    From: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Sad Grodzki - wniosek o ukaranie zawierajacy nieprawde
    Date: Wed, 23 Feb 2005 23:35:11 +0100

    Użytkownik "Tomasz Bednarz" <tb(usunTO)@internet.pl> napisał w wiadomości
    news:cviln6$3lk$1@nemesis.news.tpi.pl...
    > [...]
    > wyjsc

    > podpisywalem co innego a na wniosku o ukaranie wpisali nieprawde ktorej
    nie
    > potwierdzalem podpisem

    No cóż, to wyjaśnij, co miałeś na myśli pisząc "(...) i na dodatek
    sporządzający protokół napisał ze nie byłem karany za podobne wykroczenia a
    byłem" (...) w poprzednim poście.

    > [...]
    > za
    >
    > ja tez mam nadzieje ze to samo mial na mysli
    > trudno zebym nie pouczal policjantow skoro sam im pensje place ....
    > teraz musze ich zwonic .....

    Ooo! To widzę, ze masz poważne plany w stosunku do nich. Z tym, że z tego co
    mi wiadomo, to przełożonym w sprawach osobowych jest Komendant Wojewódzki
    Policji, nie zaś Ty. Choć być może się ostatnio coś zmieniło. :-)

    > bardzo ubolewam nad tym ze wiekszasc z nich to niedouczone tchozliwe dupki
    > ktorzy w mlodosci na placu dostawali od wszystkich wier .... a teraz chca
    > sie odegrac ...
    > szkoda tez ze jak maja przed soba bandziora to robia w gacie i nogi za pas

    No, z takim podejściem do tematu z Twojej strony, to faktycznie mogą się
    zrobić uciążliwi. Przy czym tak naradę oni mają trochę więcej możliwości
    zrobienia Ci na złość, niż Ty im. Ale to już moja prywatna opinia na ten
    temat. Ot, taka dywagacja do rozważenia przez Ciebie do poduszki.