  • 1. Data: 2009-01-20 18:46:42
    Temat: Odpowiedzialność za zniszczenie mieszkania
    Od: GG <g...@g...pl>

    Dzień dobry,

    Proszę o pomoc w imieniu siostry w następującej sprawie:

    Pewnego ranka do szeregowców spółdzielczych podjechał beczkowóz aby
    wywieźć wspólne szambo ekpipa tak coś pomachlowała, że wiekszość szamba
    wybiła w mieszkaniu mojej siostry - katastrofa.
    Praktycznie cała dolna część mieszkania i piwnica zalana fekaliami.
    Wszystko jest udokumentowane na fotografiach i filmie.
    Ekipa spółdzielcza z grubsza usunęła fekalia i o niczym nie chce
    słyszeć. Siostra z chorym mężem i dwojgiem dzieci musiała się
    wyprowadzić pozostawiona praktycznie bez opieki.
    Prezes spółdzielni każe czekać na ubezpieczyciela (nazwę pierwszy raz
    słyszałem) który jeszcze się nie pojawił dzisiaj mija 6 dzień.
    Proszę o informacje gdzie szukać pomocy. Kto powinien zrekompensować
    straty? Do jakiej instytucji można sie zwrócić gdy kwota wypłacona przez
    ubezpieczyciela będzie niewystarczająca na remont mieszkania ?

    Z góry dziękuję za wszystkie sugestie
    pozdrawiam
    GG