    Newsgroups: pl.soc.prawo
    From: u2 <u...@o...pl>
    Subject: Sądowa definicja antysemityzmu
    Date: Thu, 28 Feb 2019 19:21:59 +0100

    https://wpolityce.pl/polityka/435979-tylko-u-nas-kuk
    iz-pozwie-kijowskiego

    TYLKO U NAS. Kukiz pozwie Kijowskiego? Lider Kukiz '15: ,,Zależy mi na
    sądowym ustaleniu definicji antysemityzmu"

    opublikowano: 2 godziny temu ? aktualizacja: godzinę temu

    autor: Fratria

    Nie zamierzam pozywać pana Mateusza Kijowskiego - mówi portalowi
    wPolityce.pl Paweł Kukiz. Były lider Komitetu Obrony Demokracji
    skomentował słowa lidera Kukiz '15. Paweł Kukiz w rocznicę zabicia przez
    komunistów generała Augusta Fieldorfa ,,Nila" przypomniał, że na karę
    śmierci skazał go ,,sąd" pod przewodnictwem Żydówki Marii Gurowskiej vel
    Genowefy Marii Danielak z domu Zand. Kijowski stwierdził, że Kukiz ,,od
    dawna posługuje się antysemicką retoryką".
    Reklama

    CZYTAJ WIĘCEJ: Prowokacja? Kijowski atakuje Pawła Kukiza: ,,Nie wiem czy
    jest antysemitą, ale od dawna posługuje się antysemicką retoryką"

    Nie zamierzam pozywać pana Mateusza Kijowskiego. Niech się nie
    denerwuje

    -- mówi w rozmowie z portalem wPolityce.pl lider Kukiz'15.

    Nie mam sobie absolutnie nic do zarzucenia

    -- polityk odniósł się do wpisu na temat gen. ,,Nila.

    Paweł Kukiz w rocznicę zabicia gen. ,,Nila": Na karę śmierci skazany
    został przez ,,sąd" pod przewodnictwem Żydówki

    Lider Kukiz '15 mówi, że warto, aby sąd zdefiniował czym jest antysemityzm.

    Zależy mi na sądowym ustaleniu definicji antysemityzmu

    -- dodaje.

    Może się bowiem okazać, że antysemitą jest również człowiek, który
    dokumentuje fotograficznie kirkuty na Kresach i umieszcza fotografie w
    internecie obok zdjęć polskich nekropolii

    -- kontynuuje swoją wypowiedź Paweł Kukiz.

    Mówi, że nie będzie prawdziwego pojednania w stosunkach
    polsko-żydowskich bez uczciwego wskazania wzajemnych win.

    Od lat zmierzam do tego, żeby poprzez wzajemne uderzanie się w
    piersi doprowadzić do pojednania. Nie będzie nigdy prawdziwego
    pojednania bez wzajemnej spowiedzi, bez symetrii, bez przyznania się do
    win i do niecnych zachowań. Nie można tego rozpatrywać w kategoriach
    odpowiedzialności zbiorowej. Należy wskazać skonkretyzowane przypadki i
    spersonalizowane zdarzenia. Są do tego powołane odpowiednie instytucje,
    IPN w Polsce i jego odpowiednik w Izraelu. Wymaga to dobrej woli dwóch
    stron. To samo dotyczy relacji polsko-ukraińskich

    -- mówi portalowi wPolityce.pl Paweł Kukiz.

    Not. TP

    --
    George Orwell :

    what they do not want to hear"