  • 1. Data: 2004-10-25 21:18:11
    Temat: SZKOLA - technikum - rodzice za granica - USPRAWIEDLIWIENIA
    Od: "Adrian" <a...@g...pl>

    Witam
    Mam pewne pytanie :

    Moja znajoma uczy sie w Technikum Ekonomicznym - jest juz pelnoletnia.
    Jej rodzice znajduja sie za granica i generalnie nie utrzymuja z nia zadnych
    kontaktow.
    Ostatnio powiedziała mi że w szkole nie chcą przyjmować od niej
    usprawiedliwień za nieobecność - ponoc dyrekcja tak nakazała.

    CZY TO JEST NORMALNE ?? - zawsze myslalem ze osoba pelnoletnia sama moze
    pisac sobie usprawiedliwienia.

    pozdr

    Adrian

    P.S nie chodzi tu o usprawiedliwianie godzin na których nie było się z
    lenistwa

  • 2. Data: 2004-10-25 22:55:40
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Mon, 25 Oct 2004, Adrian wrote:
    [...]
    >+ CZY TO JEST NORMALNE ?? - zawsze myslalem ze osoba pelnoletnia sama moze
    >+ pisac sobie usprawiedliwienia.

    Pracowałeś kiedyś ?
    Powiadasz że "typowy pracownik" to "sam sobie wypisuje
    usprawiedliwienia" ;) ??

    >+ P.S nie chodzi tu o usprawiedliwianie godzin na których nie
    >+ było się z lenistwa

    ...oczywiście.
    Pismo z sądu, zwolnienie lekarskie...

    pozdrowienia, Gotfryd

  • 3. Data: 2004-10-26 13:24:17
    Od: "BartekB" <b...@w...pl>

    Użytkownik "Adrian" napisał
    > CZY TO JEST NORMALNE ?? - zawsze myslalem ze osoba pelnoletnia
    sama moze
    > pisac sobie usprawiedliwienia.

    Oczywiscie, osoba pelnoletnia MA PRAWO usprawiedliwiac swoje
    nieobecnosci, ale nauczyciel NIE MA OBOWIAZKU uznac tego
    usprawiedliwienia za wystarczajace - tak samo moze odrzucic
    usprawiedliwienie wystawione przez rodzicow.
    pzdr.
    B.

    --
    Bartek 'BeBe' Bednarski

    "Jeżeli problem ma rozwiązanie, to nie ma co się martwić.
    Jeżeli jednak nie ma, to martwienie się niczego nie zmieni."

  • 4. Data: 2004-10-26 18:36:41
    Od: "Roman G." <r...@g...pl>

    BartekB <b...@w...pl> napisał(a):

    > Oczywiscie, osoba pelnoletnia MA PRAWO usprawiedliwiac swoje nieobecnosci

    Powiedziałbym raczej, że ma prawo PROSIĆ o usprawiedliwienie ;-)
    I jak dla mnie - bez względu na wiek.

    A decyzję podejmuje nauczyciel.

    RG