  • 1. Data: 2005-02-22 15:53:48
    Temat: Sad Grodzki - wniosek o ukaranie zawierajacy nieprawde
    Od: "bercik" <b...@n...pl>

    Co powinien zrobic Sad Grodzki jesli we wniosku o ukaranie
    napisano ze obwiniony nie byl wczesniej karany za podobne wykroczenia
    a jest to nieprawda na co obwinony zwrocol uage Sadu

  • 2. Data: 2005-02-22 17:09:58
    Od: kam <X#k...@w...pl#X>

    bercik napisał(a):
    > Co powinien zrobic Sad Grodzki jesli we wniosku o ukaranie
    > napisano ze obwiniony nie byl wczesniej karany za podobne wykroczenia
    > a jest to nieprawda na co obwinony zwrocol uage Sadu

    nic, a co miałby zrobić? zwrócić z rozprawy OIDP nie może

    KG

  • 3. Data: 2005-02-22 20:50:06
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "bercik" <b...@n...pl> napisał w wiadomości
    > Co powinien zrobic Sad Grodzki jesli we wniosku o ukaranie
    > napisano ze obwiniony nie byl wczesniej karany za podobne wykroczenia
    > a jest to nieprawda na co obwinony zwrocol uage Sadu

    Potwierdzić ten fakt i wymierzyć wyższą karę, bo jak widać poprzednia nie
    pomogła. Tylko po co obwiniony informował o tym sąd, to tego już nie mogę
    zrozumieć.

  • 4. Data: 2005-02-22 20:57:04
    Od: kam <X#k...@w...pl#X>

    Robert Tomasik napisał(a):
    > Potwierdzić ten fakt i wymierzyć wyższą karę, bo jak widać poprzednia nie
    > pomogła. Tylko po co obwiniony informował o tym sąd, to tego już nie mogę
    > zrozumieć.

    zimę mamy, do aresztu chciał ;)

    KG

  • 5. Data: 2005-02-22 21:54:57
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    > zimę mamy, do aresztu chciał ;)

    Nie wykluczone. Znam takie przypadki. Ale zima końca dobiega. Takie myki, to
    bywają jesienią częste.

  • 6. Data: 2005-02-23 00:55:56
    Od: "Tomasz Bednarz" <tb(usunTO)@internet.pl>

    > Użytkownik "kam" <X#k...@w...pl#X> napisał w wiadomości

    > Nie wykluczone. Znam takie przypadki.

    Chyba ty jestes takim przypadkiem :-)

    [...]

    A mi sie zdarzyla sytuacja identyczna jak przedmowcy!
    Na razie sad nie reaguje a ogolnie chodzi o to ze policjant zarzucil mi cos
    czego nie zrobilem i na dodatek sporzadzajacy protokol napisal ze nie bylem
    karany za podobne wyklroczenia a bylem - nie wiem moze pozniej mialo wyjsc
    na jaw ze niby klamalem podczas przesluchania.... coz przesluchanie nagralem
    i mam te nagranie zamiar wykorzystac przeciwko policji
    A podczas przesluchania gadamy sobie z przesluchujacym o mojej
    upierdliwosci w stosunku do policji (tzn. jak oni dopuszczaja sie wykroczen
    to ich foitografuje i skarze sie komendatowi) i nagle przesluchujacy
    stwierdza w odniesieniu do zarzucanego mi czynu ze skoro jestem taki
    upierdliwy to nie moze mnie dziwic stosunek policji do mnie - coz zabrzmialo
    jak: skoro ty jestes upierdliwy to my cie bedziemy kablowac za cos czego nie
    zrobiles.....

    A przy okazji czy to mozliwe ze od 2001 w moim miesice policja mnie nie
    zatrzymala a oskarazajacy mnie funkcjonariusz zeznal ze pamieta moj numer
    rejestracyjny bo czesto mnie zatrzymywal - czy to mozliwe zeby mial tak
    dobra pamiec?

    Ciekawe jak sie ta sprawa skonczy
    TB

  • 7. Data: 2005-02-23 17:30:01
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Tomasz Bednarz" <tb(usunTO)@internet.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > karany za podobne wyklroczenia a bylem - nie wiem moze pozniej mialo wyjsc
    > na jaw ze niby klamalem podczas przesluchania.... coz przesluchanie

    Szkoda, że nie zauważyłeś tego faktu, jak podpisywałeś protokół.

> [...]
    zabrzmialo
    > jak: skoro ty jestes upierdliwy to my cie bedziemy kablowac za cos czego

    Nie wiem, co miał przesłuchujący na myśli, ale może mu chodziło o to, że
    skoro tak doskonale znasz prawo i wszystkich wokół pouczasz, to trudno
    przypuszczać, że jakiegoś tam wykroczenia dopuściłeś się przez niewiedzę i
    wystarczy pouczenie, co tym samym skutkuje, ze policjanci będą Cię zatem za
    każdym razem karać. :-)

> [...]
    > zatrzymala a oskarazajacy mnie funkcjonariusz zeznal ze pamieta moj numer
    > rejestracyjny bo czesto mnie zatrzymywal - czy to mozliwe zeby mial tak

    Tego, to już nie wiem, tym nie mniej fakt, czy Cię zatrzymywał do kontroli,
    czy nie jest sprawdzalny i należy się w razie wątpliwości zwrócić z takim
    pytaniem do właściwej jednostki Policji.

  • 8. Data: 2005-02-23 19:27:31
    Od: "Tomasz Bednarz" <tb(usunTO)@internet.pl>

    [...]
    > nagralem
    >
    > Szkoda, że nie zauważyłeś tego faktu, jak podpisywałeś protokół.

    podpisywalem co innego a na wniosku o ukaranie wpisali nieprawde ktorej nie
    potwierdzalem podpisem

    [...]
> [...]
    > wystarczy pouczenie, co tym samym skutkuje, ze policjanci będą Cię zatem

    ja tez mam nadzieje ze to samo mial na mysli
    trudno zebym nie pouczal policjantow skoro sam im pensje place ....
    teraz musze ich zwonic .....
    bardzo ubolewam nad tym ze wiekszasc z nich to niedouczone tchozliwe dupki
    ktorzy w mlodosci na placu dostawali od wszystkich wier .... a teraz chca
    sie odegrac ...
    szkoda tez ze jak maja przed soba bandziora to robia w gacie i nogi za pas
    :-(

    [...]

  • 9. Data: 2005-02-23 22:35:11
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    > [...]
    > wyjsc

    > podpisywalem co innego a na wniosku o ukaranie wpisali nieprawde ktorej
    nie
    > potwierdzalem podpisem

    No cóż, to wyjaśnij, co miałeś na myśli pisząc "(...) i na dodatek
    sporządzający protokół napisał ze nie byłem karany za podobne wykroczenia a
    byłem" (...) w poprzednim poście.

> [...]
    >
    > ja tez mam nadzieje ze to samo mial na mysli
    > trudno zebym nie pouczal policjantow skoro sam im pensje place ....

    Ooo! To widzę, ze masz poważne plany w stosunku do nich. Z tym, że z tego co
    mi wiadomo, to przełożonym w sprawach osobowych jest Komendant Wojewódzki
    Policji, nie zaś Ty. Choć być może się ostatnio coś zmieniło. :-)

> [...]
    > sie odegrac ...
    > szkoda tez ze jak maja przed soba bandziora to robia w gacie i nogi za pas

    No, z takim podejściem do tematu z Twojej strony, to faktycznie mogą się
    zrobić uciążliwi. Przy czym tak naradę oni mają trochę więcej możliwości
    zrobienia Ci na złość, niż Ty im. Ale to już moja prywatna opinia na ten
    temat. Ot, taka dywagacja do rozważenia przez Ciebie do poduszki.

  • 10. Data: 2005-02-23 23:20:37
    Od: "Sonn" <s...@p...onet.pl>

> [...]
    wyjsc
    > na jaw ze niby klamalem podczas przesluchania....

    A może ci skazania zatarły i kartę karną o karalności za wykroczenia
    masz już czystą. O tym to pan łaskawy nie pomyślał tylko spiskową teorię
    dziejów wysnuł, co?

    --
    Niesprawiedliwości znoś cierpliwie..... ale do czasu !

    Pozdrawiam: Sonn