAWA
    NA PEWNO zostanie ukarane.

    Ale, jak pisałem, staczamy sie, bo znieczulica na procesy
    naruszania prawa rosnie, i maleje odpór dawany bandytom.

    Ponadto - łatwiej przecież "spacyfikować" praworzadnego obywatela,
    radząc mu :"poddaj się",
    który sam sie na palec nawija, niz bandziora,
    który o rade nie pyta, i sie nie ujawnia.

    ____________________

  • 16. Data: 2009-01-21 12:39:20
    Od: Green <z...@u...gazeta.pl>

> [...]

    > państwa socjalno-totalitarnego, że zapewnia ochronę), więc w odwiedzeniu od prób
    > obrony mają zwykły interes to... jesteś oszołom.

    Moze.
    Ale takie wnioski się ma nasuwaja po przeczytaniu wielu
    ludzkich skarg zamieszczonych przez nich na tym forum,
    i formie uzyskanych odpowiedzi.
    Czasami nawet skarg z dziedziny osobistych.
    Jest to forum prawne, i spodziewać się należałoby merytorycznych ,
    powaznych wypowiedzi.
    A uzyskuje się to, co opisałem.

    Nasuwa się jeszcze ine wytłumaczenie tego fenomenu.
    Że manipuluje sie tu ludzmi, by ich JEDNAK skłonić do odwiedzin kancelarii.
    A tam ? niech nie licza na DARMOWA poradę.
    I o mamonę w tym wszystkim chodzi.

  • 17. Data: 2009-01-21 12:40:25
    Od: "Ajgor" <n...@...pl>

    Użytkownik "Green" napisał w wiadomości

    [...]

    > Staczamy sie.......

    E tam gadanie. Pewnie że nas bronią. Przecież chcieli zamknąć tego
    nieletniego i bardzo niebezpiecznego bandziora, co to sobie datę urodzenia
    poprawił w legitymacji szkolnej. No i wprawdzie jak mojego syna napadli,
    okradli i pobili, i w kilka dni policja ustaliła sprawców, to sprawa została
    umorzona (nie wiem, czmu, bo nie raczyli nam tego powiedzieć - pewnie
    dlatego, że szefem tych biednych bandytów był syn policjanta), ale za to jak
    koleżanka oskarżyła syna sąsiada o gwałt, to zaraz go zamknęli. I
    przesiedział półtora roku, nawet po tym, jak ta koleżanka zaraz się
    przyznała, że to miał być tylko kawał, i jak zobaczyła, jak to się
    skończyło, to jej się oczka otworzyły, co narobiła. Ale co tam. Kolejne
    półtora roku spędził na leczeniu psychiatrycznym, rodzina straciła majątek
    na prawników na kolejne odwołania i teraz już jest chyba OK... Chłopak
    normalnie funkcjonuje. Szkoły wprawdzie nie skończył przez tą sprawę (a
    bardzo dobrze się uczył), na studia nie poszedł (a planował), ma zniszczone
    życie, ale za to może normalnie pracować jako fizol. Takich przecież też nam
    potrzeba.

  • 18. Data: 2009-01-21 12:43:24
    Od: "mariano" <m...@p...onet.pl>

    Green napisal(a):

> [...]
    > Konstutucja tak stanowi.
    > A więc- bierze pieniadze za coś, czego w efekcie do końca nie wypełnia.

    Przecież każde szanujące się państwo socjalno-totalitarne samo stanowi w jakim
    zakresie podatnik ma odprowadzać daninę i w jakim zakresie otrzyma ochronę. :)

    > Wielu z tych, radzacych na tym forum, ma OBOWIAZEK zapewnienia
    > PRAWORZĄDNOŚCI w tym państwie.
    > Bo oni właśnie biorą za to te pieniądze.

    Kto Ci naopowiadał takich głupot, że oni chcą za otrzymane pieniądze w ogóle
    cokolwiek robić? :)

> [...]
    > jednym słowem - za dżemem, i powidłami.
    > Te gremia maja obowiazek doprowadzenia do sytuacji,że naruszenie PRAWA

    Nie podoba Ci się nasz PRL-bis zrobiony przez nomenklaturę i dla niepoznaki
    zwany państwem prawa? Jesteś oszołom!

    mariano

  • 19. Data: 2009-01-21 12:44:42
    Od: "Ajgor" <n...@...pl>

    Użytkownik "Ajgor" napisał w wiadomości

    Hmm. Tak z perspektywy czasu to sie ciesze, ze jak napadli mojego syna, to
    sprawa zostala umorzona. Mogli go przeciez zamknąc w wiezieniu... Jednak
    ludzkie mamy to prawo i prawnikow.

  • 20. Data: 2009-01-21 13:02:51
    Od: "mariano" <m...@p...onet.pl>

    Ajgor napisał:

    > rodzina straciła majątek
    > na prawników na kolejne odwołania i teraz już jest chyba OK

    Koledzy pana prokuratora i pani sędzi zarobili? To czego się przypadkowe
    społeczeństwo burzy?

    > ma zniszczone
    > życie, ale za to może normalnie pracować jako fizol. Takich przecież też nam
    > potrzeba.

    Czego oszołomie oczekiwałeś? Że Junia potrzebuje nas do pieszczenia i
    zaspokajania czy dla zapewnienia pracowników fizycznych dla ratowania własnych
    gospodarek w okresie starzejącego się (własnego) społeczeństwa?

    Nomenklatura miała przeorientować bratni sojusz to zadanie wykonała. Teraz marsz
    do Londynu na zmywak albo do Paryża rury przetykać!

    mariano :p